Beker van België 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zonder centen moeten zulke spelers helaas de rol van titularis overnemen, als dat type speler niet in u jeugd zit jammergenoeg.
Met Cullen en Nmecha toch 2 spelers kunnen halen die heel belangrijk zijn voor de ploeg, en ook Mykhalichenko lijkt me een speler met een meerwaarde zeker ivm zijn kostprijs. Miazga brengt met zijn leiderschap en kopkracht de ploeg ook veel bij.

Voor de rest helaas vooral spelers die er nog niet klaar voor zijn, of tekortkomen.
en toch zit het probleem volgens mij meer bij de coach dan bij de kwaliteit van de spelers... zorg dat deze spelers met vertrouwen spelen en je krijgt beter voetbal en wint meer matchen, maar toch krijgt Kompany er geen lijn in -> de ene week is het goed, de andere week slecht. Hij zet spelers ook regelmatig op een andere positie, dat helpt ook al niet natuurlijk

Als zelfs Peter VD Brempt al begint te spreken over een mogelijk ontslag, dan vermoed ik dat hij volgend seizoen geen coach meer is als er nu naast Europees voetbal wordt gegrepen
 
Zonder centen moeten zulke spelers helaas de rol van titularis overnemen, als dat type speler niet in u jeugd zit jammergenoeg.
Met Cullen en Nmecha toch 2 spelers kunnen halen die heel belangrijk zijn voor de ploeg, en ook Mykhalichenko lijkt me een speler met een meerwaarde zeker ivm zijn kostprijs. Miazga brengt met zijn leiderschap en kopkracht de ploeg ook veel bij.

Voor de rest helaas vooral spelers die er nog niet klaar voor zijn, of tekortkomen.
:rofl:
Van een voetballer verwacht ik ook dat hij kan voetballen
Hij kan enkel verdedigend een duel winnen, aanvallend ook nog niks gebracht (al trekken de voorzetten meestal op niks)
Geen snelheid, geen tackle, vaak domme fouten en bal aan de voet of bal inspelen gewoon een drama
Hij brult veel maar leiderschap. Gezien hoe die lijn verdedigers stond bij de goal van Genk ? Kara was meer leider in zijn kleine teen dan die gast

Cullen is een goeie transfer, maar doet eigenlijk niet meer dan Trebel. Terwijl van Trebel ziet ge nog infiltraties in de 16 en scorend vermogen.
Trouwens Anderlecht centraal op het middenveld met de punt naar voor. in feite moet 1 VM wel voldoende zijn.

El Hadj komt er zeker wel, maar hij moet wel op de 10 spelen en niet op de flank.
Ik pleit niet voor beenhouwers, maar er zit geen duelkracht, geen grinta, geen vuur in deze ploeg. Vroeger had je altijd wel een Juhasz, Tihinen, Kara, Vandamme, Polak, Wasyl, Kouyaté, Mbemba
Ik klaag niet van Kompany, maar die gelatenheid in dat team, daar jaag ik me aan op

Delcroix 50matchen, Myka +50, Sardella 30, Sambi +60, Yari 57, Amuzu bijna 100

Charles komt aan 68, Koussounou 53 en zelfs Lang zit nog niet aan 100 matchen op het hoogste niveau
Dat zijn geen Youngsters meer hé, die hebben al wel ervaring
 
Ik klaag niet van Kompany, maar die gelatenheid in dat team, daar jaag ik me aan op
Da's voor een deel toch door al die huurspelers -> Waarom zouden die 110% geven als ze volgend jaar mss bij een andere ploeg zitten?

Net omwille van de fighting spirit zou ik Trebel ALTIJD opstellen, nee?
 
Cullen is een goeie transfer, maar doet eigenlijk niet meer dan Trebel. Terwijl van Trebel ziet ge nog infiltraties in de 16 en scorend vermogen.
Trouwens Anderlecht centraal op het middenveld met de punt naar voor. in feite moet 1 VM wel voldoende zijn.

El Hadj komt er zeker wel, maar hij moet wel op de 10 spelen en niet op de flank.

Cullen en Trebel vind ik persoonlijk toch nog een verschil. Trebel idd de troef dat hij doelgerichter is, en een goed afstandsschot heeft. In de passing komt hij dan weer tekort.

In de passing vind ik Cullen dan net weer heel secuur.

El Hadj moet idd sowieso op de 8 of de 10.

Miazga gaat idd af en toe de mist in, maar was wel redelijk complementair met een voetballende verdediger als Delcroix.

