Blind Getrouwd 2022

Misschien oordeel ik er met mijn vrouwelijke (pret)ogen anders over maar is Florence nu echt zo een oogverblindende knappe? Ik zeg niet dat ze lelijk is, verre van maar zoals sommigen hier de lofzang over haar zingen :thinking:. En dat burgerlijke, wat hier is gezegd geworden, daar kan ik helemaal inkomen. Dan wegen Lien en Jana in mijn ogen op de schaal van schoonheid meer. Die hebben het hele pakketje.
Mijn vrouw vond Florence ook knap :unsure: . Het is niet de knapste vrouw ooit ofzo, maar toch een knappe verschijning. Haar zus is misschien nog knapper.

Dat gegiechel bij die florence heel de tijd is toch een instant afknapper
We zullen haar het voordeel van de twijfel geven dat het zenuwen van het programma en camera's zijn en dat het gaat beteren?

Ik vrees alleen dat Jiri uit zijn kot gaat moeten komen om haar te ontdooien maar daar lijkt hij me wat te timide en voorzichtig voor?

Dat gegiechel bij die florence heel de tijd is toch een instant afknapper
Die Florence, amai. Papa’s kindje eerste klas. Dat is zo 1tje die alles wat haar partner doet afzet tegen haar papaatje. Succes ermee! Om het in termen van een gekende film te zeggen: Run Jiri, RUN

Misschien oordeel ik er met mijn vrouwelijke (pret)ogen anders over maar is Florence nu echt zo een oogverblindende knappe? Ik zeg niet dat ze lelijk is, verre van maar zoals sommigen hier de lofzang over haar zingen :thinking:. En dat burgerlijke, wat hier is gezegd geworden, daar kan ik helemaal inkomen. Dan wegen Lien en Jana in mijn ogen op de schaal van schoonheid meer. Die hebben het hele pakketje.
Florence is echt wel knap, niet alleen qua gezicht ook haar figuur, nek schouders....
Stel me wel vragen of die "vader" wel echt de vader is ?
Schoonheid en figuur komen alvast zeker niet van hem.

Andere 2 dames zijn idd ook wel knap en op het eerste zicht ook wel stabieler v karakter.

Florence is echt wel knap, niet alleen qua gezicht ook haar figuur, nek schouders....
Stel me wel vragen of die "vader" wel echt de vader is ?
Schoonheid en figuur komen alvast zeker niet van hem.

Andere 2 dames zijn idd ook wel knap en op het eerste zicht ook wel stabieler v karakter.
Je bent wel niet vies van een iets te snelle conclusie op basis van een minuutje beeld, hè :D Een vaderschapstest en al een psychologische doorlichting, zie.

Je bent wel niet vies van een iets te snelle conclusie op basis van een minuutje beeld, hè :D Een vaderschapstest en al een psychologische doorlichting, zie.
Dat ze ni aan @outsider gedacht hebben bij Delphine Boël. Die is vele minuutjes in beeld geweest voor er eindelijk uitsluitsel was.
Outsider, er ligt je nog een grote toekomst te wachten.

Dat ze ni aan @outsider gedacht hebben bij Delphine Boël. Die is vele minuutjes in beeld geweest voor er eindelijk uitsluitsel was.
Outsider, er ligt je nog een grote toekomst te wachten.
Zoals iedere niet-blinde had ik al na een halve seconde door dat zij Berten zijn dochter was.
"Gebraakt en gescheten" zoals we hier in het Westen zeggen.

Daarom ook schreef ik "op het eerste zicht".
Als Flo haar "pa" nog eens in beeld komt zal ik er wat extra op letten.

Die Lien vind ik dan weer allesbehalve knap, Florence is een mooie verschijning maar ik denk enorm saai ook.

Geef mij die Jana maar, voor ne avond op café met te amuseren lijkt mij dat heel plezant te kunnen zijn.

Die Lien vind ik dan weer allesbehalve knap, Florence is een mooie verschijning maar ik denk enorm saai ook.

Geef mij die Jana maar, voor ne avond op café met te amuseren lijkt mij dat heel plezant te kunnen zijn.
Een avond op café ja, maar voor hele dagen..

Lien is knap. Groot, succesvol, intelligent. Alles dat mij aantrekt aant iemand.

Daarom ook schreef ik "op het eerste zicht".
Als Flo haar "pa" nog eens in beeld komt zal ik er wat extra op letten.
Weette wa kik daarvan vind?
Gij zijt er ene die ander huishoudens overhoop zet!
Morgen gaat in het dorp van Flo de ronde:
Seg, wettet al? Gerard, das ni den echte vader van Flo!
Hoe? Wa???????
Joa, Joaaaa, 't hee al oep 't internet gestaon.

Eigenlijk zouden al deze die dan ‘net’ niet in het programma raakten, onder elkaar moeten gekoppeld worden. Die experts moeten toch iets doen tot een volgen seizoen. Wie weet hoeveel goeie matchen daar nog tussen konden zitten. Of als het niks wordt met hun voorstel, het nummer geven van de drie waar ze het meest over twijfelden.

Terug
Bovenaan