Beker van België 2020-2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ge kunt ook op alles zagen en klagen over het veld , arbiter ,ect ( Hein, Clement, Dury )
Ik heb liever dit .
fair enough, ik vroeg het maar want het is niet omdat ik Club supporter ben dat ik by default alles ok vind wat Clement zegt hé ;)
 
Maar blijven zeggen als coach dat de jongens brengen wat je vraagt en kansen ziet die er niet zijn is ook niet ok met zo'n jonge groep
Kijk , zijn het talentvolle jongens , yep
Maar ze moeten ook zelf willen he
Het mogen geen Bakalis worden he
Enigste fout die Kompany maakt is bv in de beker gewoon starten met die Rosse gvd
Misschien is cullen beter in recupereren maar Sambi komt dien bal dan vragen aan een 3 verdedigers ..
Terwijl Trebel gewoon en betere pas heeft en weeral vrij trappen binnenschiet ( ge scoord al moeilijk)
 
Ik zou wel eens een centrale as met Cullen en Trebel willen zien. Sambi heeft al alles gespeeld buiten zijn blessure dus heeft er misschien wel baat bij om eventjes te banken. Verder zit het ook niet mee qua blessures natuurlijk: Delcroix out tot het einde van het seizoen, Van Crombugge die al een half seizoen heeft gemist, Verschaeren lange tijd out, Murillo die gisteren out was met een spierblessure. Met een onuitgegeven elftal beginnen aan de belangrijkste match van het seizoen is ook niet ideaal.
En als ge er dan nog een aantal op de verkeerde positie zet kan het helemaal niemeer op.
 
Ik ben alleszins al blij dat Kompany gisteren eens een keer niet heeft gezegd dat het een groeiend team is, "met allemaal jonge jongens". Want het basiselftal van RSCA was 0,5 jaar jonger dan dat van Genk, en de bank was gemiddeld gezien zelfs ouder dan de Limburgers.

Het is geen teken van te povere kwaliteit dat je gisteren verliest, maar van tactische onkunde. Diaby was gisteren inderdaad onzichtbaar, maar hij kreeg dan ook geen bruikbare bal. Heb hem meer als bliksemafleider zien fungeren voor Nmecha dan een weeral zwakke Dauda in de tweede helft.
 
Zijn ze nog altijd van plan om die Sambi aan het eind vh seizoen te verkopen trouwens?
Je ziet dat er dik potentieel in die jongen zit maar alles komt er imo nog niet uit. Als die naar de juiste ploeg gaat komt alles goed, gaat die naar de ploeg die er gewoon veel geld voor wil geven staat die binnen 3 jaar als de zoveelste "ruwe diamant" ergens in de rechterkolom te sukkelen bij pakweg Oostende of Zulte-Waregem.
 
Zijn ze nog altijd van plan om die Sambi aan het eind vh seizoen te verkopen trouwens?
Je ziet dat er dik potentieel in die jongen zit maar alles komt er imo nog niet uit. Als die naar de juiste ploeg gaat komt alles goed, gaat die naar de ploeg die er gewoon veel geld voor wil geven staat die binnen 3 jaar als de zoveelste "ruwe diamant" ergens in de rechterkolom te sukkelen bij pakweg Oostende of Zulte-Waregem.

Denk dat een verkoop moeilijk af te wenden zal zijn als de kapitaalshervorming er niet doorkomt. Daar lijkt het nog altijd een strijd tussen de Coucke clan en de Verschuren clan.

Wetende dat Sambi 1 van de grootverdieners is, en die loonlast deze zomer toch verder drastisch omlaag moet, kan je een deftig bod op Sambi gewoon niet weigeren. Hopelijk is het idd de juiste ploeg die komt aankloppen voor hem, waardoor hij zich beter kan ontwikkelen.
 
Zou veel beter nog een jaar of zelfs 2 blijven. Kan mij niet voorstellen dat er echt ploegen klaarstaan van een hoger niveau waar hij dan nog speelminuten zou krijgen ook.
 
Hoe komt het dan die een grootverdiener is?
Omdat Michael Verschueren hem een dik contract heeft gegeven vorige winter. Al was verlengen toen wel een must, of hij stapte deze zomer gratis weg.

Denk dat Sambi zeker van waarde kan zijn voor een ploeg die lekker draait. Is nog zeer wisselvallig, maar speelde ook al erg sterke matchen dit seizoen. Nog een seizoentje blijven zou idd het beste zijn voor zijn ontwikkeling. Maar denk dat er deze zomer echt wel interesse zal zijn voor Sambi. Blijft echt wel een groot talent.
 
