Blind Getrouwd 2022

Lien zei toch ergens in het midden van de afleveringen: Joren is mijn type niet. Mijn vorige vriendjes? Dat waren blonde kerels adonissen met een sterk gespierd lichaam.

Niks mis met een blonde gespierde adonis, maar als je tussen de lijnen leest, dan .. just my two cents.

Nu er zoveel afleveringen zijn lijkt het me duidelijk dat Lien al uitgecheckt was na 1 seconde van Joren te hebben gezien. Ze had meteen haar plan B in werking laten treden en dat was haar overvolle agenda laten doorgaan ipv het experiment aan te gaan.

Als het kon had ze nog 3 weken uitgetrokken om een dringende zakenreis te doen naar Rwanda en Kenia om persoonlijk de ethisch en biologisch geteelde koffiebonen te gaan ophalen.

Florence is gewoon triest en komisch tegelijk, alleszins ze is heiliger dan moeder-overste, ze kan misschien naar het klooster gaan en er een paar maanden onderduiken?
Lien wat doet die in dit programma? Ze doet niets, als ik Joren was zou ik de cameraploeg uitnodigen en die live eruit trappen en die eens met de grond gelijk maken, zoveel streken en nog een slecht karakter als kers op de taart.
Goed gezegd @R@ndom, en als gij Joren waart en ge trapte ze er live uit, dan moest ge mij op voorhand verwittigen want dan kwam ik nog roepen dat ge groot gelijk had. Ook live in de uitzending!!!!!
Wat dachten Lien en Florence? Dat ze een catalogus gingen krijgen met foto modellen of draait het gewoon dat ze eene moeten hebben waar de vriendinnen jaloers op zijn?
De vriendinnen die er jaloers op zouden zijn omdat hij knap, intelligent en vooral héééél rijk was.

Aangezien ik onder uw post maar één emoij kan zetten en dat te weinig is doe ik het hier:
:ROFLMAO: 😻👍

Nu er zoveel afleveringen zijn lijkt het me duidelijk dat Lien al uitgecheckt was na 1 seconde van Joren te hebben gezien.
Ik wil het niet beter weten, maar ik denk al na een halve seconde. Ik herinner me dat toen ze de trouwzaal binnenkwam, ze niet direct naar 'haar man' ging maar eerst uitgebreid haar hond begon te knuffelen.

Het experiment werkt gewoon niet. Als de vrouw de man niks vindt, kan je als man zoveel doen, maar zonder een vonk zal de kachel niet aangaan. Vrouwen vinden uiterlijk nog altijd minder belangrijk dan mannen, maar verwacht ook niet dat een gremlin direct kans maakt. Uiterlijk is nu eenmaal belangrijk, helaas nog altijd van tel in de maatschappij.

Wanneer je "vies" van iets of iemand bent, blijf je er uit de buurt van. Dat zijn ook nog vrouwen die serieus prinsessengedrag vertonen en wachten op de volgende prins volgens hun checklist.

Heb serieus te doen met Joren en Jiri want vind het oprecht toffe kerels die ongetwijfeld hierna prijs gaan hebben.

Het experiment werkt gewoon niet. Als de vrouw de man niks vindt, kan je als man zoveel doen, maar zonder een vonk zal de kachel niet aangaan. Wanneer je "vies" van iets of iemand bent, blijf je er uit de buurt van. Dat zijn ook nog vrouwen die serieus prinsessengedrag vertonen en wachten op de volgende prins volgens hun checklist.

Heb serieus te doen met Joren en Jiri want vind het oprecht toffe kerels die ongetwijfeld hierna prijs gaan hebben.
Ik ben het daar niet mee eens.

Je kan als man niet constant de aandacht willen vragen van de vrouw en gewoon jezelf zijn. Als je constant schrik hebt iets verkeerds te doen BEN je gewoon onaantrekkelijk.
Als Joren nekeer op Lien haar poep zou slaan (op een speelse manier) dan zou die al veel verder staan.

Jiri maakt geen kans, op Florence haar poep mag je niet slaan want poepjes zijn vies en hihihihihihih.

Dacht dat in eerste aflevering gezegd werd dat het haar zaak is en papa in't begin een handje kwam toesteken, dat zo graag deed dat hij blijven meewerken is.

Dus mss is haar ambitie de zaak uitbreiden, een tweede vestiging openen en op termijn een keten uitbouwen, een aan huislevering uitbouwen...
Lijkt me dat het gezond is dat een zelfstandige ambitie heeft. (Maar uiteraard niet in die mate dat uw partner een attribuut voor enkel op zondagnamiddag wordt.)

Van één koffiebar naar een keten met line-extensions en internationale expansie. De gasten van Starbucks zijn ook ooit met eentje begonnen. Maar soit, da's naast de kwestie want ze haalt inderdaad maar flauwe excuses aan om Joren zoveel mogelijk te ontlopen. Terwijl die inderdaad wel zijn best doet.

Ge ziet dat ik geen ondernemer ben he :laugh: had ik totaal niet aan gedacht aan zoiets. Maar idd, dat is zeker een mogelijkheid wat jullie zeggen.

Die Flo man, hoe preuts kan je zijn.
Geen ajuinen eten, niet naar uw man in een boxer kijken, en ook op de vorige afleveringen, jeez mens grow up.
Snap echt niet dat ze op die dingen reageert.

Die Flo man, hoe preuts kan je zijn.
Geen ajuinen eten, niet naar uw man in een boxer kijken, en ook op de vorige afleveringen, jeez mens grow up.
Snap echt niet dat ze op die dingen reageert.
Het lijkt wel alsof die net in de pubertijd gekomen is, gewoon pijnlijk om te zien hoe onvolwassen die is. Wat een afknapper moet dat zijn voor Jiri.

Het experiment werkt gewoon niet. Als de vrouw de man niks vindt, kan je als man zoveel doen, maar zonder een vonk zal de kachel niet aangaan. Vrouwen vinden uiterlijk nog altijd minder belangrijk dan mannen, maar verwacht ook niet dat een gremlin direct kans maakt. Uiterlijk is nu eenmaal belangrijk, helaas nog altijd van tel in de maatschappij.

Wanneer je "vies" van iets of iemand bent, blijf je er uit de buurt van. Dat zijn ook nog vrouwen die serieus prinsessengedrag vertonen en wachten op de volgende prins volgens hun checklist.

Kan idd zijn dat je als vrouw de man niks vindt, maar je schrijft je in voor dit programma, als de match dan tegenvalt heb dan tenminste nog wel het respect voor je partner en gedraag je niet zoals een boertige trut, hé Lien :shutup:

Bij Florence ligt het genuanceerder, die doet wel moeite vind ik, maar dat kind heeft issues ... run Jiri, run!!

Dziubi die is volgens mij al wel mentaal gedisconnecteerd en die zegt gewoon stop na 5 weken maar die heeft wel respect naar Brecht toe.

en Jana/Christiaan: heb het van bij de start gezegd: crimineel van de experts om 2 mensen die zo ver uit elkaar wonen aan elkaar te koppelen, niks geleerd van vorig jaar met Candice/Merijn duidelijk.

als de vonk er niet is, is ze er niet he.
ik ken genoeg mensen (bv. collega's) met wie ik niet bv. een uur in de auto zou willen zitten omdat ik er niks tegen te vertellen heb. Stel dat je met zo iemand uitgehuwelijkt wordt door de experts, dan sta je daar hé.... Mag je nog zoveel goede wil hebben, als het niet werkt, werkt het niet en dat kan je niet forceren.

Altijd vreemd om dan op iinternet mensen te horen zeggen dat bepaalde koppels goed bij elkaar passen op basis van 10 seconden beeld :oink:

maar goed, dat het roddel-TV is, is net wat het leuk maakt

Joren en Jiri zijn hun PR wel goed aan het verzorgen, erna zullen ze waarschijnlijk redelijk wat spontane aanbiedingen krijgen...

Ik vraag me bij zulke programma's wel elke keer af hoe die hun reacties zouden zijn zonder camera's erop.
Er zou veel sneller en heviger gereageerd worden vermoed ik. :laugh:

Ivm Lien:
Hem buitensluiten op hotel, niet reageren op een bericht waarin uw partner zegt dat hij er wat door zit, op een feestje vroeger in uw bed kruipen én enorm opgelucht zijn dat je in de logeerkamer en zeker niet bij hem moet slapen.
Schrijf u dan niet in hé... :sarcastic:

ik ken genoeg mensen (bv. collega's) met wie ik niet bv. een uur in de auto zou willen zitten omdat ik er niks tegen te vertellen heb. Stel dat je met zo iemand uitgehuwelijkt wordt door de experts, dan sta je daar hé.... Mag je nog zoveel goede wil hebben, als het niet werkt, werkt het niet en dat kan je niet forceren.

Altijd vreemd om dan op iinternet mensen te horen zeggen dat bepaalde koppels goed bij elkaar passen op basis van 10 seconden beeld :oink:

maar goed, dat het roddel-TV is, is net wat het leuk maakt
Als de klik er niet is en je hebt amper gespreksstof omdat er niet veel te praten valt ... dan is het inderdaad wel doodsaai, maar ik heb het gevoel dat Joren & Lien er op zijn minst nog wel een leuke tijd van kunnen maken omdat die wel een aantal zaken gemeenschappelijk hebben. Dat moet wel van twee kanten komen. We zien natuurlijk maar een fractie van wat er écht speelt, net als bij de andere koppels. We zien telkens een aantal dagen, maar dan geserveerd in een aflevering van een 50-tal minuten.

Zoveel mensen die denken dat Dziubi is afgehaakt? Zo voel ik dat niet aan, is gewoon een rustig type dat niet snel in superlatieven zal praten, maar ik zie hem zich op camera toch echt niet ergeren aan Brecht.

ik ken genoeg mensen (bv. collega's) met wie ik niet bv. een uur in de auto zou willen zitten omdat ik er niks tegen te vertellen heb.
Feit is dat die mensen net bij elkaar gezet worden omdat ze wél compatibel zijn op meerdere vlakken. En dat zal meer zijn dan:" we hebben dezelfde werkgever en dezelfde leeftijd" zoals bij collega's.

Zoveel mensen die denken dat Dziubi is afgehaakt? Zo voel ik dat niet aan, is gewoon een rustig type dat niet snel in superlatieven zal praten, maar ik zie hem zich op camera toch echt niet ergeren aan Brecht.

Denk dat velen hier Brecht zo irritant vinden dat ze hun eigen gevoel projecteren op Dziubi. :D

Jana - Kleuterleidster kan je toch ook zijn in Geel? Dus wil je een gezin stichten, volg toch gewoon de Christiaan naar Geel. Desnoods blijf je even huismoeder, pik je je job later terug op, en mag Christiaan het brood op de plank brengen. Je moet er iets voor over hebben.
Met kinderen is iet of wat van netwerk in uw buurt toch wel handig, als je dan verhuist naar de andere kant van het land is dat allemaal niet zo evident. Ongeacht of het nu de man of vrouw is die verhuist. En huisvrouw omdat je kinderen hebt, in 2022, seriously?

Eens een aflevering bekeken (de voorlaatste), is dat nu niet eigenlijk een pokkesaai programma of ligt dat aan mij?

Eens een aflevering bekeken (de voorlaatste), is dat nu niet eigenlijk een pokkesaai programma of ligt dat aan mij?
Klopt, hier staat dat maar op om de wederhelft een plezier te doen. Ondertussen kan je uw aandacht perfect ergens anders leggen zonder iets te missen van het programma.

Terug
Bovenaan