27/02 | Foto Meeting 2022

Waar zullen we naartoe gaan?


  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .
ik drink red bull van den aldi he. Al die andere zaken zijn boven mijn stand. Komt ge morgen ook?
Als het eens een beetje dichter bij hier is dan zou ik wel graag, ja, ik neem graag foto’s (vogels) maar ik kan er nog niet veel van dus mensen die er wat meer van kennen, ja zou tof zijn.
 
We hebben toch allemaal een auto zeker en anders ben je in België overal op minder dan 2 uur. 🙅‍♂️
1. Niet iedereen hier heeft een rijbewijs én een auto
2. Niet iedereen rijdt goed/graag.
Ik val zelf onder categorie 2, squid onder 1.
En openbaar vervoer is hier met om de 2u een trein, de eerste om 7u ook al een lachertje.
 
1. Niet iedereen hier heeft een rijbewijs én een auto
2. Niet iedereen rijdt goed/graag.
Ik val zelf onder categorie 2, squid onder 1.
En openbaar vervoer is hier met om de 2u een trein, de eerste om 7u ook al een lachertje.
Ook waar. Het openbaar vervoer is miserable als je ergens om 7h smorgens wilt geraken. Ik heb het dan ook wat simplistisch verwoord.
 
45minuten rijden: het zal een uitdaging zijn om er rond 7h00 te geraken, want om 5h45 opstaan wordt de grootste uitdaging van dit jaar . Ik vermoed dat het toch eerder 8u-9u voor mij gaat worden, als ik realistisch moet zijn.
 
Allééé een teaserke dan...

DSCF5617-XL.jpg

Het was redelijk perfect eigenlijk - beginnend met een prachtige winterzonsopgang aan de putse moer, een groep waar bij het uithalen van de camera's instant camaraderie ontstond, zonder dat daar veel woorden voor nodig waren, en uiteindelijk een epische queeste op zoek naar hoogte :D

Ik had uiteindelijk een 30-tal "keepers", wat voor mij tijdens een ochtendtripje toch vrij uitzonderlijk is.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan