Général Zantas
Well-known member
Dat is dan ook een redelijk essentieel onderdeel van het voetbal.
Nochtans hebben prestaties van de arbitrage over het algemeen gezien een kleinere impact op de uitslag dan de prestaties van spelers en trainers.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is dan ook een redelijk essentieel onderdeel van het voetbal.
Agreed, ik vind het voetbal an sich zelf ook een essentieel onderdeel van voetbal maar daar wordt amper nog over gepraat.Nochtans hebben prestaties van de arbitrage over het algemeen gezien een kleinere impact op de uitslag dan de prestaties van spelers en trainers.

Voorlopig gaan we voor de treble! Maar ik zou zeker niet mopperen over de titel alleenBeker voor ons en jullie de titel ? Deal ?

Offtopic maar ik denk elke keer als ik die naam zie aan Teklak (van, ik denk, Moeskroen?).Amai ik heb er zin in. Keel goed insmeren! En morgen al zeker telewerken. Loïc is er niet bij, dus ik verwacht Teklab in de basis.
Ik snap dat je dat zou willen zien, ik ook, maar denk dat die verandering gewoon te groot is en geen enkele die plots gaat doorvoeren voor zo'n belangrijke match.Vind Mechele toch nog een graad erger.
Had graag eens De Cuyper op links gezien, Meijer links centraal, Ordonez rechts centraal en Sabbe rechtsback. Lijkt me de beste keuze momenteel
Ja, ik had het sowieso ook niet verwacht hoor, maar zouden ze wel op mogen beginnen trainen imoIk snap dat je dat zou willen zien, ik ook, maar denk dat die verandering gewoon te groot is en geen enkele die plots gaat doorvoeren voor zo'n belangrijke match.
Omdat De Cuyper een betere LB is imo, en ik hoop dat Meijer een betere CV is dan MecheleWaarom is de roep om Meijer centraal zo groot, als die 1 ding echt heeft is het zijn volume. Als er 1 ding minder is is het zijn duelkracht.

Sinds hij terug is 1 minuut mogen invallen…Waarom start Onyedika niet?![]()
Paar weken gelden werd die nog vergeleken met DebastSpileers speelt al niet gellukig, is toch de zwakke schakel bij onze verdediging