ÉÉN Andermans zaken 2024

Intergalactic

Active member
Crowdfunder FE
  • Leuk
Waarderingen: Z3r0
Ik heb steeds plaatsvervangende schaamte op de momenten dat Kamal vragen stelt aan die studenten. Die antwoorden zijn altijd zodanig voorgekauwd dat ze al door het hele darmstelsel gepasseerd zijn ...
 
Wel meteen een goeie en interessante eerste aflevering. Was wel meteen duidelijk dat er iets aan de hand was tussen de 2 broers.

Stonden daar op het eind in de Delhaize niet toch verschillende soorten van hun bier ipv enkel de Saison?
 
Wel meteen een goeie en interessante eerste aflevering. Was wel meteen duidelijk dat er iets aan de hand was tussen de 2 broers.

Stonden daar op het eind in de Delhaize niet toch verschillende soorten van hun bier ipv enkel de Saison?

Dacht ik ook,
Ze hadden nog een grote hoeveelheid van die zure bieren in stock, ik vermoed dat ze niet alles gaan gedumpt zullen hebben voor de saison ;)
Sowieso goed gezien van Delhaize , iedereen zal nu wel eens willen proeven van dat biertje
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Wel meteen een goeie en interessante eerste aflevering. Was wel meteen duidelijk dat er iets aan de hand was tussen de 2 broers.

Stonden daar op het eind in de Delhaize niet toch verschillende soorten van hun bier ipv enkel de Saison?
Ik heb vandaag de Saison en hun tripel gekocht. Beide stonden geprijsd aan €1.99
ps: ik had de laatste 4 dus televisie heeft hun goed gedaan (alhoewel er maar plaats was voor 12 stuks als ik eerlijk ben)

€2 voor een pintje is duur, maar Delhaize heeft zijn reclame én wat winst op de producten dus voor hun altijd een goede deal
ik ben wel benieuwd hoe het zal zijn binnen 1 jaar, zoals alles is het nieuw in het begin en vervaagt dat nadien

wel grof van die broer, eerst wat commentaar geven maar dan zelf niet de balls hebben om te gaan verkopen!
 
Beetje spijtig, de broer die de brouwer/verkoper is zou veel liever gewoon ergens in loondienst zijn. (dat is toch de vibe die ik erbij had)

Familiebedrijfje met een hoop morele druk om verder te doen..
 
ja, maar volgens mij wel een kleine goudmijn die gewoon slecht bestuurd wordt/werd. (of was dat allemaal gespeeld?)
Kijk maar eens naar de foto's, de reviews en de omgeving. https://g.co/kgs/bCwyTnb
Ik zou er misschien nog een ijssalon bijmaken, met kwaliteitsvol hoeveijs.
 
De biermarkt is wel wat oververzadigd, denk ik ook. Ik dacht nochtans dat het daar goed draaide (of toch een kleine 10 jaar geleden). Ik weet ook niet hoeveel er kapot is gegaan door die brand indertijd. Misschien dat daardoor ook zware investeringen zijn moeten gebeuren.
 
In mijn lokale Delhaize was er enkel nog een leeg rek te bespeuren voor de 3 bieren van Hof ten Dormaal, denk dat ze voorlopig een deel van hun stock gaan kunnen kwijt raken. Het zijn idd meerdere soorten bier die in de rekken staan.

Online vind je ze niet maar ze staan in de rekken, dus de samenwerking is lopende. De post van de bieren is van december 2023 dus de samenwerking is denk ik redelijk recent. Ik zag ook dat Colruyt er één aanprijst (witgoud)maar of het daar nog te koop is weet ik niet.
 
Wel meteen een goeie en interessante eerste aflevering. Was wel meteen duidelijk dat er iets aan de hand was tussen de 2 broers.

Stonden daar op het eind in de Delhaize niet toch verschillende soorten van hun bier ipv enkel de Saison?
Op hun webshop verkopen ze nog meer soorten
 
De site van het kattencafé kan de aandacht al niet meer aan 😅

P9mujIg.png
 
Aflevering 2 “vegan kattencafe”

Tja, die mensen hebben principes en doen een niche binnen een niche, en ik vind dat ipv kamal ze hier een schreeuwende gordon ramsay hadden moeten op afsturen. (Dat was Tv gold geweest)

Kamal doet dat wel goed, zie hem graag bezig.
 
website ligt eruit, maar een website zonder httpS is tegenwoordig not done, laat staan een webshop.

Ik vrees dat het geen lang leven zal beschoren zijn en ze snel terug naar de beginsituatie zullen gaan, waarom zou je méér betalen voor producten die over het algemeen minder smaken dan non-vegan?
Er zal wel vast een markt voor zijn, maar ik zie mij er nog niet direct naartoe gaan. (hoewel ik zeker wel eens een kattencafe zou willen bezoeken)
 
Terug
Bovenaan