Blind Getrouwd 2022

Ze hebben meerdere mogelijke matches.
Een vriendin van me is heeft het vorige seizoen bijna meegedaan. Haar datum voor de vrijgezellen en alles lag al vast maar uiteindelijk zijn ze niet voor haar en haar match gegaan omdat een ander koppel op papier net betere kansen had.
Dus zij kreeg van VTM te horen dat ze ging trouwen, ze heeft dat ook meegedeeld aan haar familie en vrienden (incl camera-ploeg), vervolgens werd de organisatie van de vrijgezellen opgestart en dàn pas werd meegedeeld dat ze toch voor iemand anders gingen. Zoiets?

Indien ja: :oops:

Dus zij kreeg van VTM te horen dat ze ging trouwen, ze heeft dat ook meegedeeld aan haar familie en vrienden (incl camera-ploeg), vervolgens werd de organisatie van de vrijgezellen opgestart en dàn pas werd meegedeeld dat ze toch voor iemand anders gingen. Zoiets?

Indien ja: :oops:
Ik ga het straks navragen. Is al enkele jaren geleden. Ik was niet uitgenodigd voor de vrijgezellen bijvoorbeeld zo close zijn we niet 😀 (en mocht ook maar heel beperkt qua uitgenodigden, alsook het trouwfeest).

Ik vind het jammer dat Ingeborg zich in het programma wringt, ze steelt toch wat de focus op de koppels. Nu is ze niet mee op vakantie vertrokken maar ik denk dat ze daar na 3 dagen toch opduikt in Bodrum.

Joren vind ik ook irritant, ik vrees ervoor dat hij uiteindelijk Lien afketst door veel te druk te doen, mss om de zenuwen te verbergen (nochtans lijkt ze het een kans te willen geven maar dan moet ze die ook krijgen). Bij Florence voel ik dat ze beter bij First Dates zat want meteen aan het huwelijk beginnen is duidelijk fysiek te dicht. Christiaan en Jana zijn het leukst om te zien, maar blijft dat gevoel voor meerdere weken, spannend. Dziubi en Brecht spurten erop los, uitkijken of de liefdesmotor blijft draaien.

Dat "Lientje" vond ik ook wel riskant, dat kan nogal snel kleinerend overkomen. Maar bon, Wittebroodsweken dus dat wordt allemaal wel vergeven. Maar vroeg of laat moeten die red flags wel op tafel worden gezwierd.

Als ik die Joren even bezig zie, dan denk ik toch direct: 'eeuwige vrijgezel'. Veel te aanwezig ook. Betwijfel of die Lien daar goed mee om kan. Dit koppel geef ik toch weinig kans.

Brecht en Dziubi vind ik moeilijk in te schatten. Valt te bezien of ze in de dagelijkse sleur dezelfde vibe houden.

Tegen dat Florence ontdooid is, zijn we 3 seizoenen verder. Die gaat echt moeten chillen, anders komt dat niet goed. Kerel lijkt me te terughoudend. Ik geef ze op het eerste zicht ook niet zoveel kans.

Christiaan en Jana zal iedereen wel de meeste kans geven. Zij komen samen ook het meest 'natuurlijk' over. Al moet hij ook een beetje opletten dat hij niet 'té' overkomt, want zij lijkt wel het type dat af en toe ook eens wat gas moet terugnemen.

Die Joren heeft er al serieus wat op de teller staan, dus ik snap het 'verwijt' van eeuwige vrijgezel. Was goei vriendjes met (de) Christophe, maar blijkbaar zit er een haar in de boter aangezien laatstgenoemde niet werd gekozen als getuige.

#roddelgazetout :unsure:

Ik snap trouwens wel ergens de kritiek dat het om te deftige/middenklasse-deelnemers gaat. Vraag me anderzijds af of het voor het programma niet sappiger zou zijn indien ze wat meer platvoerse deelnemers zouden toelaten. Zou meteen goei beelden opleveren :unsure:.

Dat "Lientje" vond ik ook wel riskant, dat kan nogal snel kleinerend overkomen. Maar bon, Wittebroodsweken dus dat wordt allemaal wel vergeven. Maar vroeg of laat moeten die red flags wel op tafel worden gezwierd.
Vond ik ook, sommige mensen vinden dat echt niet tof.

Volgens mij gaat er geen enkel koppel samen blijven. Tenzij Florence wat meer gewoon komt aan de situatie geef ik hen wel nog een kans.

Brecht en Dziubi is het veel te overdreven. Dat hebben we nog al eens gezien bij andere koppels en dat koelt heel rap af.

Joren kun je niet mee samen zijn

Christiaan en Jana zijn daar nog niet klaar voor. Veel te veel bezig met hun eigen ding. Vooral hij dan denk ik als je hoort dat hij dagelijks in de fitness wil gaan zitten.

Christiaan en Jana zijn daar nog niet klaar voor. Veel te veel bezig met hun eigen ding. Vooral hij dan denk ik als je hoort dat hij dagelijks in de fitness wil gaan zitten.
Jana gaat toch dagelijks, ook om 6-7 uur in de ochtend sporten? Dus ik zie het probleem niet. Zij is even erg of nog erger als hem op dat vlak. :tongue:
Dus ik zie ze gewoon dagelijks, samen gaan sporten. Met de leeftijd zwakt dit dan sowieso wel af.

Jana gaat toch dagelijks, ook om 6-7 uur in de ochtend sporten? Dus ik zie het probleem niet. Zij is even erg of nog erger als hem op dat vlak. :tongue:
Dus ik zie ze gewoon dagelijks, samen gaan sporten. Met de leeftijd zwakt dit dan sowieso wel af.
Aanvankelijk veel bedsport en nadien samen liefdevol met een zak chips in de zetel.

Ik vond het geweldig dat de vader van Brecht het had over 'onzen Brecht' en 'onzen ... Djibouti' (hilarisch). Wie noemt zijn kind nu ook Dziubi?

En die twee (nen blèter en nen adhd'er) ik zie het ook niet zitten. En dat heeft niks met homoseksualiteit te maken.

Ik snap trouwens wel ergens de kritiek dat het om te deftige/middenklasse-deelnemers gaat. Vraag me anderzijds af of het voor het programma niet sappiger zou zijn indien ze wat meer platvoerse deelnemers zouden toelaten. Zou meteen goei beelden opleveren :unsure:.

"Maar volgens mij kennen we elkaar al? Zijt gij niet de vader van m'n Shanaya? Benieuwd of we het nu wel langer dan een weekend volhouden!"

Terug
Bovenaan