Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft geluk dat Odoi springt en daardoor wat bal meeheeftw maar pure frustratieDit is toch wel op het randje van rood hoor die tackle van Amoura.
Ge moet zo niet roepen maar Burgess speelde daar toch gewoon de bal.EN NU BURGERS DIE WEGKOMT ZONDER GEEL!!!
Snap ik ook niet, gewoon zuiver penaltyja das toch penalty?
het was naar analogie met de vorige pagina!Ge moet zo niet roepen maar Burgess speelde daar toch gewoon de bal.
. Die bal was voor mij wel gewoon weg, dus ik zou dat ook flauw vinden, maar misschien is dat ook een raar argument?Als dit aan de rand van de zestien was dan was dit 100% zeker penalty denk ik.Tis een fout waar ik ook vaak van denk "daar ging amper nog iets uitkomen", maar deze fouten worden toch zo goed als altijd gefloten.
Voila, dit zegt gewoon genoeg. Niet veel aan de hand anders zou Vanaken wel het kot bijeen roepen (zoals bij die onterechte hoekschop eerder in de 2de helft)Wel raar dat Vanaken weinig misbaar maakte. Anders staat de VAR toch meer onder druk.
Blijft gewoon een lichte fout. En dus penalty. Als de scheids hem geeft, fluit de VAR dit nooit terug.Voila, dit zegt gewoon genoeg. Niet veel aan de hand anders zou Vanaken wel het kot bijeen roepen (zoals bij die onterechte hoekschop eerder in de 2de helft)