Cattadelic
Banned
Brecht & Dziubi: Dat ging al wel redelijk vlot tijdens die boot scène. Zou er niet van verschieten dat die al worsten hebben gedraaid tijdens de huwelijksnacht
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh OK ik dacht: Veerle is toch nog steeds getrouwd met Nick? Maar men heeft het hier over die 'andere' Veerle.Misschien wel maar ik vond dat wel erg voor Sven.
Right, ja ..Die Christiaan ging daar een trouwkostuum kiezen met zijn collega’s. Dat zouden nu eens de laatste zijn met wie ik zoiets zou gaan doen ze lol.
Had niet veel vrienden precies want toch niet in beeld geweest ? Of t moest allemaal keivroeg opgenomen zijn en ze zaten nog in de carat.
Er zijn mensen die hun vrouw/man op het werk ontmoeten, dus er zullen er ook wel zijn die daar echte vrienden makenDie Christiaan ging daar een trouwkostuum kiezen met zijn collega’s. Dat zouden nu eens de laatste zijn met wie ik zoiets zou gaan doen ze lol.
Had niet veel vrienden precies want toch niet in beeld geweest ? Of t moest allemaal keivroeg opgenomen zijn en ze zaten nog in de carat.
Waren 2 vrouwelijke collega's. Anyway ... als je collega's echte vrienden zijn geworden, .. dan zet je daar toch vrienden onder, ipv collega'sWas dat geen collega en zijn broer?
Alleszins, sommige collega's kunnen ook goei vrienden zijn e. Ik ben met ne collega ook mee kostuum gaan kiezen waar ik de getuige van was was en wij zijn beste maten.
Waren 2 vrouwelijke collega's. Anyway ... als je collega's echte vrienden zijn geworden, .. dan zet je daar toch vrienden onder, ipv collega's
Vertel!Joren en Lien vind ik de de slechtste match van de 4, hij lijkt me veel te onvolwassen voor zijn leeftijd en dat gaat een afknapper zijn.
Bijvoorbeeld: hij woont dan wel alleen, maar brengt als 36-jarige nog al zijn was naar zijn mama. Ik had de indruk dat zij toch veeleer op zoek was naar een plantrekker en autonoom persoon. De indruk die ik van hem heb (toegegeven, na 45 minuten tv) is toch eerder iemand die wat in de studententijd is blijven hangen.Vertel!
Wat ik me wel afvraag: stel dat er zich geen 'ideale' matches aandienen, gaan die experts dan voor de op-één-na-beste-matches om toch maar een programma te hebben?
Met respect voor jouw mening, ik zie dat ook in mijn omgeving maar ....Bijvoorbeeld: hij woont dan wel alleen, maar brengt als 36-jarige nog al zijn was naar zijn mama. Ik had de indruk dat zij toch veeleer op zoek was naar een plantrekker en autonoom persoon. De indruk die ik van hem heb (toegegeven, na 45 minuten tv) is toch eerder iemand die wat in de studententijd is blijven hangen.
Hoe dichter de woonplaatsen van de kandidaten bij mekaar liggen, hoe groter de kans is dat ze mekaar al 'kennen' of dat hun netwerken overlappen. Dan wordt het 'Blind Getrouwd' met iemand met wie je al een ONS hebt gehad. Ook niet de bedoeling.Ik snap niet dat ze iemand uit Aarschot matchen met iemand vd andere kant van Brussel … ze leren precies niet uit hun fouten?
En das ook gewoon gemakkelijk. Ik ben zelf altijd al superonafhankelijk geweest, mijn eigen goesting doen. Mijn ma deed mijn was ook tot ik 30 was, op haar initiatief. Gratis en geen werk, waarom zou je dat weigeren? Ik heb me daardoor nooit afhankelijk gevoeld van haar.Met respect voor jouw mening, ik zie dat ook in mijn omgeving maar ....
Wees maar zeker dat het soms soms ook aan de ouders ligt!
Als ik het ooit in mijn omgeving zie (of bij vrienden of vriendinnen): iemand gaat het huis uit en vanaf dan wonen ouders en kind bij wijze van spreken nog meer samen dan voorheen. Moeders komen poetsen, vaders komen de tuin onderhouden, .... Bij mij in de straat zie ik het (en voor alle duidelijkheid, iedereen doet wat hij/zij wil) ook gebeuren: intussen heeft het betreffende jonge koppel al zelf twee kinderen maar vader en moeder komen nog altijd 'vadertje en moedertje' spelen.
Dus, niet altijd denken dat het aan de jongeren ligt.
Dat kan hé, Julie! En dat mag zelfs. Dat is soms ook het plezier van onze moeders.En das ook gewoon gemakkelijk. Ik ben zelf altijd al superonafhankelijk geweest, mijn eigen goesting doen. Mijn ma deed mijn was ook tot ik 30 was, op haar initiatief. Gratis en geen werk, waarom zou je dat weigeren? Ik heb me daardoor nooit afhankelijk gevoeld van haar.
Helemaal mee eens.Dat kan hé, Julie! En dat mag zelfs. Dat is soms ook het plezier van onze moeders.
Maar zeggen dat Joren 'onvolwassen' lijkt omdat ONDER ANDERE zijn moeder zijn was (nog) doet, vond ik wel wat kort door de bocht. En daar reageerde ik op.
Bahbah, en dat ik zo visueel ben ingesteld!Brecht & Dziubi: Dat ging al wel redelijk vlot tijdens die boot scène. Zou er niet van verschieten dat die al worsten hebben gedraaid tijdens de huwelijksnacht

Ze hebben meerdere mogelijke matches.Vertel!
Wat ik me wel afvraag: stel dat er zich geen 'ideale' matches aandienen, gaan die experts dan voor de op-één-na-beste-matches om toch maar een programma te hebben?
Ze hebben meerdere mogelijke matches.
Een vriendin van me is heeft het vorige seizoen bijna meegedaan. Haar datum voor de vrijgezellen en alles lag al vast maar uiteindelijk zijn ze niet voor haar en haar match gegaan omdat een ander koppel op papier net betere kansen had.
Ik zou het eens moeten vragen, nu ben ik aan het twijfelen als haar match een kandidaat geworden is met een andere vrouw of als het een heel nieuw koppel was.Damn, dat moet ook frustrerend zijn.
Geven ze dan achteraf ook de gegevens van de match door? Zou anders nog zuurder zijn... "We hebben een goede match voor je gevonden, maar we plaatsen je niet in het programma dus je mag de mogelijke liefde van je leven nu niet ontmoeten."?