Foto Meeting 2.0

Strijkijzer

Event Crew
Omdat @Avondland ons graag nog eens wil zien zullen we nog eens een foto meeting organiseren.

Ideeën qua locatie en datum zijn hier welkom. Daarna maar ik dan weer een poll.

Ik stel alvast voor om een locatie in de buurt van een trein station te kiezen. Zo is het voor iedereen wat bereikbaar.
Van mij mag het zeker een mooie boswandeling zijn, al vind ik een stad fotograferen zeker ook niet erg.

En we kunnen er foto challenge gewijs ook een thema aan koppelen, eventueel. Of achteraf elkaars foto's bekijken/feedback geven op cafe ofzo!

Discuss!
 
Een stad lijkt me zeker fijn om te doen. Antwerpen heeft bijvoorbeeld een zéér fotogeniek Centraal Station en er zijn verder in de stad nog wel andere mogelijkheden te vinden om fraaie beelden te maken.
 
Ik probeer er eens bij te zijn van deze keer.
Vanderbeken Foundation staat al efkes op mijn lijst om eens te gaan scouten. Misschien is dat ook een mogelijkheid.
Fotogeniek, leuk om te ontdekken (in mijn geval toch) en doenbaar qua invalswegen er naartoe
 
Ik probeer er eens bij te zijn van deze keer.
Vanderbeken Foundation staat al efkes op mijn lijst om eens te gaan scouten. Misschien is dat ook een mogelijkheid.
Fotogeniek, leuk om te ontdekken (in mijn geval toch) en doenbaar qua invalswegen er naartoe
Lijkt me ook fotogeniek, maar niet echt dichtbij een station wat het voor sommige leden wat moeilijker maakt?
 
Een stad lijkt me ook wel tof. En als dat Antwerpen gaat zijn, des te beter. Ik voel toch altijd lichte schroom om mensen te fotograferen. Echter, heb ik vorige keer in de voetgangerstunnel gestaan met een statiefje op de roltrap gericht en dat viel toch best wel mee. Mensen laten zich makkelijk fotograferen al waren er ook die zich omdraaiden.
 
Een stad lijkt me ook wel tof. En als dat Antwerpen gaat zijn, des te beter. Ik voel toch altijd lichte schroom om mensen te fotograferen. Echter, heb ik vorige keer in de voetgangerstunnel gestaan met een statiefje op de roltrap gericht en dat viel toch best wel mee. Mensen laten zich makkelijk fotograferen al waren er ook die zich omdraaiden.
Ik stel wel voor om soms wat te verspreiden als we dat gaan doen. Het lijkt me nogal vreemd om met 10 fotografen achter 1 fotogeniek individu te lopen ... :unsure:
 
Ik stel wel voor om soms wat te verspreiden als we dat gaan doen. Het lijkt me nogal vreemd om met 10 fotografen achter 1 fotogeniek individu te lopen ... :unsure:
paparazzi-c57egj.jpg


Het went wel.
 
Wat me zo te binnen schiet: Oude centrum van het stad biedt heel wat moois. De middeleeuwsere stukjes als Vlaaikensgang, Hendrik Conscienceplein, Wijngaardstraat, maar ook het Vleeshuis en het Steen. De oude haven icm MAS en Havenhuis (en Begijnhof, komende van station) is ook een toffe, maar wel een wandelstukje. Kwestie van een paar ideetjes.
 
Wat me zo te binnen schiet: Oude centrum van het stad biedt heel wat moois. De middeleeuwsere stukjes als Vlaaikensgang, Hendrik Conscienceplein, Wijngaardstraat, maar ook het Vleeshuis en het Steen. De oude haven icm MAS en Havenhuis (en Begijnhof, komende van station) is ook een toffe, maar wel een wandelstukje. Kwestie van een paar ideetjes.
Zeker! Steenhouwervest/Vrijdagmarkt/St. Jansvliet/Hoogstraat/Grote Pieterpotstraat is ook een fijne omgeving. Voor "marktfotografie" kan je naar het Theaterplein gaan en daar misschien ontbijten met die fantastische Marokkaanse pannekoeken en mierzoete muntthee ... :drool:

In de Vlaaikensgang is trouwens een nieuwe cocktailbar geopend. We moeten ook iets drinken hé. Hydrateren is belangrijk. Enzo.
 
Laatst bewerkt:
Ik stel wel voor om soms wat te verspreiden als we dat gaan doen. Het lijkt me nogal vreemd om met 10 fotografen achter 1 fotogeniek individu te lopen ... :unsure:
Met de juiste lens kan je afstand houden hé :D

Lijkt me een leuk idee! September is voor mij niet haalbaar, oktober wel.
 
Ik probeer er ook bij te zijn, als het om de hoek is ben je natuurlijk half verplicht 😅

Best dan een poll voor de datum te bepalen zeker?
 
*kuch*

Ergens in het voorjaar proberen? Maart/april? In het vorige topic is Diest aangehaald, daar kan je stad en natuur combineren. En achteraf doorrijden naar Scherpenheuvel om een kaarske te branden voor alle brave zieltjes op BeyondGaming.
 
*kuch*

Ergens in het voorjaar proberen? Maart/april? In het vorige topic is Diest aangehaald, daar kan je stad en natuur combineren. En achteraf doorrijden naar Scherpenheuvel om een kaarske te branden voor alle brave zieltjes op BeyondGaming.
Een hoestje van al het stof dat al op dit topic lag? :)
Ik heb alvast interesse! 't Is wel ver voor ons dus onzelf kennende gaan we er niet zijn voor een of andere zonsopgang :p
 
Ik hou deze thread in't oog.

Zelf kan ik altijd wel een stadswandeling door Gent "gidsen". Maar uiteindelijk maakt de locatie niet uit. :)
 
Terug
Bovenaan