27/02 | Foto Meeting 2022

Waar zullen we naartoe gaan?


  • Totaal aantal stemmers
    12
  • Opiniepeiling gesloten .
De meeste natuurgebieden liggen niet echt in een buurt van een station, al zijn er wel uitzonderingen. Bij slecht weer is een stad wat gemakkelijker, lijkt me?

Kalmthoutse heide: via Antwerpen-Centraal goed bereikbaar met de trein (station Heide) en een fraai natuurgebied
Eigenlijk geen slecht idee, als het dan minder weer is kunnen we gewoon naar Antwerpen centraal gaan.
 
De meeste natuurgebieden liggen niet echt in een buurt van een station, al zijn er wel uitzonderingen. Bij slecht weer is een stad wat gemakkelijker, lijkt me?

Antwerpen-centrum: talloze fotomogelijkheden en véél cafémogelijkheden. Centrale ligging.
Kalmthoutse heide: via Antwerpen-Centraal goed bereikbaar met de trein (station Heide) en een fraai natuurgebied
Lier: zeer mooi historisch centrum en fotogeniek begijnhof
Diest.
Best een mooie historische stadskern + begijnhof.
+ wandel doorheen het webbekoms broek, vrij mooie natuur.
Je kan wandelknooppunten samenstellen, beginnend aan het station, stad- en broekgebied combineren.

(is maar een tip voor jullie)
 
Temse, en achteraf mag iedereen bij mij op de grond komen zetten en ge krijgt allemaal een bakske koffie.

Algoed dat er geen bal te zien is in Temse, dus dat plan schieten we maar meteen af. Ik stem voor Antwerpen.
 
St-Truiden, mooie stadskern.
Je kan te voet naar domein 't Speelhof voor wat natuur.

Als dat te weinig is, neem een bus naar Borgloon, is maar even, doe 1 v.d. wandelingen die in het centrum van Borgloon beginnen en u langs het doorkijkkerkje brengen.
 
Diest.
Best een mooie historische stadskern + begijnhof.
+ wandel doorheen het webbekoms broek, vrij mooie natuur.
Je kan wandelknooppunten samenstellen, beginnend aan het station, stad- en broekgebied combineren.

(is maar een tip voor jullie)
Diest is inderdaad ook erg mooi! En dan kunnen we zeggen dat we in Diest rond hebben gestapt (focus op die stront). :unsure:
 
Temse, en achteraf mag iedereen bij mij op de grond komen zetten en ge krijgt allemaal een bakske koffie.

Algoed dat er geen bal te zien is in Temse, dus dat plan schieten we maar meteen af. Ik stem voor Antwerpen.

Een iconische kraan, iconische brug, de mooiste rivier van het land en veel horeca. Er zijn slechtere plekken denk ik :D

Zouden we misschien niet eerst wat datum prikken? Of is voor velen de locatie belangrijk of ze al dan niet komen?
 
Een iconische kraan, iconische brug, de mooiste rivier van het land en veel horeca. Er zijn slechtere plekken denk ik :D

Zouden we misschien niet eerst wat datum prikken? Of is voor velen de locatie belangrijk of ze al dan niet komen?
je bent de iconische Tonerider vergeten...
 
Laatst bewerkt:
19/20 is m'n dochter haar verjaardag en 5/6 is het weekend van de Marathon van Kruibeke. Alle andere dagen kunnen wel.
Misschien kunnen jullie wat foto's nemen van mijn atletische capaciteiten, er is achteraf ook een feesttent :unsure:
 
Mag ik een camera lenen van iemand :unsure: Voor de rest geen voorkeuren behalve idd bereikbaar met OV.
Dan kan je toch eindelijk eens je analoge foto nemen? 😜
De meeste natuurgebieden liggen niet echt in een buurt van een station, al zijn er wel uitzonderingen. Bij slecht weer is een stad wat gemakkelijker, lijkt me?

Antwerpen-centrum: talloze fotomogelijkheden en véél cafémogelijkheden. Centrale ligging.
Kalmthoutse heide: via Antwerpen-Centraal goed bereikbaar met de trein (station Heide) en een fraai natuurgebied
Lier: zeer mooi historisch centrum en fotogeniek begijnhof
Toplocaties en zeker niet alleen omdat het achter mijn hoek is 🙄
Desondanks dat ik er dus meer dan de helft van mijn foto's neem is er altijd wel iets nieuw te vinden.

Voor de datum zal ik eens bij de agenda horen
 
Weekend van 26/27 februari zou moeten lukken maar ik kan nu nog niet meteen iets vastleggen. Hopelijk snel wat meer duidelijkheid!
 
Eerst

De analoge foto nemen is geen probleem, maar als we van plan zijn om achteraf nog wat na te bespreken en foto's te bekijken ofzo dan is dat minder handig :p
Dan zul jij een mini donker kamertje moeten meenemen en wat gaan ontwikkelen terwijl wij al even voordrinken.
 
Terug
Bovenaan