Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hij heeft gekozen voor het experiment, dan wordt uwe vuile was sowieso op straat gezet voor heel Vlaanderen. Bezin eer je begint! Dus ik heb er geen medelijden mee.Ocharme Christiaan...

Maar als ze kiezen om dit privé te houden dan wordt dit ook niet getoond in het programma (en ergens kan ik ze geen ongelijk geven). Op dat vlak denk ik toch wel dat de koppels daar enige zeggenschap in hebben.De seks komt wel in orde, het gevoel zit ook goed, dat Christiaan maar 70% haar type is, heeft ze (voor diegenen die het goed gevolgd hebben), in een latere fase van het experiment, ook ontkracht. (Dat was gewoon een momentopname).Ben toch eens benieuwd naar Jane en Christiaan wat betreft de afstand.
Als leerkracht verruil je je plek niet zomaar even naar iets korter bij en ook Christiaan wil zijn werk niet opgeven zomaar.
Heel begrijpelijk natuurlijk. Wordt te weinig rekening mee gehouden in het experiment vind ik.
maar in bovenstaande context, slaat dat gewoon op niks. Jana die zaagt dat de Christiaan te slank is... die kerel is ripped? Hij zou het eens over haar moeten zeggen, tkot is te klein.
Allemaal veronderstellingen want ik heb maar twee afleveringen gezien (en de laatste niet) en mijn post staat waarschijnlijk vol van stereotiepen en veronderstellingen:Wel straf... Toen op die boot worstelde Jana met een laag zelfbeeld. Maar intussen boort ze Christiaan wel elke keer de grond in (te mager, te braaf, te lief in bed). Veel vrouwen zouden tekenen voor zo'n lieve kerel.
Volledig mee akkoord. Maar ze is 29, dat is de leeftijd dat veel vrouwen beginnen te denken aan hun biologische klok he. It is now or never. Wil ze straks ne lieve man en een paar kleine peuterkes die rondlopen? Of wil ze een oude vrijdster worden, die van de ene bad boy naar de andere gaat (lees blonde gespierde macho's) , om dan te eindigen als BAM? Hopelijk vallen haar oogkleppen nog af voor het te laat is.Wat betreft Jana, is dit niet een beetje het typische verhaaltje dat je zo vaak hoort van een vrouw die een bad boy wil en dan verwonderd is dat het niet marcheert omdat mister bad boy eens hij zijn buit binnen heeft zijn focus verlegt naar de volgende trofee?