Aflevering 6: Campus life, gas gas gas jaja gas speed-style, skating en een mol spreekbuis...

Wie is op dit moment jouw mol?


  • Totaal aantal stemmers
    102
  • Opiniepeiling gesloten .
In ieder geval weer verdeeldheid bij de kijkers, combinatie van goeie mol en goeie montage neem ik aan.

Ik zat er zelf ook maar weer eens naast met Thomas.

Ik weet het nu ook echt niet meer gewoon. Ruben hoop ik niet.
 
Ik blijf bij Comfort als mol. Volgens mij heeft Ruben haar door en wou hij haar testen met die geel/groen. Anders ga je niet zo hard je mening doorduwen over dat geel. Als mol zou zoiets enorm dom zijn om dat in broad daylight te doen?

Alez, 10.000 euro uit de pot nemen zoals Lennart deed was ook in broad daylight. Maar die kwam daar wel mee weg 😁 .
 
Na afl. 3: Toos 50%, Leila 30% en Ruben 20%.

Na afl. 4: Ruben 60%, Thomas 30% en Toos 10%.

Na afl. 5: Ruben 60% en Thomas 40%.

En nu... Ik weet het eerlijk gezegd niet meer. Ruben ligt er zo vingerdik op na afl. 6 dat ik begin te twijfelen. Het feit dat hij toch maar weer op een cruciale positie zit, spreekt dan weer wel gewoon weer voor Ruben als mol. Er is daar slechts 1 uitzondering: het stuntvliegen. Maar misschien wou hij dat zo graag doen dat hij de mindere molpositie er maar bij nam. Ruben zat bij proef 1 cruciaal en verknalt zelf eigenhandig de eerste fun fact. Zat bij proef 2 weer cruciaal en leidt zelf tot de verkeerde snor door te stellen dat er ook wat baardgroei was (hetgeen eigenlijk niet klopte). Dan rijdt hij het wagentje onder de wielen (in de bus waren ze het met 3 eens dat Toos niets verkeerd deed...) en dan de gele kabel doorduwen.

Lancelot ook voor de zoveelste maal ogenschijnlijk openlijk gemold door het laatste fun fact niet meer te vermelden. Het zou zomaar kunnen dat hij toch de mol is, maar haalt daarvoor toch zelf ook teveel geld binnen.

Toos verdenk ik niet echt meer. Doet zoveel zaken goed. Leek wel aan te sturen om Thomas tegen te houden voor de juiste kleur te gaan (Commy/groen).

Commy doet ook zeer veel goed, maar ook geregeld iets fout en zat gisteren bij de laatste proef op een cruciale positie. Zou best wel kunnen, maar dan is het molgedrag wel zeer verdoken door de montage want het leek toch telkens Ruben die voor foute keuzes ging.

Na afl. 6: Ruben 80% en Lancelot 20%.

Ook al zou dit betekenen dat de mol dit jaar wel veel meer 'in your face' gemold heeft. In ieder geval hebben deze twee vaak zaken (al dan niet bewust, maar zo leek het wel) verkeerd gedaan. En als andere kandidaten meer mollen dan de mol, dan wordt het lastig gokken natuurlijk...
 
Ruben kan wel zo aanschuiven bij Verhulst en James Cooke. Net daarom kan ik hem niet zo goed uitstaan precies :unsure:

Ik begin ook wel het gevoel te krijgen dat er dit seizoen heel veel gesleuteld is aan de montage, zodat wij niet al te veel info krijgen als kijkers, of zodat bepaalde kandidaten heel hard geviseerd worden om ons om de tuin te leiden.
 
Lancelot en Commy doen gewoon véél te veel moeite om de proeven te doen lukken elke keer, zit al vanaf afl 1 op Ruben en zie geen enkele reden om te veranderen -> elke keer hij in de buurt is mislukt er iets
 
Ik zat ook op Thomas, dus het was een flinke verrassing. Maar dat maakt het net leuk imo. :unsure:

Mijn backup was Ruben, maar dat lijkt intussen eerder een oprechte kluns. Dus ik leun een beetje naar Commy, maar die zou dan echt waanzinnig moeten kunnen acteren. En Lancelot was zo lomp in aflerving 5, dat lijkt me echt sterk als hij de mol zou zijn. Al zou het amusant zijn op zich. Toos vond ik in het begin ook verdacht, zeker toen hij de vrijstelling niet pakte en zo geld liet liggen. Ook in de bom aflevering deed hij iets geks door de verkeerde code in te geven, maar dat werd dan echt fel in beeld gebracht in Café De Mol. Wat apart zou zijn.

Ik zit tussen Commy en Toos, maar ik weet het vooral niet.
 
Euh nee? Als ze daar ook geel zegt, maakt ze haar enorm verdacht. Zij zag het op zo'n groot scherm... Alsof je dan groen of geel niet kan onderscheiden. Ze klonk ook niet overtuigend. Als ik mee zou doen en voor geld zou spelen, zou ik zeggen: 100% zeker groen, ik zag het goed op een groot scherm. Duidelijk Comfort voor mij. Ze zit altijd in goeie posities...
Als Mol ga je daar toch niet hameren op de juiste kleur... je kan dan gewoon perfect meegaan met Ruben zonder u verdacht te maken en dan is de proef mislukt. Nu moesten ze kiezen en dan zou ze een groot risico nemen, dus dat ga je toch echt niet doen als Mol zijnde.

Los daarvan is Comfort toch ook wel te fanatiek bezig om de proeven te doen slagen, dus nee uitgesloten als mol voor mij.

En indien wel zijn dat gewoon zwakke acties om te doen als mol.
 
Eigenlijk was de Lance daar ook gewoon aan't mollen he. Elk antwoord hebben ze moeten opzoeken. Ge gaat mij niet zeggen dat hij er zelf geen enkele wist. Of hij zei het fout, idd.
 
Als Mol ga je daar toch niet hameren op de juiste kleur... je kan dan gewoon perfect meegaan met Ruben zonder u verdacht te maken en dan is de proef mislukt. Nu moesten ze kiezen en dan zou ze een groot risico nemen, dus dat ga je toch echt niet doen als Mol zijnde.

Los daarvan is Comfort toch ook wel te fanatiek bezig om de proeven te doen slagen, dus nee uitgesloten als mol voor mij.

En indien wel zijn dat gewoon zwakke acties om te doen als mol.
Tenzij je weet dat iedereen jouw verdenkt, dan zeg je beter de juiste kleur in de hoop dat ze jouw niet gaan geloven.
 
Waarom zou Comfort nog de mol zijn? Na de Back to the Future aflevering had ik haar al afgeschreven maar nu kan je toch bijna 100% zeker zijn?Ze had heel vlot mee kunnen gaan met Ruben toen hij de foute kleur gaf. Hadden ze naar haar geluisterd was er 5K extra in de pot. Zoiets gaat een mol toch nooit doen?

Als Ruben de mol is, is het wel heel opzichtig en flauw imo. Ik ga voor Toos maar het zal wel Lancelot zijn :p Wel knap gespeeld als het een van hen is.
 
Terug
Bovenaan