27/02 | Foto Meeting 2022

Waar zullen we naartoe gaan?


  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik vind een natuurlocatie ook wel eens fijn. Ik heb nog nooit, maar dan ook nooit, iets in de natuur gedaan (met fotografie, seksueel wel natuurlijk).
Dus kan er alleen maar van bijleren (opnieuw qua fotografie, seksueel betwijfel ik het).
Uw inzending voor de lentechallenge was toch een hond in de natuur?
 
Lijkt me ook wel de winnaar te zijn qua datums. Nu dan nog een locatie? Oldskooler zijn voorstellen lijken me wel ok: ergens waar je bij goed weer de natuur in kan, maar als het te nat ligt ook gewoon het stad in kan trekken...
 
Zeker als we met wat volk zijn is een natuur gebied misschien interessanter. Een bende fotografie nerds in de stad valt misschien wat op? :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Zeker als we met wat volk zijn is een natuur gebied misschien interessanter. Een bende fotografie nerds in de stad valt misschien wat op? :usure:
er zijn acht stemmen voor de 27ste. Ik denk niet dat we een bende zullen vormen :p En zeker in een toeristischere stad zullen ze wel wat meer gewoon zijn
 
Bon, als er nog ideetjes zijn voor locaties, laat maar weten. Dan zet ik ze deze avond allemaal in een poll (nog meer stemmen, joepie! :unsure: ).
 
Diest - Lier - Antwerpen - Kalmthoutse Heide lijken me wel interessante locaties.
Kan me hier zeker in vinden, met een voorkeur voor Kalmthoutse heide. Zoniënwoud kan ook nog altijd een optie zijn.

Als het een natuurbestemming wordt wil ik wel lobbyen voor een "vroege" shift :) Koude ochtenden op de Kalmthoutse heide kunnen echt betoverend zijn.
 
Zoiets als de Kalmthoutse heide is wel niet super bereikbaar met OV dus voor mij enkel doenbaar als er iemand mij (en eventueel twee hondjes) wil vervoeren van het station tot daar
 
Zoiets als de Kalmthoutse heide is wel niet super bereikbaar met OV dus voor mij enkel doenbaar als er iemand mij (en eventueel twee hondjes) wil vervoeren van het station tot daar
hoe rap kunnen die beestjes lopen, want ik heb wel een trekhaak....


jk, oc :unsure:

als die van een compact ras zijn en een soort van gesloten mandje hebben waar ze in kunnen zodat niet heel de achterbank onder de modder (of erger) komt, is dat ok voor me om u op te halen als het nodig blijkt. Ook iemand anders natuurlijk. Zolang ge niet rookt, wel gevaccineerd zijt, gelooft dat de wereld rond is, geen kinderen (mee)hebt en proper van uzelf zijt, moogt ge mee... hey, dat zijn zowat de eisen op mn datingprofiel :unsure: Maar hier zijn mannen ook welkom.
 
Terug
Bovenaan