Dat snap ik wel dat "roeien met de riemen die je hebt", maar je moet toch wel (op training of weet ik veel waar) zien waar spelers horen of niet horen. Als je dan constant zit te wisselen, zelfs soms tussen tribune en basis, geen vaste ploeg hebt, ... dat toont niet veel goeds.
 
Roeien met de riemen die ge hebt, maar als ge een deel van uw riemen weggeeft tjah.

Ge doet Dimata en Collasin weg om met Dauda te spelen
Vlap moet ook weg want er is Yari, El Hadj en Ashimiru? Die laatste is spoorloos, Yari komt niet van de bank en El Hadj zet hij op rechts

Daardoor moet Amuzu opeens ook wijken van zijn positie.
Trebel mag niemeer meedoen, Kana is ook niemeer te bespeuren.

Lissens deed het goed maar een geblesseerde Cobbaut krijgt de voorkeur. Delcroix was afgeschreven maar is een Lucky shot.
 
Roeien met de riemen die ge hebt, maar als ge een deel van uw riemen weggeeft tjah.

Ge doet Dimata en Collasin weg om met Dauda te spelen
Vlap moet ook weg want er is Yari, El Hadj en Ashimiru? Die laatste is spoorloos, Yari komt niet van de bank en El Hadj zet hij op rechts

Daardoor moet Amuzu opeens ook wijken van zijn positie.
Trebel mag niemeer meedoen, Kana is ook niemeer te bespeuren.

Lissens deed het goed maar een geblesseerde Cobbaut krijgt de voorkeur. Delcroix was afgeschreven maar is een Lucky shot.
Afgeschreven? Lucky shot?

Dimata is kapot, heeft men in Espanyol ook ondertussen door, en die hangen er aan vast als ze promoveren.

Vlap zit ondertussen ook alweer op de bank ondanks zijn grote mond na zijn goal op Bayern.

Yari komt net terug van een zware blessure en lijkt me verre van fit.

Trebel mag volgens mij meedoen. Toch al een paar keer op het veld gezien sinds zijn terugkeer uit blessure, en was telkens verre van indrukwekkend.

Ashimeru blijft kampen met de naweeen van zijn corona

Colassin moet nu zoveel mogelijk spelen.

Volgens mij is er trouwens wel een typeploeg als iedereen fit is, met af en toe een kleine aanpassing. Maar dit seizoen al veel afwezigheden door Corona, blessures, en soms een vormdip of fysieke klachten.

In die typeploeg staat iedereen toch ook gewoon op zijn natuurlijke positie?
 
Afgeschreven? Lucky shot?

Dimata is kapot, heeft men in Espanyol ook ondertussen door, en die hangen er aan vast als ze promoveren.

Vlap zit ondertussen ook alweer op de bank ondanks zijn grote mond na zijn goal op Bayern.

Yari komt net terug van een zware blessure en lijkt me verre van fit.

Trebel mag volgens mij meedoen. Toch al een paar keer op het veld gezien sinds zijn terugkeer uit blessure, en was telkens verre van indrukwekkend.

Ashimeru blijft kampen met de naweeen van zijn corona

Colassin moet nu zoveel mogelijk spelen.

Volgens mij is er trouwens wel een typeploeg als iedereen fit is, met af en toe een kleine aanpassing. Maar dit seizoen al veel afwezigheden door Corona, blessures, en soms een vormdip of fysieke klachten.

In die typeploeg staat iedereen toch ook gewoon op zijn natuurlijke positie?
Delcroix was eigenlijk gewoon afgeschreven en stond op het punt van moeten vertrekken dus het is echt niet dat onze grote visionair dat opeens zag hé :)

één van de twee spitsen had je wel altijd moeten houden want wat hij in die Dauda ziet, niemand die het begrijpt
Yari is ook al wel bijna een maand terug uit blessure hé, behalve een invalbeurt van 20minuten nog niet gezien.

Trebel mag van tijd tot tijd eens meedoen, gezien er toch een probleem ligt op ons middenveld wel veel te weinig.
El Hadj was trouwens ook gewoon fit en verdween opeens, net zoals Kana. Arnstad moest opdraven tegen Club en sindsdien nog amper gezien.

Eerst het Murillo onbetwistbaar titularis, dan Sardella, dan weer Murillo. Linksback heeft hij ook al zo vaak gewisseld van gedacht.
 
En nu zijn we Nmecha ook nog kwijt omdat voor een of andere reden de groepsfase van het EK U21 eind deze maand moet gespeeld worden. Bruun Larsen gaat er ook heen maar dat is een minder groot verlies.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan