Beker van België 2023-2024

Idd, ze staan met 23 op het veld, en toch wordt maar bij één persoon moord en brand geschreeuwd als die een fout maakt. Al de rest maakt procentueel veel meer, soms oerdomme, fouten met ook best veel impact op het resultaat... Geen enkel probleem, gewoon pech manneke, volgende week beter :laugh:

Burgess kijkt al uit naar woensdag 🤣😂

Bijlagen

• IMG-20240226-WA0004.jpg
    IMG-20240226-WA0004.jpg
    228,8 KB · Weergaven: 15
Amai ik heb er zin in. Keel goed insmeren! En morgen al zeker telewerken. Loïc is er niet bij, dus ik verwacht Teklab in de basis.

Vind Mechele toch nog een graad erger.

Had graag eens De Cuyper op links gezien, Meijer links centraal, Ordonez rechts centraal en Sabbe rechtsback. Lijkt me de beste keuze momenteel

Vind Mechele toch nog een graad erger.

Had graag eens De Cuyper op links gezien, Meijer links centraal, Ordonez rechts centraal en Sabbe rechtsback. Lijkt me de beste keuze momenteel
Ik snap dat je dat zou willen zien, ik ook, maar denk dat die verandering gewoon te groot is en geen enkele die plots gaat doorvoeren voor zo'n belangrijke match.

Waarom is de roep om Meijer centraal zo groot, als die 1 ding echt heeft is het zijn volume. Als er 1 ding minder is is het zijn duelkracht.

Waarom is de roep om Meijer centraal zo groot, als die 1 ding echt heeft is het zijn volume. Als er 1 ding minder is is het zijn duelkracht.
Omdat De Cuyper een betere LB is imo, en ik hoop dat Meijer een betere CV is dan Mechele :unsure:

De Cuyper gaat ook echt wel veel in de fout op RB en Sabbe heeft voor mij nog nooit teleurgesteld.

Onyedika trouwens iets over Deila zijn vrouw gezegd ofzo?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan