Aflevering 6: Campus life, gas gas gas jaja gas speed-style, skating en een mol spreekbuis...

Wie is op dit moment jouw mol?


  • Totaal aantal stemmers
    102
  • Opiniepeiling gesloten .
Godverdoeme ik zat zo hard op Thomas. Van de rest ben ik allemaal even onzeker of ze de mol kunnen zijn. Volgende gok zal voor de finale zijn want ik weet het nu niet.

Btw, toen de auto met Thomas weg reed, begon die cactus te vallen?!
Jep. Een montage truukje 🤷‍♂️
 
Lieve help, mijn mol is er alweer uit...

Oh en mensen, if I ever speak English like Lance-alot you can shoot me where I stand eh! :D
 
Comfort: definitief uitgesloten. Anders ga je daar gewoon mee met Ruben zen kleur

En Ruben de mol? Goh, zo opvallend allemaal?
 
Ik vind Ruben ook een irritante kerel, een beetje zoals Lennart maar dan niet aimabel. Of hij is goed aan het mollen. Probleem is dat ze wel vaker de Mol opzichtig in beeld durven te brengen zoals Lennart met de 10k knotsen.
 
Ik vind persoonlijk, de Ruben maar wat te kinderlijk en daarom zou ik het irritant vinden dat die nu net de mol zou blijken ter zijn. Pffff.... zou zijn alsof Champignong "THS" wint. Goed genoeg om niet meer verder te kijken.
 
Ja lap hé, ik dacht dat ik hem nog eens vroeg had dit jaar :laugh:.

Toos verdenkt duidelijk Comfort, Lancelot zijn Engels ("the twenty-onest" :laugh:) was beschamend, en ik weet niet meer wie ik moet verdenken. Ruben weer een paar zaken gesaboteerd, dus dan maar terug naar hem zeker?
 
Comfort: definitief uitgesloten. Anders ga je daar gewoon mee met Ruben zen kleur

En Ruben de mol? Goh, zo opvallend allemaal?
Euh nee? Als ze daar ook geel zegt, maakt ze haar enorm verdacht. Zij zag het op zo'n groot scherm... Alsof je dan groen of geel niet kan onderscheiden. Ze klonk ook niet overtuigend. Als ik mee zou doen en voor geld zou spelen, zou ik zeggen: 100% zeker groen, ik zag het goed op een groot scherm. Duidelijk Comfort voor mij. Ze zit altijd in goeie posities...
 
Euh nee? Als ze daar ook geel zegt, maakt ze haar enorm verdacht. Zij zag het op zo'n groot scherm... Alsof je dan groen of geel niet kan onderscheiden. Ze klonk ook niet overtuigend. Als ik mee zou doen en voor geld zou spelen, zou ik zeggen: 100% zeker groen, ik zag het goed op een groot scherm. Duidelijk Comfort voor mij. Ze zit altijd in goeie posities...
En waar heeft comfort dan deze aflevering gesaboteerd? Vond wel dat die enorm weinig in beeld was in de diner.

Thomas zat op Ruben; maar is eruit. Ofwel zit iedereen op Ruben, ofwel is hij geswitcht voor de test.
 
Laatst bewerkt:
Gaan ze nu allemaal van die super opvallende / niet gebruikelijke bewegingen opsommen die de mol zou gedaan hebben.
Alsof de mol ooit zo een belachelijk opvallend signaal zou geven als iedereen naar u kijkt en weet dat ge iets gaat doen.:rofl:

De mol zal het eten/drankje aannemen met de linkse of rechtse hand. Links is stoppen en rechts is doorgaan. Het zal wel iets in die aard zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ja lap, daar gaat mijn mol (en die van velen blijkbaar).
Normaal gezien heb ik in deze fase van het spel de mol wel al in het oog, dus vreemd dat dat dit seizoen niet zo is.

