Blind Getrouwd 2022

Op haar TikTok komt ze alleszins niet over als een vrouw die onzeker is over haar uiterlijk:

Jammer van die onzekerheid want ik kan nu echt niets opnoemen wat er "mis" is aan haar.
Iedere persoon zal z'n reden(en) wel hebben om zo'n filmpjes of foto's op TikTok, Instagram, ... te plaatsen.

Maar bij vele personen kan ik me inbeelden dat dat niet per sé betekent dat men veel zelfvertrouwen heeft. Ik denk eerder vaak het omgekeerde. Vaak zal er toch de hoop zijn op vele positieve commentaren om hun zelfbeeld net op te krikken. Dit lijkt mij ook zo'n filmpje...

Bij sommigen gaat 'goed' gewoon nooit 'goed genoeg' zijn. Maakt weinig uit of je nu knap of 'minder knap' bent.

Veel mensen zijn (wel eens) onzeker. Niet alleen over hun uiterlijk. Ook veel mannen zullen wel eens denken: was ik maar zo joviaal, spontaan, succesvol, grappig, gevat, ... als die of die persoon. We spiegelen ons allemaal wel eens. Maar van tijd tot tijd moet je dat toch wat kunnen relativeren en plaatsen, en tevreden zijn met wat je hebt of wie je bent. Bij sommige mensen, zoals Jana klaarblijkelijk, neemt dat helaas vrij problematische vormen aan.

Dat kan nog wel goed komen met de Christiaan denk ik, het is zeker nog niet verloren.

Ze zei dat ze (stik)jaloers is, op de andere vrouwen en ze heeft schrik dan Christiaan de andere (in haar ogen) knappere vrouwen leuker zou vinden. En ze zei ook wel dat ze wel 'iets' voelt voor Christiaan, maar dat het nog geen groot vuurtje is (daar kwam het toch wel op neer). Dat is toch nog iets anders dan een Florence die dan niet daarop reageert en voor de camera zegt dat die vonk er niet is (lees: Ik voel voorlopig niks voor Jiri).

En ja die zever van: Hij is mijn type niet. Maar dan lees ik een artikel over Lien: "Joren is mijn type niet. Mijn types zijn blonde spierbundels." :rofl:

Wat ik merk is dat ze enorm veel praten met elkaar (of dit wordt vermeld door de crew). Dan ga je snel elkaars slechte kantjes ontdekken en even teleurgesteld zijn daarover (de Christiaan even heel hard), maar dan weet je wel snel wat de problemen zijn en kan je daar meteen aan werken (voor de bom barst).

---

De enige waar ik totaal niet meer in geloof zijn Joren en Lien. Dat is toch echt al game over? Best case vrienden voor het leven, maar zeker geen partners.

Dien Dziubi gaat op den duur toch gewoon knettergek worden van Brecht, misschien dat Florence en Jiri beter in de buurt kunnen blijven want een spoedarts spoedverpleegkundige en flik gaan misschien nodig zijn op een bepaald punt :biglaugh: :biglaugh:
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl::rofl:

Mag ik hier nog een klein aanvullinkske bij doen?
Mag Christiaan (spoedverpleegkundige) hier ook nog bij? Vele handen maken licht werk.
Ik denk dat daar drie man hun handen mee vol hebben om die de situatie te normaliseren.
(Ik moet altijd een kalmeerpilleke pakken, na Blind Getrouwd, volgende keer pak ik dat vooraf. En ook iets om mijn bloeddruk omlaag te krijgen, want die staat na de Brecht-uitzending ook torenhoog dan.) Ik kan er ni van over, van die gast. En dat is dan leerkracht! Zouden die leerlingen daar ook ni stapelgek van worden?

Dat onzeker zijn van Jana neem ik (vanaf nu) ook met een kilo zout.
Als ge al bij 'Blijven Slapen' in de uitzending hebt gezeten en nu in 'Blind Getrouwd', dan zie ik meer in zo een deelnemer net het tegenovergestelde! Maar het zal misschien sympathieker overkomen als ge zegt dat ge onzeker zijt.

Dat onzeker zijn van Jana neem ik (vanaf nu) ook met een kilo zout.
Als ge al bij 'Blijven Slapen' in de uitzending hebt gezeten en nu in 'Blind Getrouwd', dan zie ik meer in zo een deelnemer net het tegenovergestelde! Maar het zal misschien sympathieker overkomen als ge zegt dat ge onzeker zijt.
Lees mijn post hierboven: Ze is stikjaloers tov de andere vrouwen. Op die manier is ze onzeker of Christiaan wel bij haar zal blijven en niet op een ander zal gaan. Daarover ging het volgens mij. Het is knip en plakwerk dat van Jana plots "een onzeker persoon" maakt.

