Florence - Ik heb de indruk dat ze nog maagd
is was (niets mis mee trouwens), zo preuts, maar ze is bijna 30 en de tik klokt dus daarom doet ze mee.
Jiri --> Gewoon ja zeggen na de laatste aflevering, om het nog even te proberen, en eens de camera's weg zijn: Eens goed mee poepen en dat komt gewoon goed. En nadien lopen er meteen 2 kleine kotertjes rond!
Jana - Kleuterleidster kan je toch ook zijn in Geel? Dus wil je een gezin stichten, volg toch gewoon de Christiaan naar Geel. Desnoods blijf je even huismoeder, pik je je job later terug op, en mag Christiaan het brood op de plank brengen. Je moet er iets voor over hebben.
Brecht - Niet te enthousiast worden of je duwt den Djiubi nog weg.
Lien - Game over ?? Enige positieve is dat ze nu lijkt te beseffen dat ze grof (geweest) is. Maar dat komt niet meer goed.
Ik ben ook aangenaam verrast door Joren, in de eerste aflevering dacht ik vooral: alez zunne, de plezante nonkel en flierefluiter van dienst!
Terwijl ik nu toch ook echt het gevoel heb dat die zich heel kwetsbaar durft opstellen en echt moeite doet.
Eerste aflevering: De bewering was dat Joren een grote teddybeer is.
Eerste indruk? Neen dat is hij niet
Laatste indruk? Jawel, eigenlijk is hij dat wel
Ik denk na blind getrouwd dat Joren vlotjes een andere dame zal vinden. Keus genoeg.