Kalmthoutse Heide hierzo.
Ja nu het allemaal concreet wordt is Temse plots niets meer goed e...

Voor mij ook OK hoor! Zonienwoud is misschien iets druileriger in de huidige winter dan de Heide.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kalmthoutse Heide hierzo.

Indien echt heel heel slecht weer kunnen we dan Antwerpen in de plaats doen mocht het nodig zijn.
Vergeet de Heide boys!brasserie De Heihoeve

Twee deelnemers (ikke niet, want ik heb dit bedacht) doen een trouwkleed/-kostuum aan en we doen een creatieve trouwshootchallenge!Ik vertrek vanuit Borgerhout, maar nog even zien of ik de auto neem. En volgende keer zoniënwoud is goed, was vooral mijn voorkeur omdat ik er nog nooit ben geweest.
Kalmthoutse Heide heeft overal wel mooie plaatsen. In deze periode heb je niet specifiek iets dat in bloei staat naar mijn weten. Voor de rest enkel nog maar standaard routes gewandeld, dus kan ook niks speciaals tippen.
Zou het trouwens leuk zijn om een kleine challenge te doen? Toch een uitdaging om onze creativiteit wat te oefenen en we niet doelloos rondlopen. Of wat is de bedoeling?

Ach, dat maakt niks uit. Dan ga je toch voor portretfotografie, of macro! Of de trouwfoto's van hierboven.Ik heb eigenlijk geen fluit verstand van natuurfoto's dus ik twijfel een beetje![]()
Ik kan nog niks vastleggen voor dat weekend jammer genoeg, maar ik volg in ieder geval mee!
Weet ook niet echt welke lens ik nu ga moeten meenemen? Macro lijkt me nog niet van doen, want voor vlinders/insecten is het nog te vroeg in het jaar? Telelens is van toepassing als er veel vogels zijn, maar geen idee voor de Heide (en daar wil ik zeker geen 20km mee sleuren)