Aflevering 6: Campus life, gas gas gas jaja gas speed-style, skating en een mol spreekbuis...

Wie is op dit moment jouw mol?


  • Totaal aantal stemmers
    102
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik heb dat misschien ooit geleerd op school, maar dat is al zoveel jaren terug...
+ de geschiedenis van België heeft me nooit geïnteresseerd.
 
Allez voor de eerste keer sinds de reboot zit ik eens niet op de winnaar als mol...
Kga Thomas trouwens echt missen, vond dat eigenlijk nog de leukste van de groep.

Ik zat ondertussen ook serieus in de tunnel dus het wordt lastig om te kiezen nu... Ruben lijkt me te obvious (al is dat natuurlijk geen reden om hem af te schrijven) en ik heb het idee dat Toos en Commy er te hard voor gaan dus hierdoor maar op Lancelot nu. Ik kan me inbeelden dat als je nog nooit voor een klas hebt gestaan het erg lastig is maar ik kreeg gemeend zenuwen van zijn lesgeven (en nog meer van zijn Engels)
 
Potverdikke, mijne mol is eruit! Ik had naar mijne zoon moeten luisteren, die zegt Lancelot van het eerste halfuur. We hadden ook meegedaan met die wedstrijd waarmee je 3000 euro kan winnen, maar hij heeft enkel de eerste keer meegedaan, hadden moeten blijven meedoen 😅. Al denk ik persoonlijk niet dat Lancelot de mol is. Ruben al helemaal niet, al saboteert dieje het meeste van iedereen, maar dat is puur uit incompetentie lijkt mij 🙈. En Comfort is het ook niet denk ik, die gaat er te hard voor. Toos is voor mij het minst verdacht. Maar zo is het gemonteerd. Feit dat hij zo snel zei, ga voor Ruben zijn keuze vond ik ook zeer verdacht. Dus tja, het gaat tussen Toos en Lancelot voor mij, twijfel nog op welke ik moet stemmen 😅.
 
Potverdikke, mijne mol is eruit! Ik had naar mijne zoon moeten luisteren, die zegt Lancelot van het eerste halfuur. We hadden ook meegedaan met die wedstrijd waarmee je 3000 euro kan winnen, maar hij heeft enkel de eerste keer meegedaan, hadden moeten blijven meedoen 😅. Al denk ik persoonlijk niet dat Lancelot de mol is. Ruben al helemaal niet, al saboteert dieje het meeste van iedereen, maar dat is puur uit incompetentie lijkt mij 🙈. En Comfort is het ook niet denk ik, die gaat er te hard voor. Toos is voor mij het minst verdacht. Maar zo is het gemonteerd. Feit dat hij zo snel zei, ga voor Ruben zijn keuze vond ik ook zeer verdacht. Dus tja, het gaat tussen Toos en Lancelot voor mij, twijfel nog op welke ik moet stemmen 😅.
Dan zou ik Toos nemen, aangezien Lancelot eigenhandig (alee, samen met Lieselot eigenlijk) 5000 euro heeft binnengebracht, door geen pasvraag te nemen. Dat moet je mij als mol zijnde toch eens uitleggen hoor...

Edit: waarna de mol in het moldagboek zegt: verdikke de proef is toch gelukt, het groepsgevoel is groot. :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Potverdikke, mijne mol is eruit! Ik had naar mijne zoon moeten luisteren, die zegt Lancelot van het eerste halfuur. We hadden ook meegedaan met die wedstrijd waarmee je 3000 euro kan winnen, maar hij heeft enkel de eerste keer meegedaan, hadden moeten blijven meedoen 😅. Al denk ik persoonlijk niet dat Lancelot de mol is. Ruben al helemaal niet, al saboteert dieje het meeste van iedereen, maar dat is puur uit incompetentie lijkt mij 🙈. En Comfort is het ook niet denk ik, die gaat er te hard voor. Toos is voor mij het minst verdacht. Maar zo is het gemonteerd. Feit dat hij zo snel zei, ga voor Ruben zijn keuze vond ik ook zeer verdacht. Dus tja, het gaat tussen Toos en Lancelot voor mij, twijfel nog op welke ik moet stemmen 😅.
Iemand afschrijven als mol omdat hij te veel doet mislukken terwijl dit nochtans het concept van het programma is :crazy:

Ze monteren alles perfect zoals ze willen, maar 1 ding kunnen ze niet monteren en dat is welke persoon op welke positie in een proef zit, en daar blijkt dat Ruben toch opvallend veel in die positie zit waar je de mol zou verwachten.

Met die bus-speed proef weer opnieuw -> dat zou heel zonde geweest zijn als de kandidaten er niet in geslaagd zouden zijn om de draad van de bom door te knippen, dus ze zetten de mol op de cruciale positie waar het materiaal voor doorknippen moet aangeleverd worden.

Bij die "rijd met de auto zo traag mogelijk" -> idem, in die bunker: idem, etc.
 
