Aflevering 7: Let's go, cowboy! De potvis pist in de pispot vol potvispis...

Wie is op dit moment jouw mol?


  • Totaal aantal stemmers
    84
  • Opiniepeiling gesloten .
In de bunker wil ze de info wél doorgeven aan Toos/Thomas waardoor de pasvragen aan de grond zouden blijven. Ook weer absoluut niet wat de mol zou willen.

Je weet dat doorgaans niet iedereen zijn rugcode gaat geven en dan nog kan je die van je partner in de kamer 'verkeerd lezen'.
Een goede mol heeft ten alle tijde controle over het spel.

- Blijf je boven zitten ga je al heel erg moeten babbelen om iemand te overhalen om voor pasvragen te gaan of jezelf in de spotlight te zetten door zelf voor pasvragen te gaan
- Bij de codes ben je met 2. Wat als Thomas daar aandringt om de codes in te geven? Opnieuw kan iemand jou saboteren.

Die tussenplek waar Leïla, Comfort en Ruben zaten is ideaal.
Ofwel doet er niemand lastig en kan je zelf insinueren dat je het verhaal van Toos/Thomas niet gelooft. Je geeft je code niet = endgame waarbij je moet hopen dat iemand pasvragen neemt
Ofwel doet iemand lastig (in dit geval Ruben) en kan je zelf nog ‘meewerken’ om je minder verdacht te maken.

Ongeacht dat Comfort de mol is of niet, dat is wel de plek waar de mol wou zitten denk ik.
 
Blijft toch vreemd hoe sommigen redeneren :unsure:
Als mol wil je toch net altijd op de plaats zitten waar je de proef kan doen mislukken ZONDER dat het jouw schuld lijkt te zijn.

De mol zal in ieder geval dankbaar zijn dat Ruben zoveel heeft doen mislukken. Blijkt ook dat ik me terecht heb zitten ergeren aan die jongen :p


Bij de bunkerproef had ik als mol altijd in de laatste kamer willen zitten (waar Toos zat dus). Daar was slechts 1 andere kandidaat bij om om de tuin te leiden --> de rest ziet of hoort niet wat je aan het doen bent bij het ingeven van de codes (+een foutje is snel gemaakt bij het intypen).
Bij de proef met de bom op de bus had ik ook aan het stuur willen zitten als mol.

Comfort de mol zou vreselijk zijn - dan zitten we met 1 vd zwakste mollen allertijden.
Lancelot kan ergens nog wel, maar qua karakter klopt het niet vind ik.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben het eens dat de beste plek is waar Ruben/Comfort zaten (want je hebt een veto), al zet je jezelf dan wel hard in de kijker als niemand anders moeilijk doet (zoals Ruben nu eigenlijk deed). Maar anderzijds is het wel erg simpel om onopvallend te mollen op de plek waar Toos zat. Niémand kon controleren of Toos de juiste code ingeeft die op de rug van Thomas staat.
 
Uiteindelijk zat Lance ook in de perfecte positie daar en heeft hij gewoon de pech dat Lieselot mee in die lift zit. Dat is, denk ik dan, de enige van heel de groep die zonder verpinken die pasvragen laat liggen waardoor hij in de benarde situatie zit waar hij moet mollen of kiezen voor de groep, en zo de verdenking een tijd van zich af kan houden, en dan voor het laatste gaat. Ik denk dat eender wie anders perfect te overtuigen is om die pasvragen te kiezen.

Aangezien Lieselot als een speer naar die bordjes vliegt lijkt het niet slecht om boven te blijven, er vanuit gaande dat de "ik pak geen voordeel meer" deelnemer altijd mee naar beneden gaat want ze had eerste keus bij die bordjes. Hij heeft daar gewoon de pech dat zij random een fout element kiest.

Maar, en dat is zo leuk aan dit seizoen, op ongeveer elke cruciale fase kan je wel een theorie bedenken waarom de 3 overblijvers de mol kunnen zijn.

Vind het echt een topseizoen dit jaar.
 
Comfort die zat te wenen omdat Leila geëlimineerd was omdat ze haar had geholpen erin te blijven. Als ze de mol is moet ik wel zeggen, sterk staaltje actricewerk.

Lance zit toch in zoveel proeven in de driving seat waar het gemakkelijk is zaken te manipuleren.

Die recaps van supercontent zijn toch altijd gieren :biglaugh:
 
Laatst bewerkt:
Uiteindelijk zat Lance ook in de perfecte positie daar en heeft hij gewoon de pech dat Lieselot mee in die lift zit. Dat is, denk ik dan, de enige van heel de groep die zonder verpinken die pasvragen laat liggen waardoor hij in de benarde situatie zit waar hij moet mollen of kiezen voor de groep, en zo de verdenking een tijd van zich af kan houden, en dan voor het laatste gaat. Ik denk dat eender wie anders perfect te overtuigen is om die pasvragen te kiezen.

Aangezien Lieselot als een speer naar die bordjes vliegt lijkt het niet slecht om boven te blijven, er vanuit gaande dat de "ik pak geen voordeel meer" deelnemer altijd mee naar beneden gaat want ze had eerste keus bij die bordjes. Hij heeft daar gewoon de pech dat zij random een fout element kiest.

Maar, en dat is zo leuk aan dit seizoen, op ongeveer elke cruciale fase kan je wel een theorie bedenken waarom de 3 overblijvers de mol kunnen zijn.

Vind het echt een topseizoen dit jaar.
Ik zal er eventjes aan voelen :support:
 
Die overzichten gelezen en die van Toos vind ik het meest overtuigend, en die van Lancelot het minst. Dat van Comfort vind ik ook niet heel overtuigend behalve de laatste puntjes (met de hints van California enzo).

Maar goed dat kan evengoed tunnelvisie zijn. :p
 
Die overzichten gelezen en die van Toos vind ik het meest overtuigend, en die van Lancelot het minst. Dat van Comfort vind ik ook niet heel overtuigend behalve de laatste puntjes (met de hints van California enzo).

Maar goed dat kan evengoed tunnelvisie zijn. :p

Idem.

Dat van California de foute vorm: inderdaad wel vreemd. Maar de link met Commy vind ik dan wel weer flauw (omdat het allebei met een 'C' begint...)
 
Idem.

Dat van California de foute vorm: inderdaad wel vreemd. Maar de link met Commy vind ik dan wel weer flauw (omdat het allebei met een 'C' begint...)

Idd. Dus als Toos de mol blijkt te zijn, dan vraag ik me af of al die broodroosters effectief een hint waren, en wat de deal was met die foute vorm van California. En mocht het Comfort zijn die de mol is, dan dezelfde vragen maar andersom (California een hint en de deal met broodroosters zo vaak te tonen).

En als het toch Lancelot is die de mol is yeet ik mijn tv buiten.
 
Idd. Dus als Toos de mol blijkt te zijn, dan vraag ik me af of al die broodroosters effectief een hint waren, en wat de deal was met die foute vorm van California. En mocht het Comfort zijn die de mol is, dan dezelfde vragen maar andersom (California een hint en de deal met broodroosters zo vaak te tonen).

En als het toch Lancelot is die de mol is yeet ik mijn tv buiten.

Alles wat een zogezegde 'verborgen tip' is kan je toch beter negeren. En als je dan die lijst bekijkt, is het idd Toos die het meeste verdachte zaken gedaan heeft.
 
Terug
Bovenaan