als de vonk er niet is, is ze er niet he.
ik ken genoeg mensen (bv. collega's) met wie ik niet bv. een uur in de auto zou willen zitten omdat ik er niks tegen te vertellen heb. Stel dat je met zo iemand uitgehuwelijkt wordt door de experts, dan sta je daar hé.... Mag je nog zoveel goede wil hebben, als het niet werkt, werkt het niet en dat kan je niet forceren.
Altijd vreemd om dan op iinternet mensen te horen zeggen dat bepaalde koppels goed bij elkaar passen op basis van 10 seconden beeld
maar goed, dat het roddel-TV is, is net wat het leuk maakt
Ik vind dat met name de vrouwen in Blind Getrouwd doorheen de seizoenen in het algemeen bijzonder passief in dat programma staan. Het klikt niet. Het komt niet. Ik voel het niet. Hoe vaak heb ik dat nu al gehoord.
Ik zie bijzonder weinig pogingen om het dan wel te doen klikken. Het programma duurt ook geen jaren. Het gaat over een vrij beperkte periode in de tijd. En toch haken veel mensen snel af. Dan komen we volgens mij tot de kern van de zaak. Veel deelnemers vervallen al snel terug in de oude gedragspatronen die mee aan de basis liggen van hun gebrek aan succes op de private relatiemarkt.
Het totale gebrek aan zelfreflectie helpt ook niets.
Laatst bewerkt door een moderator:

"