Blind Getrouwd 2022

Die florence is gewoon het typische voorbeeld van de knappe blondine wie alles al heel haar leven gewoon komt aanwaaien, behalve haar disney prins.

Wat ik ni snap is dat een jonge vrouw van 30 zo uitgeput is na een trouwfeest (waar alles door iemand anders geregeld is) een dag in B&B, een vliegtuigreis van 3 uurkes vliegen. Ze was toch ni te moe om haar koffers uit te pakken. Ik denk (denk) dat daar een moeilijker mens in schuilt dan op 't eerste zicht lijkt.
Da is. Die steekt dat nog wel goed weg voorlopig, maar ik denk dat die redelijk set in her ways is.
Florence, daarvan denk ik dat die door haar zogenaamde oog-ver-blin-den-de schoonheid (die ik nog altijd niet zie dat ze zóóó uitzonderlijk is)
Schoon vrouw ok, oogverblindende schoonheid is wel ferm overdreven :p
, in haar leven al heel dikwijls haar goesting heeft gekregen. Een beetje een verwend en beschermd opgevoed meisje.
zie mijn quote hierboven. Nagel op de kop volgens mij dat je hier schrijft
En den Brecht, van die jongen krijg ik nat eczeem.
yikes

Wat ik ni snap is dat een jonge vrouw van 30 als Lien, zo uitgeput is na een trouwfeest (waar alles door iemand anders geregeld is) een dag in B&B, een vliegtuigreis van 3 uurkes vliegen. Ze was toch ni te moe om haar koffers uit te pakken. Ik denk (denk) dat daar een moeilijker mens in schuilt dan op 't eerste zicht lijkt. Ze zal misschien wel moe geweest zijn, maar toch verdenk ik er haar ook van die vermoeidheid als 'dekmantel' te gebruiken voor ... (en 's avonds is ze moe en 's morgens vindt ze de Joren te aanwezig).

Florence, daarvan denk ik dat die door haar zogenaamde oog-ver-blin-den-de schoonheid (die ik nog altijd niet zie dat ze zóóó uitzonderlijk is) , in combinatie met het feit dat ze spoedverpleegkundige is (beetje in aanzien dus) in haar leven al heel dikwijls haar goesting heeft gekregen. Een beetje een verwend en beschermd opgevoed meisje. Die komt mij (en inderdaad, de makers zenden uit wat ze willen) héél onvolwassen over.

En den Brecht, van die jongen krijg ik nat eczeem.
Niemand zei dat ze oogverblindend is, maar dat ze knap is.

Ik vind die Florence toch wel een zeer knappe vrouw, maar lijkt mij zo'n verwend prinsesje die een zeer specifiek beeld heeft van haar ideale man.
Enfin ja ik heb geen goed gevoel bij de "traditionele" koppels, de mannen doen vooral veel moeite voor toenadering en de vrouwen gedragen zich als seuten.

Die Jana da is nog wel een waar ge goe mee kunt zeveren. Maar daar zijn ook wel kosten aan zenne, die onzekerheid man...
"Ja als ze aan mijne rug komen, beweegt mijn buik" wut?
Ma bon, die laat haar onzekerheden tenminste niet in de weg staan
Ze heeft schrik dat hij bepaalde lichaamsdelen (lees "vetkwabbetjes") van haar niet graag heeft :tongue:

Ze is gewoon onzeker over zichzelf (van nature), en al zegt ze het niet met zoveel woorden, ze heeft toch wel wat vlinders in de buik.
In een artikel op HLN zei ze dat ze zelfs schrik had dat Christiaan gevoelens zou hebben voor één van de 'andere' vrouwen. Dat zegt ook al voldoende. :rofl:

Jana moet die onzekerheid een beetje loslaten en er meer in geloven, want anders komt dat als een boemerang in haar gezicht terecht en ze moet er gewoon voor gaan. Christiaan op zijn beurt moet dan inderdaad weer zien dat hij niet overdrijft om haar niet af te stoten. En dan komt dat wel goed lijkt mij.