- Comfort: je ziet gewoon dat die de opdrachten veel te goed speelt om de mol te kunnen zijn. Brengt doorgaans juiste antwoorden aan (ook nu weer door meermaals te zeggen 'volgens mij was het groen'... als ze de mol was zou ze gewoon doen alsof ze twijfelt en dan meegaan met het foute antwoord 'geel' van Ruben)
- Lancelot: goh ja, het zou kunnen, maar ik vind die kerel persoonlijk vreselijk onsympathiek overkomen, ik zou het heel gek vinden als hij de mol was.
- Ruben: idem aan Lancelot, maar op een andere manier. Doet ergerlijk veel domme zaken, en ik kan hem eigenlijk niet echt uitstaan. Cru gezegd acht ik hem (i.t.t. Lancelot) ook niet echt in staat om de mol te zijn.

Tja, dan blijft Toos nog over. Alleen zijn actie toen met Lieselot en de vrijstellingen is dan 'in your face' gemold (onder onbewuste druk van Lieselot). Toos heeft ook al constant zo'n glimlachje. En bv. nu met die bom onder de bus: Toos zat achter het stuur. Als ze de juiste kleur hadden doorgegeven, zat hij in dé positie om de proef toch nog te doen mislukken door 'per ongeluk' te vertragen: toen ze de kniptang moesten gooien dus. Was niet nodig, alle schuld op Ruben, ideaal.

Ik zou bijna zo ver gaan dat ik Toos nog de enige acceptabele mol vind. Bij al de rest zou ik teleurgesteld zijn in het programma (of toch het einde, want ik vind het een uitstekend seizoen).
 
Lancelot had die funfact snel kunnen doorgeven, alleen had hij geen idee van de overgebleven tijd.
1 minuut. dat was de spelregel: de funfact was de laatste minuut voor het onderwerp.

ik vond het wel raar dat Comfort zei "Ruben is vastberaden op geel, ik denk groen". da's toch een beetje sturen naar die gele.
en bij Thomas staan er ballen op zijn arm getatoeerd, óók een basketbal. kan gewoon een random tattoo zijn, maar als je een basketbal op je arm laat tattooëren, dan denk ik dat je iets van basket kent, en dus ook wel weet welke Lions het basket team zijn.

voor mij is het Ruben. in de vorige afleveringen toch ook al rare dingen gedaan, nu is't gewoon opvallend. maar elke aflevering proberen ze wel iémand zijn/haar mollen te doen opvallen, dus vandaag was dat voor hem.

maar totaal niet zeker. van Toos vond ik dat ze vooral in beeld brachten dat hij de mol wilde ontmaskeren, dus kan goed zijn dat hij de mol is.
 
Wat mensen wel vergeten, zo een FPV bril geeft vaak geen top-beeld, en kleuren al zeker niet. Dus het zou wel kunnen dat Ruben echt geel zag.
Commy is nog steeds mijn mol, ze weet hoe Ruben zijn mening wil doordrijven, dus als mol kan je dan perfect de juiste kleur zeggen en alle ogen op Ruben laten vallen.
 
Ik zit al weken op Toos en dat zal zo blijven denk ik. Toen ze met de kleuren afkwamen zei hij ook weer snel "pak maar Ruben".

Ruben zit veel te opvallend te mollen. Anders zou het echt wel dwaas zijn. Commy en Lancelot zijn te oprecht.

Ik denk trouwens dat die laatste twee wel al door hebben wie de mol is.
 
Ik zit al weken op Toos en dat zal zo blijven denk ik. Toen ze met de kleuren afkwamen zei hij ook weer snel "pak maar Ruben".

Ruben zit veel te opvallend te mollen. Anders zou het echt wel dwaas zijn. Commy en Lancelot zijn te oprecht.

Ik denk trouwens dat die laatste twee wel al door hebben wie de mol is.
Toos zei helemaal niet 'pak maar Ruben' maar wel 'moeten we dat niet eerst eens bespreken'
 
Terug
Bovenaan