Dat zegt Jana ook: Ik voel mij onzeker met die andere mensen / vrouwen erbij.

Conclusie: Het is uit de context gerukt.

Natuurlijk is uiterlijk belangrijk. 'Enkel het innerlijke telt' is de grootste zever. Dat is het type mensen die zegt: 'ik heb grote borsten' terwijl ze 120 kg wegen, of ne vent die stoeft met zijne sixpack terwijl hij vel over been is.
Van een schoon tafel kunde ni eten.

Als dat waar is wat gij hier schrijft, wat doet ge dan als ge beiden 70 zijt, of kanker krijgt en uw lichaam aftakelt? Als ge door een ongeval ook deels misvormd bent?

Ik geef toe dat bij 'de ontmoeting' bovenstaande zaken niet zullen helpen om verliefd te worden, maar ik heb liever ne lelijkere vent waar een goede draad in zit, dan ene waar iedereen naar kijkt, maar die geen kl*te in het huishouden doet of van wie ik geregeld een pakske slaag krijg.

Als dat waar is wat gij hier schrijft, wat doet ge dan als ge beiden 70 zijt, of kanker krijgt en uw lichaam aftakelt? Als ge door een ongeval ook deels misvormd bent?

Ik geef toe dat bij 'de ontmoeting' bovenstaande zaken niet zullen helpen om verliefd te worden, maar ik heb liever ne lelijkere vent waar een goede draad in zit, dan ene waar iedereen naar kijkt, maar die geen kl*te in het huishouden doet of van wie ik geregeld een pakske slaag krijg.
Ik ging ervan uit dat het wel duidelijk was dat ik dit bedoelde in de context van: daten, eerste ontmoeting, elkaar leren kennen, enz.
Ook zeg ik nergens dat persoonlijkheid e.d. geen rol speelt. Het is een combinatie van verschillende factoren waarbij uiterlijk ook een belangrijke rol speelt.

Het is nu eenmaal zo dat we allemaal een eerste filtering doen op basis van wat we zien.
Dus knap zijn helpt wel. En dat is op zich ok.

Maar als ge ni bereidt bent om daar doorheen te kijken -in het echte leven maar zeker in dit programma- zijde gewoon een triestige persoon.

of van wie ik geregeld een pakske slaag krijg.
Ni liegen, soms heb je het graag

Dit programma bevestigd gewoon elke week opnieuw dat ik liever alleen ben en niet gemaakt ben voor relaties. Ik word al moe van gewoon hun gesprekken te horen.

2de indrukken zijn ongeveer identiek aan de eerste.

Christiaan is nog steeds met grote voorsprong het best bezig.
Hij mag wel niet meer te lang wachten voor het betere paalwerk. Maximum nog 2 dagen.

Joren en Jiri moeten zich echt herpakken het lijken wel 2 volgzame schoothondjes.
Concreet; hun vrouwen wat meer weerwerk bieden, plagen en vooral wat meer fysiek worden.
Nog een geluk van die massage of Joren had nog 10 jaar nodig gehad om zijn Lientje eens vast te pakken.
En Jiri; ja dat begint echt dramatisch te worden. Zelf bij die romantische zonsondergang stond hem daar als een eerstecommuniekantje.
Zo zal Florence haar seksuele vulkaan nooit tot uitbarsting komen.
3de indrukken geven niet zo veel info.

Christiaan en jana = waarom was dat nodig Jana om te zeggen dat Christiaan uw type niet is ? Meerwaarde ? Zelf mege-onzeker zijn over uw uiterlijk en dan maar een ander ook onzeker maken ? Toch een kleine terugslag voor dit koppel.
Joren en Lien; dat begint pijnlijk te worden...Lien zal echt moeten tonen dat ze verder wil met Joren of het is gedaan. Altijd pijnlijk om te zien zo'n welles-nietes discussie.
Weinig meer info over Jiri en Flo; kleurloos, geurloos, geen actie, geen passie....dat zal 90% zeker niks worden.

Dit programma bevestigd gewoon elke week opnieuw dat ik liever alleen ben en niet gemaakt ben voor relaties. Ik word al moe van gewoon hun gesprekken te horen.
Zijn ook redelijk geforceerde gesprekken in een uitzonderlijke situatie (constant op elkaars lip zitten) tussen al bij al complete wildvreemden.
Niet echt representatief voor een meer organisch gegroeide relatie.

Dat begreep ik ook niet, waarom ze zo nodig moet gaan zeggen dat die gast haar type niet is. Dat is toch iets waar niks aan te doen valt, dus waarom iemand onzeker maken met die commentaar. Als hij dat tegen haar zou zeggen, zou ze nogal een extra deuk in haar zelfbeeld krijgen.

Ik kan moeilijk geloven dat Lien express Joren heeft buitengesloten. Zij heeft als zelfstandig koffiebarhouder een reputatie hoog te houden. Kan niet geloven dat zij, wetende dat de camera’s draaien, dit met opzet zou gedaan hebben. Ik geloof dat hier echt wel sprake is van een misverstand.

Ik kan moeilijk geloven dat Lien express Joren heeft buitengesloten. Zij heeft als zelfstandig koffiebarhouder een reputatie hoog te houden. Kan niet geloven dat zij, wetende dat de camera’s draaien, dit met opzet zou gedaan hebben. Ik geloof dat hier echt wel sprake is van een misverstand.
Maar er draaiden toch geen camera's. We weten alles enkel van het hun te horen vertellen.
Volgens mij staat daar niks van op beeld (en is zeker niet uitgezonden geworden).
En wat betreft die reputatie hoog houden: dat zoudt ge toch ook ni gezegd hebben toen ze daar de eerste avond op reis zo zat te mokken.

Met opzet geloof ik nu ook niet, maar het lijkt wel alsof het haar niet veel kon schelen waar hij uithing.

Als jij met je partner op reis bent en hij loopt (om god welke reden) een beetje achter, dan verwacht je hem hoe dan ook een paar minuten later toch op de hotelkamer, niet? Ze zal toch ook wel even in de badkamer geweest zijn, zich moeten omkleden hebben, ... als je partner er dan nog niet is, dan steek je je kop toch eens even buiten om te kijken waar die blijft, lijkt me... (of je stuurt een berichtje, belt, ...).

Nu ja, het blijft een beetje een raar verhaal... Je zou dan toch ook denken dat hij even op dat schuifraam tikt ofzo, en hij heeft toch ook haar nummer veronderstel ik, ...

Het klinkt toch vooral of (één van) beiden dronken waren ofzo :p

Met opzet geloof ik nu ook niet, maar het lijkt wel alsof het haar niet veel kon schelen waar hij uithing.

Als jij met je partner op reis bent en hij loopt (om god welke reden) een beetje achter, dan verwacht je hem hoe dan ook een paar minuten later toch op de hotelkamer, niet? Ze zal toch ook wel even in de badkamer geweest zijn, zich moeten omkleden hebben, ... als je partner er dan nog niet is, dan steek je je kop toch eens even buiten om te kijken waar die blijft, lijkt me... (of je stuurt een berichtje, belt, ...).

Nu ja, het blijft een beetje een raar verhaal... Je zou dan toch ook denken dat hij even op dat schuifraam tikt ofzo, en hij heeft toch ook haar nummer veronderstel ik, ...

Het klinkt toch vooral of (één van) beiden dronken waren ofzo :p
Dat heeft ze dan ook gedaan maar toen zat/lag Joren al op die bank buiten en die was waarschijnlijk dan in z'n gat gebeten en is dan maar heel de nacht buiten blijven liggen...

Dat heeft ze dan ook gedaan maar toen zat/lag Joren al op die bank buiten en die was waarschijnlijk dan in z'n gat gebeten en is dan maar heel de nacht buiten blijven liggen...
Klopt, maar dan is er toch wat tijd over gegaan... Of hij was toch goed dronken en is snel gecrasht :p

Klopt, maar dan is er toch wat tijd over gegaan... Of hij was toch goed dronken en is snel gecrasht :p
Blijkbaar zat zij boven in de badkamer om haar klaar te maken om te gaan slapen, hij heeft toen een bericht gestuurd maar dat heeft ze dan pas gelezen als ze terug beneden was, lijkt me dus nogal veel gedoe voor iets onnozels en ook dat er langs beide kanten wel onnozelheden geweest zijn. Hij die te koppig is om dan toch nog naar binnen te gaan bijvoorbeeld...

Terug
Bovenaan