Iemand afschrijven als mol omdat hij te veel doet mislukken terwijl dit nochtans het concept van het programma is :crazy:

Ze monteren alles perfect zoals ze willen, maar 1 ding kunnen ze niet monteren en dat is welke persoon op welke positie in een proef zit, en daar blijkt dat Ruben toch opvallend veel in die positie zit waar je de mol zou verwachten.

Met die bus-speed proef weer opnieuw -> dat zou heel zonde geweest zijn als de kandidaten er niet in geslaagd zouden zijn om de draad van de bom door te knippen, dus ze zetten de mol op de cruciale positie waar het materiaal voor doorknippen moet aangeleverd worden.

Bij die "rijd met de auto zo traag mogelijk" -> idem, in die bunker: idem, etc.
Ja dat is wel waar, maar dat is dan wel de eerste mol die zo in plain sight molt. En dan denk je toch automatisch, dat is te voordehand liggend, toch? Plus, als Toos de mol is, heeft die altijd controle wat er met de bus gaat gebeuren. Maar hij wist dat de kleur groen was, dus moest hij gewoon perfect blijven rijden. Achja, swat, het is gewoon zeer moeilijk om als kijker de mol te kunnen raden.
 
Ja dat is wel waar, maar dat is dan wel de eerste mol die zo in plain sight molt. En dan denk je toch automatisch, dat is te voordehand liggend, toch? Plus, als Toos de mol is, heeft die altijd controle wat er met de bus gaat gebeuren. Maar hij wist dat de kleur groen was, dus moest hij gewoon perfect blijven rijden. Achja, swat, het is gewoon zeer moeilijk om als kijker de mol te kunnen raden.
Heb die bedenking ook gehad, maar net omdat we nog nooit zo'n obvious mol hadden is het misschien de perfecte taktiek?

Als ik zo openlijk mol gaat niemand mij verdenken... al vind ik dat Lancelot ook wel wat moeite doet om te sabotteren maar die zit vaak op een positie die totaal onlogisch is als mol. (Ik denk dat je als mol zijnde niet vrijwillig voor een klas Amerikaanse pubers gaat staan, of gehandicapt aan een bingo meedoen?)
 
Heb die bedenking ook gehad, maar net omdat we nog nooit zo'n obvious mol hadden is het misschien de perfecte taktiek?

Als ik zo openlijk mol gaat niemand mij verdenken... al vind ik dat Lancelot ook wel wat moeite doet om te sabotteren maar die zit vaak op een positie die totaal onlogisch is als mol. (Ik denk dat je als mol zijnde niet vrijwillig voor een klas Amerikaanse pubers gaat staan, of gehandicapt aan een bingo meedoen?)
Voor de klas kan ik nog wel begrijpen, want je kan daar perfect de controle houden over hoeveel juiste antwoorden je al dan niet geeft. Maar zijn positie bij de bingo is dan weer inderdaad vrij onlogisch en dat kan je dan ook toepassen op Toos.
 
Ik kan me inbeelden dat als je nog nooit voor een klas hebt gestaan het erg lastig is maar ik kreeg gemeend zenuwen van zijn lesgeven
Lancelot.gif
 
Dan zou ik Toos nemen, aangezien Lancelot eigenhandig (alee, samen met Liesbet eigenlijk) 5000 euro heeft binnengebracht, door geen pasvraag te nemen. Dat moet je mij als mol zijnde toch eens uitleggen hoor...

Edit: waarna de mol in het moldagboek zegt: verdikke de proef is toch gelukt, het groepsgevoel is groot. :unsure:
Dat is idd ook de grootste reden waarom ik Lancelot afschrijf, Lieselot zei zelfs letterlijk tegen hem dat hij beide pasvragen mocht nemen van haar, zij moest er gewoon geen hebben. Dus moest hij de mol zijn heeft hij daar eigenhandig 5000 euro in de pot gestoken.
 
En direct als verdachte op nummer 1 gestaan. Dat is ook niet de bedoeling natuurlijk.
Welnee, je hebt toch die pasvragen als excuus. Hell, de voorbije seizoenen deed iedereen niks anders dan voor vrijstellingen en pasvragen gaan, zo extreem verdacht is dat toch niet? En het weegt al zeker niet op tegen 5000 (!) euro in de pot brengen. Daar maak je je toch gewoon wat verdacht voor zeker, waarom ben je anders de mol? "Ik ga hier keiveel geld binnenhalen, anders verdenken ze mij" Topmol. :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Dan zou ik Toos nemen, aangezien Lancelot eigenhandig (alee, samen met Liesbet eigenlijk) 5000 euro heeft binnengebracht, door geen pasvraag te nemen. Dat moet je mij als mol zijnde toch eens uitleggen hoor...

Edit: waarna de mol in het moldagboek zegt: verdikke de proef is toch gelukt, het groepsgevoel is groot. :unsure:
liesbet?????????
 
Terug
Bovenaan