Met het duo Miazga - Cobbaut zou ik trouwens die punt niet teveel naar voor zetten. :p
 
Of juist wel, tegenstander hoog proberen vastzetten (lees lange bal forceren) en dan wint dat duo wel heel veel duels.
 
Alsof het feit dat we een bekerfinale op TV moeten meemaken al niet genoeg is, is de bekerfinale op ZONDAG OM 20H45. ZONDAG OM 20H45. Dus zelfs buiten kijken met het hoogst toegelaten aantal vrienden is geen optie gezien er mensen zijn die moeten werken en dus niet ff kunnen gaan hangen tot middernacht en ge mogelijk vanaf maandag een avondklok om 22uur hebt. Wat een wereldvreemde kalendermaker toch. Het is al erg genoeg, maar zo te zien nog niet erg genoeg voor sommigen. Bah.
 

Ach. Een mini groepke van een man of 4 gaat zo een spandoek ophangen en daar gaan ze over zagen. Maar de beelden van honderden fans in zowel Genk als Luik die vol enthousiasme en sfeer de spelersbussen op weg zien gaan, zijn natuurlijk minder spectaculair.
Zulke artikels zijn het equivalent van artikels zoals "JONGEREN VINDEN X EEN SCHANDE" om dan 3 tweets te tonen.

Ge geeft zo shit meer aandacht dan het verdient door het op het net te gooien. Gewoon spandoek weghalen, het niet vermelden en ge stoort die gasten die dat opgehangen het hardste. Nu krijgen die exact wat ze willen: Mensen walgen en spenderen er aandacht aan.

(Dit gaat vooral over de journalist die dit publiceert, maar dat er hier geen letter over het sportieve of het sfeeërieke staat terwijl dit hier weer wel staat vind ik ook maar "meh")

Het domste aan deze zaak is dat je een speler als Carcela bovendien nu ook gewoon op scherp zet.

Om dus eens iets mooiers te tonen dat meer aandacht waard is:


De Standard beelden laat ik aan de Standard supporters ;)
 
Kijk het is een ongelofelijke domme actie van die gastjes maar het verdiend ook niet meer aandacht dan nodig. Het zal wel op een zeer zatte avond in mekaar zijn gestoken waarvan ze zelf niet meer de gevolgen van inzien. Zo'n groepjes heb je overal en in elke club en lagen de bevolking komen ze voor.

Laat ons het maar over het voetbal gaan en houden, jammer dat het weer een finale is zonder publiek. Sorry ik wens morgen het geluk toe aan Standard.
 
Kijk het is een ongelofelijke domme actie van die gastjes maar het verdiend ook niet meer aandacht dan nodig. Het zal wel op een zeer zatte avond in mekaar zijn gestoken waarvan ze zelf niet meer de gevolgen van inzien. Zo'n groepjes heb je overal en in elke club en lagen de bevolking komen ze voor.

Laat ons het maar over het voetbal gaan en houden, jammer dat het weer een finale is zonder publiek. Sorry ik wens morgen het geluk toe aan Standard.
Wilt ge nog punten voor België in Europa?
 
Dat is het leven van de hedendaagse ultra groepjes, banners maken en stoer gaan doen en vlaggen stelen etc, wij hebben ook zo een kleuterbende. Laat dat ultra gedoe maar bij standard/genk bij Club past dit niet.
Ultra’s, de marginalen onder de marginalen van de voetbalsupporters.
 
Ultra’s, de marginalen onder de marginalen van de voetbalsupporters.
Zo bont ga ik het niet noemen, maar ik vind toch wel een best vrij belachelijke strekking onder voetbalsupporters waar ik me totaal niet mee kan vereenzelvigen. Maar goed, elk zijn ding uiteraard.
 
Ultra’s, de marginalen onder de marginalen van de voetbalsupporters.
En wat verstaat ge onder ne marginaal ? ( mijn broer heeft daar ook twee jaar aan mee gedaan ) da zijn gastjes die dure kleding moeten dragen. Overgenomen van het begin van hooliganisme in england ( waar veel van die groepen ook winkels plunderden en dure kleding stolen ).

Die free fights ook in het dagelijkse leven kunnen dat bankdirecteurs etc etc zijn
 
Het is nu niet dat Genk zoveel punten behaald heeft bij zijn laatste Europese passage.
Genk is de reden geweest dat België zo hoog heeft gestaan de laatste jaren dankzij hun matchen in de Europa league. Natuurlijk ook deels dankzij andere ploegen zoals Gent en Brugge, maar ge kunt niet ontkennen dat Genk het meestal goed doet in de Europa League.
 
En wat verstaat ge onder ne marginaal ? ( mijn broer heeft daar ook twee jaar aan mee gedaan ) da zijn gastjes die dure kleding moeten dragen. Overgenomen van het begin van hooliganisme in england ( waar veel van die groepen ook winkels plunderden en dure kleding stolen ).

Die free fights ook in het dagelijkse leven kunnen dat bankdirecteurs etc etc zijn
Het is ook dankzij die kerels dat je in elk stadion in een uithoek wordt gezet met visnet voor je neus waardoor je de match in vierkantjes kan bekijken. Kan je je voorstellen hoe leuk/gemakkelijk het zou kunnen zijn zonder verplichte combiregeling?

Tuurlijk is dat gewoon marginaal, geloven dat daar echt CEO's tussenzitten doe ik niet. Die kunnen het zich ook niet verloven om elke week met een blauw oog te gaan werken, laat staan dat ze eens herkenbaar op die beelden komen bij een freefight of rellen.
 
Het is ook dankzij die kerels dat je in elk stadion in een uithoek wordt gezet met visnet voor je neus waardoor je de match in vierkantjes kan bekijken. Kan je je voorstellen hoe leuk/gemakkelijk het zou kunnen zijn zonder verplichte combiregeling?

Tuurlijk is dat gewoon marginaal, geloven dat daar echt CEO's tussenzitten doe ik niet. Die kunnen het zich ook niet verloven om elke week met een blauw oog te gaan werken, laat staan dat ze eens herkenbaar op die beelden komen bij een freefight of rellen.

Niet akkoord. Ik ben zeker niet akkoord met alles wat die gasten doen (al ben ik niet akkoord met mensen die zoiets "geen supporter" noemen. Geen supporter zoals gij zelf wilt zijn, maar zeker niet "geen supporter"). Als ik dat wel was, maakte ik er deel van uit. Ik ben immers van halfweg de jaren '90 tot het ontbinden van het TZ vak in ons stadion enkele jaren geleden altijd "in de buurt" van die mannen geweest. Maar het is een feit dat als ze DIE willen aanpakken dat op heel andere manieren gekund had dan hetgeen te doen dat jij zegt. Heel het behandelen van de uit-supporter is gebaseerd op hoe het het doet lijken naar de massa-bezoeker van het stadion en wat makkelijker is op organisatorisch vlak. Want zoals dit weekend nog maar eens aantoonde, hebt ge het als politie nog steeds niet opgelost. Ze willen nu al decennia niets liever dan geen uit-supporters.

Kijk zo vorig seizoen eens op STVV. Op enkele fakkels op hun veld na (niet om te zeggen dat ik dat op zich goedkeur) tijdens de voorbereiding op een match is er niet veel gebeurd. Maar Duchatelet besluit iedereen in een kooi te zetten en zo zijn zorgen over zijn veld te gaan oplossen. En DAT fokt net iedereen op. Niet dat dat een excuus is om shit af te breken, maar ge maakt het wel gevaarlijker. Maar zelfs dan nog nog was het afbreken van die kooi door een enorme minderheid gebeurd. En dan nog als reactie op onze doelman die bestookt werd met vanalles en nog wat zonder enige politie-tussenkomst. In eerste instantie pakt ge de mannen op die onze doelman bestoken en in tweede instantie pakt ge de mannen op die aan die platen zitten stampen en kloppen. Problem solved. (en ja, er was genoeg aanwezige politiematch om dat te doen) Maar nee, we doen enkel aan iedereen extra hard opfokken en daarna een hele week palaveren over de stoute Genk supporter en zo weer oproepen om mogelijk geen uitsupporters toe te laten. Het gewoon oplossen voor het uit de hand liep, was een te radicale oplossing.

En ja on another note, ik weet "for a fact" dat daar mensen met een serieus hoge functie tussenzitten. En echte free fights gebeuren volgens regels. Gezicht is een no go, net als wapens. En die zijn afgesproken en gebeuren met het nodige respect. Toestanden zoals gisteren, waarbij Standard onafgesproken ons stadion wilde gaan aanvallen maar er niet op gerekend hadden dat die van Genk dat opgevangen hadden en dus massaal rond het stadion hingen, zijn dan ook geen free fights.

Begrijp me niet verkeerd: Ik ben ook niet de grootste fan van al die hun gedragingen. Maar de vinger enkel naar hen wijzen, vind ik te kort door de bocht. Die hele situatie wordt nu al 20 jaar compleet fout aangepakt.

Brommie denkt daar anders over :unsure:

VDB denkt anders dan Croonen over "beker of 2de plaats". Maar daar gaat het niet over hier ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Sond
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan