Blind Getrouwd 2022

Ocharme Christiaan... Eerst vlakaf te horen krijgen dat je haar type niet bent, dan zo wat commentaar krijgen omdat ze precies door zijn job elkaar niet zien en nu nog eens als slechte bedpartner afgeschilderd worden in de media.

Ik zie het probleem op middellange termijn niet?

Het lijkt mij toch ergens normaal en logisch dat de man bij de eerste keer een beetje aftast en wat voorzichtig is omdat hij niet weet welk vlees hij in de kuip heeft? En pas ruiger wordt als vrouwlief dat wenst van hem?

Of moet hij meteen de eerste keer al haar kledij van haar lijf scheuren? :tongue:

En de media is de media he. Die staan er met een vergrootglas op te kijken.

Ocharme Christiaan...
Hij heeft gekozen voor het experiment, dan wordt uwe vuile was sowieso op straat gezet voor heel Vlaanderen. Bezin eer je begint! Dus ik heb er geen medelijden mee. :tongue:

Laatst bewerkt:
Liever privé

Dit is toch een serieuze hint dat zij ook al samen een keertje gevreëen hebben. :tongue: Maar als ze kiezen om dit privé te houden dan wordt dit ook niet getoond in het programma (en ergens kan ik ze geen ongelijk geven). Op dat vlak denk ik toch wel dat de koppels daar enige zeggenschap in hebben.

Ben toch eens benieuwd naar Jane en Christiaan wat betreft de afstand.
Als leerkracht verruil je je plek niet zomaar even naar iets korter bij en ook Christiaan wil zijn werk niet opgeven zomaar.
Heel begrijpelijk natuurlijk. Wordt te weinig rekening mee gehouden in het experiment vind ik.

Ben toch eens benieuwd naar Jane en Christiaan wat betreft de afstand.
Als leerkracht verruil je je plek niet zomaar even naar iets korter bij en ook Christiaan wil zijn werk niet opgeven zomaar.
Heel begrijpelijk natuurlijk. Wordt te weinig rekening mee gehouden in het experiment vind ik.
De seks komt wel in orde, het gevoel zit ook goed, dat Christiaan maar 70% haar type is, heeft ze (voor diegenen die het goed gevolgd hebben), in een latere fase van het experiment, ook ontkracht. (Dat was gewoon een momentopname).

De afstand gaat toch echt wel het grootste probleem zijn of worden tussen die twee. Als ze daar geen oplossing voor vinden, dan wordt het moeilijk.

Nu het groepsweekend wordt getoond vrees ik toch voor een 0 op 4. Er is nog een waterkans als Jana en Christiaan en Dziubi en Brecht het "nog enkele weken geven" maar de personen zijn te verschillend en vooral Jana maakt er zelf een probleem van. Florence zegt vlakaf dat er geen klik is, niks voelt en nog tig andere synoniemen (als ze het elke aflevering zegt denk ik niet dat ze ineens het licht zal zien).

Het is k(r)abbelen naar het einde. De laatste twee aflevering heb ik niks nieuw meer gezien. (of het moest in de laatste 15 minuten nog gebeuren)

Nu is het een beetje Cut & Paste, om twijfel te zaaien tov de vorige afleveringen, omdat het anders niet meer spannend zou zijn voor de kijker, maar dat is het dan ook. Alle ja zo voelt dit bij mij aan ..

Knap van Christiaan dat die er zo blijft voor gaan, terwijl Jana eigenlijk constant zegt dat ze hem zowel qua uiterlijk als innerlijk maar niets vindt. Ongelofelijk hoeveel afwijzing hij kan verdragen...
Eigenlijk hetzelfde voor Jiri. Florence is volgens mij ook gewoon totaal niet klaar voor een relatie.

Ik krijg na elke aflevering meer en meer medelijden met die mannen.

die eerste zin is onnodig en stigmatiserend
Van de vrouwen vind ik Dziubi de sympathiekste (neen wacht, het is een man), en diegene die het meeste moeite doet om het te doen slagen.
Hij laat niet in zijn kaarten kijken (een beetje gereserveerd), maar hij gaat er wel voor.

Even wat meer uitleg. Bepaalde mensen vinden bovenstaande paragraaf kwetsend. Maar het omgekeerde is in praktijk eigenlijk waar: Ik hemel Dziubi juist op (alleen komt dat inderdaad zo niet over)

Wat ik bedoel is dat er 4 koppels zijn. 3x vrouw-man en 1x man-man.
Dus 1 man moet ik langs de linkerzijde plaatsen van het koppel (er is nu eenmaal een linker en een rechterzijde, ook al is Dziubi gewoon een MAN).

Ik kan van die bovenstaande zin moeilijk dit maken:
Van de mannen vind ik Dziubi de sympathiekste ... alle ja, dat vind ik eigenlijk ook wel zo - GO Dziubi !!! :clap:maar in bovenstaande context, slaat dat gewoon op niks.

Ik wil maar zeggen, die zin is totaal NIET kwetsend bedoeld. Ik wist gewoon niet hoe deze anders te formuleren. Dat is gewoon een beetje moeilijk in deze context

Ik zie die twee (Dziubi & Brecht) toch gewoon 'ja' zeggen op het beslissingsmoment hoor.

----

Jana haar kuren moeten Christiaan toch ook af en toe op zijn zenuwen werken?

Ze is zelf heel onzeker en alles wat ze slecht vindt aan zichzelf, moet ze af en toe, afreageren op Christiaan.

Hij is TE slank = Neen ze is zelf TE slank
Hij is TE braaf in bed = Neen ze is zelf TE braaf in bed (en ze wil daarom ne ruige vent)
Ze vindt Christiaan voor 30% onaantrekkelijk = Neen ze vindt, zichzelf 30% onaantrekkelijk.
Dat gevoel overheerst bij mij, als ik Jana bezig hoor.

Laatst bewerkt:
Jana die zaagt dat de Christiaan te slank is... die kerel is ripped? Hij zou het eens over haar moeten zeggen, tkot is te klein.

Ze bedoeld het waarschijnlijk niet zo maar ze komt soms ook wat bot over.
Maar ja zo'n programma is gewoon al niet normaal, ze smijten gewoon random mensen samen.

Ik heb het meest moeten lachen met de 2 mannen toen ze naar het koppelsweekend reden. Brecht die weer in zijn gekende ADHD-stijl zich zat te verkneukelen op wat komen ging. En Djubie die - als een ouder die heeft leren leven met het nooit ophoudende getater van zijn ADHD-er - onverstoorbaar zijn aandacht op de weg heeft.
Zalig!

WTF, Lien[tje]

Ik word emotioneel als ik deze beelden terug zie,.....,............. van mijn HOND te zien. .......... WTF !

Moest ik Joren zijn, ik zou zeggen, trouw met uw hond misschien, adieu en de kost.

Wel straf... Toen op die boot worstelde Jana met een laag zelfbeeld. Maar intussen boort ze Christiaan wel elke keer de grond in (te mager, te braaf, te lief in bed). Veel vrouwen zouden tekenen voor zo'n lieve kerel.

Idem met Lien. Trouw idd met je hond. Ik ben absoluut ook een dierenliefhebber, maar er zijn nog wel ergens grenzen op dat vlak.

Ik heb echt compassie met die mannen dat ze hen met zo'n vrouwen opgezadeld hebben. Maar die komen wel op hun pootjes terecht, dit programma is voor hen ideale promotie om te daten met leuke vrouwen.

Wat ik me afvraag: zouden er niet mannen zijn die ooit hebben OVERWOGEN om zich in te schrijven voor een volgend seizoen, die na het zien van de uitzendingen, denken 'laat maar, mij voor gans Vlaanderen laten belachelijk maken´, ik pas wel´?

Wel straf... Toen op die boot worstelde Jana met een laag zelfbeeld. Maar intussen boort ze Christiaan wel elke keer de grond in (te mager, te braaf, te lief in bed). Veel vrouwen zouden tekenen voor zo'n lieve kerel.
Allemaal veronderstellingen want ik heb maar twee afleveringen gezien (en de laatste niet) en mijn post staat waarschijnlijk vol van stereotiepen en veronderstellingen:

Wat betreft Jana, is dit niet een beetje het typische verhaaltje dat je zo vaak hoort van een vrouw die een bad boy wil en dan verwonderd is dat het niet marcheert omdat mister bad boy eens hij zijn buit binnen heeft zijn focus verlegt naar de volgende trofee?

En dan schotelen ze haar eens een niet-bad boy voor en is't niet goed. Dan maar weer beginnen aan seriele relaties met bad boys zeker en u afvragen waarom daar niks vast uit komt? Die Christiaan lijkt zich vooral te plooien naar haar goesting. Niet doen jongen zou ik zeggen, dat marcheert niet. (waarschijnlijk omdat ik zelf uit zo'n relatie kom)

Ik heb toch de indruk dat ze vooral kandidaten selecteren met hechtingsproblemen. Dat levert natuurlijk sappiger televisie op dan "saaie" stabiele mensen.

Wat betreft Jana, is dit niet een beetje het typische verhaaltje dat je zo vaak hoort van een vrouw die een bad boy wil en dan verwonderd is dat het niet marcheert omdat mister bad boy eens hij zijn buit binnen heeft zijn focus verlegt naar de volgende trofee?
Volledig mee akkoord. Maar ze is 29, dat is de leeftijd dat veel vrouwen beginnen te denken aan hun biologische klok he. It is now or never. Wil ze straks ne lieve man en een paar kleine peuterkes die rondlopen? Of wil ze een oude vrijdster worden, die van de ene bad boy naar de andere gaat (lees blonde gespierde macho's) , om dan te eindigen als BAM? Hopelijk vallen haar oogkleppen nog af voor het te laat is.

Lien? Die is eigenlijk toch identiek hetzelfde op dat vlak? Dat zei ze toch ook: AL mijn vriendjes tot op heden waren gespierde blonde kerels. Ja Joren, je hebt het eveneens goed getroffen. Tussen die twee is de kans echter al herleid tot 0% No way dat die nog samenblijven. Voor de toekomst? Lien laat die blonde geblokte bad boys, links liggen en neem ne GOEIE!

Florence, is preuts (al beweert ze van niet .. right ..) en daar heb ik nog enigzins compassie mee. Ze wil het wel graag, maar ze heeft echt bindingsangst, die drempel moet ze toch overgeraken want als dat niet lukt, dan blijft ze gewoon achter zonder vent. Ik zeg niet dat die vent persé Jiri moet zijn, maar zelfs dan nog .. ze gaat gene vent vinden op de manier waarop ze bezig is.

---

Misschien ben ik een beetje te streng voor de vrouwen, maar als ze dit lezen --> Dit is bedoeld als positieve kritiek he. Neem het gewoon ten harte.

Terug
Bovenaan