Aflevering 6: Campus life, gas gas gas jaja gas speed-style, skating en een mol spreekbuis...

Wie is op dit moment jouw mol?


  • Totaal aantal stemmers
    102
  • Opiniepeiling gesloten .

vishnusixclix

Crew Member
Crowdfunder FE
Allez vooruit, een persoon eruit met vreemde beslissen en al te gekke theorieën. Toch jammer dat deze rasechte West-Vlaamse naar huis is.

Deze week gaan we hopelijk wat meer actie zien, er waren vlaagjes te zien van een "Speed" achtig busscenario met een politie-achtervolging. Ook nog was er een groot stuk te zien over een campus met hints naar Belgische werken.

En voor de brok psychologische spelletjes deze week krijgen we een een-op-een situatie te zien met de kandidaten en een mol-spreekbuis (met vies Amerikaans accent).

Wie verdenk je nu? Er schieten er al niet veel meer over, normaal moet de mol zich stilaan duidelijk op het voorplan moeten tonen.
Makkelijk zat dan, toch? :D
 
Als kijker is de verborgen hint van de mol onmogelijk te achterhalen, dat met die handjes of dank u zal het wss niet zijn. Op zich een leuk spel om te gokken (hoewel het niet extravagant is qua opzet om daar in Arizona te moeten doen).
 
Als kijker is de verborgen hint van de mol onmogelijk te achterhalen, dat met die handjes of dank u zal het wss niet zijn. Op zich een leuk spel om te gokken (hoewel het niet extravagant is qua opzet om daar in Arizona te moeten doen).
Zeer weinig “extreme” / fysieke opdrachten deze editie helaas… Guess dat de makers het op safe spelen door het vorige seizoen. Wel jammer.
 
Laatst bewerkt:
Godverdoeme ik zat zo hard op Thomas. Van de rest ben ik allemaal even onzeker of ze de mol kunnen zijn. Volgende gok zal voor de finale zijn want ik weet het nu niet.

Btw, toen de auto met Thomas weg reed, begon die cactus te vallen?!
 
Terug
Bovenaan