Joren en Lien - Ze blijven niet samen. Ik zie het niet.
Christiaan en Jana - Twee mensen met allebei een paar hoeken eraf. Ik weet niet goed waarom maar ik denk dat ze juist wel samen blijven.
Florence en Jiri - Ze blijven samen.
Brecht en Dziubi - Even goed genieten ervan, maar ik geloof er niet in, dat dit blijft duren.

Ik zal in de loop van de volgende weken ne update sturen. :tongue:
Tijd voor een nieuwe pronostiek

Ja die Lien is denk ik echt geen simpele. Die was best wel boertig daar s avonds aan tafel. Je kan wel moe zijn, maar kom, een béétje moeite doen voor uw date? En na zo een avond staat die op en zegt ze al meteen dat ze ‘s ochtends ook niet op haar best is. Welke uren van de dag is die dan wel aanspreekbaar?
Nu zou ik ook wel nerveus worden van zo een Joren typetje, daar niet van.
En Jiri komt inderdaad saai over in beeld maar ik zou ook saai zijn op tv omdat ik gewoon introverter ben en ik gok dat het daar misschien hetzelfde is. Daar kan nog wel een toffe gast in schuilen.

In het algemeen doen de mannen dus inderdaad meer moeite. Bij Jana en Christiaan wel een mooie balans, leuk om te zien.

Ik vind het ook wel leuk als de Christiaan iets zegt omdat zijn tongval redelijk dicht bij die van mij aanleunt.

En voor wie HLN niet leest: Christiaan wil het beter doen dan zijn vader met wie hij een zeer goeie band heeft: die mens is aan zijn 4de huwelijk bezig! Van een volhouder (en optimist) gesproken. :ROFLMAO:

Eerste indrukken.

Christiaan & Jana: met voorsprong het beste koppel. Hij heeft ook niet te lang gewacht met aanrakingen/kussen dus zal ook de volgende stap niet zo moeilijk zijn.

Joren & Lien: afwachten, het kan nog alle kanten uit. Hij gaat wat meer zijn serieuze kant moeten laten zien en ook wat meer fysiek worden.

Florence & Jiri : oei, wat is dat ??? Jiri lijkt een oprecht eerlijke, goede gast maar veel te afwachtend/braaf. Florence een uitzonderlijk knappe dame maar lijkt me emotioneel enorm labiel. Als Jiri met zachte hand de leiding kan overnemen en haar zenuwen kalmeren kan er misschien nog iets mooi uitkomen maar ik vrees ervoor.

Brecht en Dzibili: Ik denk dat die Brecht nog op zijn bakkes gaat krijgen...hoe irritant kun je zijn ?
2de indrukken zijn ongeveer identiek aan de eerste.

Christiaan is nog steeds met grote voorsprong het best bezig.
Hij mag wel niet meer te lang wachten voor het betere paalwerk. Maximum nog 2 dagen.

Joren en Jiri moeten zich echt herpakken het lijken wel 2 volgzame schoothondjes.
Concreet; hun vrouwen wat meer weerwerk bieden, plagen en vooral wat meer fysiek worden.
Nog een geluk van die massage of Joren had nog 10 jaar nodig gehad om zijn Lientje eens vast te pakken.
En Jiri; ja dat begint echt dramatisch te worden. Zelf bij die romantische zonsondergang stond hem daar als een eerstecommuniekantje.
Zo zal Florence haar seksuele vulkaan nooit tot uitbarsting komen.

Ik vind dat er uit diene Christiaan zijne mond wel nog niet veel zinnigs is gekomen: meestal herhaalt hij gewoon wat Jana zegt, zie het eigenlijk niet goedkomen tussen die 2… en tussen al de andere koppels ook niet eigenlijk (en nu al medelijden met Joren: die doet iets té hard zijn best, doet wat denken aan die it-er mijn zijn groot boeket rozen toen)

Ik vind het ook wel leuk als de Christiaan iets zegt omdat zijn tongval redelijk dicht bij die van mij aanleunt.

En voor wie HLN niet leest: Christiaan wil het beter doen dan zijn vader met wie hij een zeer goeie band heeft: die mens is aan zijn 4de huwelijk bezig! Van een volhouder (en optimist) gesproken. :ROFLMAO:

Christiaan heeft daarentegen weer bitter weinig ervaring met relaties want die 2-3 dagen nu waren het langste dat hij ooit bij een vrouw was. (ik bedoel dan "bij" in de zin van relatie, maar effectief fysiek bij elkaar aanwezig zijn gedurende meerdere dagen)

Dat hij nog niet heeft samengewoond is natuurlijk niet zo vreemd, maar dat hij bv ook nog nooit eens op weekend ofzo is geweest met een vriendin, doet me vermoeden hij weinig of geen ietwat serieuzere relaties gehad heeft. Op zich niets mis mee natuurlijk (geen idee eigenlijk ook hoe oud hij was?), maar de stap naar plots getrouwd zijn is dan natuurlijk wel extra groot.

Ik vind dat er uit diene Christiaan zijne mond wel nog niet veel zinnigs is gekomen: meestal herhaalt hij gewoon wat Jana zegt, zie het eigenlijk niet goedkomen tussen die 2… en tussen al de andere koppels ook niet eigenlijk (en nu al medelijden met Joren: die doet iets té hard zijn best, doet wat denken aan die it-er mijn zijn groot boeket rozen toen)
Als je HLN gevolgd hebt. Christiaan heeft gezegd dat Blind getrouwd het beste is wat hem ooit is overkomen.
Dus of te wel is hij wat te loslippig (en dan zijn ze dus momenteel nog altijd samen) of te wel zet hij de lezer op het verkeerde been. :tongue:

Ik zag wel in een voorstukje voor volgende week dat Jana zei tegen Christiaan, dat ze momenteel voor 70% gelukkig is en voor 30% niet. Geen idee waarover het gaat, we weten de context (nog) niet, maar we zullen wel zien zeker?

Als je HLN gevolgd hebt. Christiaan heeft gezegd dat Blind getrouwd het beste is wat hem ooit is overkomen.
Dus of te wel is hij wat te loslippig (en dan zijn ze dus momenteel nog altijd samen) of te wel zet hij de lezer op het verkeerde been. :tongue:

Ik zag wel in een voorstukje voor volgende week dat Jana zei tegen Christiaan, dat ze momenteel voor 70% gelukkig is en voor 30% niet. Geen idee waarover het gaat, we weten de context (nog) niet, maar we zullen wel zien zeker?
Kan best zijn dat het goed komt hé, maar viel me wel op dat behalve echo-en wat Jana zegt er uit diene vent nog niet veel is gekomen.
We zien natuurlijk enkel wat ze uitzenden, dus voor hetzelfde geld hebben die off camera al veel serieuze(re) gesprekken gehad?

Die Jana lijkt me alleszins wel een goeike, die andere 2 zou ik het geen dag mee uithouden vermoedelijk :biglaugh:

Kan ook zijn: 'Blind getrouwd is het beste wat me ooit overkomen is, want... ik ben er uiteindelijk vandoor gegaan met de cameravrouw' :unsure:

Brecht en Dziubi hadden de meest volwassen gesprekken (enfin, toch volgens wat werd uitgezonden), hebben aandacht voor mekaar en hadden dan ook nog 's aandacht voor het welzijn van de andere koppels door die couple Work-out / brunch te organiseren. Je moet het ze nageven: top. Ik hoop dat ze nog een hete poolparty organiseren om de temperatuur daar wat te doen stijgen. Want die ligt, ondanks de zonnige beelden, bij de andere koppels rond het vriespunt.

Terug
Bovenaan