Aflevering 6: Campus life, gas gas gas jaja gas speed-style, skating en een mol spreekbuis...

Wie is op dit moment jouw mol?


  • Totaal aantal stemmers
    102
  • Opiniepeiling gesloten .
Als Mol ga je daar toch niet hameren op de juiste kleur... je kan dan gewoon perfect meegaan met Ruben zonder u verdacht te maken en dan is de proef mislukt. Nu moesten ze kiezen en dan zou ze een groot risico nemen, dus dat ga je toch echt niet doen als Mol zijnde.

Los daarvan is Comfort toch ook wel te fanatiek bezig om de proeven te doen slagen, dus nee uitgesloten als mol voor mij.

En indien wel zijn dat gewoon zwakke acties om te doen als mol.
Gilles VB was toch ook de kandidaat die overal fanatiek probeerde de proeven te laten slagen?

Als je het psychologisch goed speelt en je medekandidaten goed kan inschatten geraak je al ver met je best doen en het toch doen falen door de keuzes van de anderen.
 
Ik zag op Twitter dit passeren, wat een prachtige toepassing van de theory of mind zou zijn:

"Lancelot duidt Toos aan voor het kiezen van Ruben/Commy. Omdatttt Lancelot Toos verdenkt. Toos weet dat het groen moet zijn, en kiest dus voor Ruben, wegens fout. Daardoor weet Lancelot dat Toos aan het mollen is"
 
En Toos op 2648.
Daar zit wel 1000 euro bij van in die kamer vol met vrijstellingen (2000 gewonnen samen met Liesbet, dus delen ze door 2).
MAAR hij laat hier door de keuze van Liesbet ("ik pak niks, doe wat je wilt") wel 3000 euro liggen, want als hij een vrijstelling nam wonnen ze 5000 euro...
 
Waarom zou Comfort nog de mol zijn? Na de Back to the Future aflevering had ik haar al afgeschreven maar nu kan je toch bijna 100% zeker zijn?Ze had heel vlot mee kunnen gaan met Ruben toen hij de foute kleur gaf. Hadden ze naar haar geluisterd was er 5K extra in de pot. Zoiets gaat een mol toch nooit doen?

Als Ruben de mol is, is het wel heel opzichtig en flauw imo. Ik ga voor Toos maar het zal wel Lancelot zijn :p Wel knap gespeeld als het een van hen is.
Commie en Lancelot kan je afschrijven idd. Ruben lijkt het meest obvious, doet zelden iets goed en saboteert elke opdracht gewoon openlijk. Toos doet vaak dingen goed en lijkt er altijd als een kandidaat echt voor te gaan maar op cruciale momenten maakt hij zich dan toch weer verdacht zoals met de bus opdracht, de kamer met de pasvragen, opdracht in de bunker om er maar een paar op te noemen.
 
Laatst bewerkt:
Commie en Lancelot kan je afschrijven idd. Ruben lijkt het meest obvious, doet zelden iets goed en saboteerd elke opdracht gewoon openlijk. Toos doet vaak dingen goed en lijkt er altijd als een kandidaat echt voor te gaan maar op cruciale momenten maakt hij zich dan toch weer verdacht zoals met de bus opdracht, de kamer met de pasvragen, opdracht in de bunker om er maar een paar op te noemen.
Wat heeft Toos verkeerd gedaan in de bus?
 
als Mol weet je die kleur idd, maar als kandidaat heb je in die positie 50% kans dat je fout bent he. 't is Ruben dat de foute optie aangeeft, en 't is comfort die zegt dat Ruben zeker is, en zij zelf twijfelt.
 
ben ik trouwens de enige die sowieso die kniptang zou mee genomen hebben? ok, je weet niet over wat voor bom het gaat, maar 99% van de "we have to disable the bom"-momenten in films gaat het over: we moeten een draad knippen. allez, als je toch meerdere items kan pakken?
 
ben ik trouwens de enige die sowieso die kniptang zou mee genomen hebben? ok, je weet niet over wat voor bom het gaat, maar 99% van de "we have to disable the bom"-momenten in films gaat het over: we moeten een draad knippen. allez, als je toch meerdere items kan pakken?
En toch zeker als je uit twee dingen kan kiezen 🤷‍♂️
 
Voor mij is het Ruben, en na gisteren al helemaal. Dat met dat RC autoke onder de bus was zo'n overduidelijke molactie.
 
ben ik trouwens de enige die sowieso die kniptang zou mee genomen hebben? ok, je weet niet over wat voor bom het gaat, maar 99% van de "we have to disable the bom"-momenten in films gaat het over: we moeten een draad knippen. allez, als je toch meerdere items kan pakken?
Ik vond dat inderdaad ook opvallend dat ze daar geen kniptang meenamen. Of toch op zijn minst die keuze in vraag stelde. Als je een beetje logisch nadenkt, weet je toch dat je 9/10 de kniptang nodig hebt bij bommen...
 
  • Unsure
Waarderingen: math
Terug
Bovenaan