Aflevering 7: Let's go, cowboy! De potvis pist in de pispot vol potvispis...

Wie is op dit moment jouw mol?


  • Totaal aantal stemmers
    84
  • Opiniepeiling gesloten .

vishnusixclix

Crew Member
Crowdfunder FE
1682867590396.png


De laatste aflevering voor de finale!

Wie is jouw mol? Wie gaat er afvallen? We gaan het vanavond weten!
 
Laatst bewerkt:
Moeilijk te zeggen.

Puur op basis van de sabotages kan je niet anders dan naast Ruben kijken tot nog toe, maar ik vind dat toch allemaal véél te opvallend. En de overige drie hebben toch ook al stoten uitgehaald die ik als mol persoonlijk niet zou doen. Mijn gevoel zegt dan toch het meest Toos op dit moment.
 
Comfort heeft voor mij nog altijd gelopen voor dood in die proef tijdens die militaire drill. Een proef die je als Mol zeer makkelijk kan doen mislukken.

Ruben zou ik een jammere mol vinden vanwege toch zeer vaak zeer duidelijk verkloot. Dat zou dan toch echt zeer bijzonder gemold zijn imo.

Lancelot twijfel ik nog wat over tussen hem en Toos maar die leek mij toch oprecht pissed dat zijn speciaal ei kapot was. Anders was dat deftig geacteerd imo.

Blijft over Toos.
 
Lancelot is hopelijk de mol niet, hij laat zijn emoties nogal gemakkelijk de vrije loop als hij geïrriteerd is (houdt niet van tijd verspillen etc)

Ruben zie ik liever de mol niet zijn, ik zie hem als een tweede versie van Lennart.

Comfort lijkt me wat een pushover, maar ze is er wel nog steeds. Als ze de mol niet is, dan heeft ze een goede kans om de winnaar te worden.

Toos heeft al een paar gekke dingen gezegd (zoals het vermelden van vorkheftruck in de bunker aflevering) maar het kon evengoed zijn dat iedereen al op voorhand die dingen wist en Toos was gewoon de enige die het gezegd heeft.

Ja meestal in de finale-aflevering heb ik bijna altijd correct wie de mol en wie de winnaar is (enigste keer dat ik me van mol vergist was was met Lennart en winnaar wel ne keer of 2, 3) en ik denk dat ik dit jaar het weer mis ga hebben want wie er ook afvalt, het gaat keihard gokken zijn, meer dan ooit want ik kan niet op gevoel afgaan zoals ik dat vrij succesvol deed de vorige seizoenen. :(
 
Ik denk Comfort omdat die nu al 2x gevallen en in een aantal afl was er soms een voorwerp dat viel. Misschien is dat een link.
 
Het western-thema is goed gedaan, de finale is niet met vier, zou nog een interessante wending geweest zijn.
 
Na mijn post iere hoopte ik dat oftewel Ruben oftewel Toos zou afvallen, dan zou ik vrij zeker zijn van de ander om de mol te zijn. Toen ze zeiden dat ze ook met 4 de finale konden spelen was ik half-blij en half keihard aan het vloeken. Ma ik ga het nu met enige zekerheid zeggen: Toos is de mol, Comfort wint het spel. (maar ik ga nog een weekske nadenken en volgende week me volle zekerheid zegge)

Alsook, mijn fantasie slaat wat op hol vandaag maar met die tongue twisters moest ik op het eind zo hard mee lachen. Lancelot die de tongue twister met potvis zo hard roept gelijk zijn leven ervan af hing. Ik zag spontaan een scene over het westen van vroeger voor mijn ogen waar zo'n postkoets omsingeld is door een bende bandieten en de passagiers met hun handen omhoog, tot 1 van hen een tongue twister uitroept en alle bandieten raar naar elkaar kijken. :laugh:
 
Comfort is volgens mij niet de mol, anders was haar reactie op het groene scherm goed geacteerd. en we weten sinds de stuntvliegproef dat ze niet kan faken.
Lancelot of Toos. hmm, 2 die ik tot nu toe niet echt verdacht.

raar.
 
Als je het geld volgt, wie heeft dan het grootste saldo?

Van de drie zou ik Lancelot de meest aangename verrassing vinden omdat ik hem absoluut niet verdenk, maar had ergens gelezen dat die zowel veel heeft binnengebracht maar ook veel verloren heeft.
 
Als je het geld volgt, wie heeft dan het grootste saldo?

Van de drie zou ik Lancelot de meest aangename verrassing vinden omdat ik hem absoluut niet verdenk, maar had ergens gelezen dat die zowel veel heeft binnengebracht maar ook veel verloren heeft.
Lancelot heeft eigenhandig 5k in de pot gebracht en dan ook nog eens op een moment dat niemand het hem kwalijk zou nemen als hij daar die pasvragen zou pakken.
 
Ik ga terug naar Toos als mol (was mijn mol na afl. 3), maar verdween dan wat uit beeld. Vorige week leek hij toch ook al weer aan te sturen op het niet volgen van Commy (groen). En bij de proef aan de tafel vandaag voor de shootout werd hij nauwelijks geviseerd door de anderen (anderen meer schrik van andere kandidaten die gaan lopen met de vrijstelling dan de mol natuurlijk en ze weten dat de mol die proeven heeft kunnen oefenen dus wellicht zal de mol nooit de slechtste zijn).

De anderen geloof ik niet omwille van enkele keyproeven (veel geld op het spel) waar ze ofwel nauwelijks betrokken waren ofwel zelf veel geld opbrachten (rode knop en bunkerproef). Toos zat daar wel telkens op een cruciale plek. Toos verloor daar eigenhandig 3k in de kamer met Lieselot en liet de pasvragen in de bunker naar boven gaan. De uitspraak van de mol na de bunkerproef past eigenlijk enkel nog bij Toos van de overgebleven kandidaten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan