Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die aanmelding is retroactief en injectievergoeding krijg je vanaf keuringsdatum dan ook retroactief (of zelfs van daarvoor ook al, ik zou het eens moeten narekenen hier).Ik heb half januari onze panelen aangemeld bij Fluvius. Dit weekend was ik alles nog eens aan het nakijken en ik zag een fout staan op het AREI keuringsverslag. Daar staat 30x380Wp = 12.kWp, maar de totale som is 11.4kWp.
Ik heb dit gemeld en ze gaan het document aanpassen en doorsturen, maar hoe geef ik dat nu door aan Fluvius? Ik wil vooral niet teveel vertraging oplopen, want momenteel zijn we nog in ons huis aan het werk en injecteren we bijna alles. Maar zonder correcte aanmelding is die injectie niks waard...
Ja, maar hoelang zal het dan duren voor het in orde is. Ik hoor dat er mensen zijn die al 6 maand wachten op hun aanmelding. Met het papier waar 12.4kWp i.p.v. 11.4kWp op staat, zal ik wellicht niet geaccepteerd worden, want is fout. Dat zal ik pas ten vroegste over 4 maanden weten. En dan moet ik waarschijnlijk terug 6 maand wachten om het te corrigeren. Ik zou hen graag zo snel mogelijk het gecorrigeerde document bezorgen en vraag me af wat de beste manier hiervoor is. Via Mijn Fluvius lijkt dat allesinds niet te lukken.Die aanmelding is retroactief en injectievergoeding krijg je vanaf keuringsdatum dan ook retroactief (of zelfs van daarvoor ook al, ik zou het eens moeten narekenen hier).
Stuur gewoon een mail met je referentie en het correcte document?Ja, maar hoelang zal het dan duren voor het in orde is. Ik hoor dat er mensen zijn die al 6 maand wachten op hun aanmelding. Met het papier waar 12.4kWp i.p.v. 11.4kWp op staat, zal ik wellicht niet geaccepteerd worden, want is fout. Dat zal ik pas ten vroegste over 4 maanden weten. En dan moet ik waarschijnlijk terug 6 maand wachten om het te corrigeren. Ik zou hen graag zo snel mogelijk het gecorrigeerde document bezorgen en vraag me af wat de beste manier hiervoor is. Via Mijn Fluvius lijkt dat allesinds niet te lukken.
Wat hebben de meeste hier met een installie, een enkelvoudige of dag/nacht tarief?
Toch logisch, die terugdraaiende tellers zorgen ervoor dat die mensen en masse stroom verbruiken in de winter, op het moment dat er niet genoeg opwekking is.Ik heb nu een offerte grkregen v fluvius voor een antenna aan de perceelgrens.
1000 euro en ik moet bijna al het werk zelf doen.
Voor een antenne aan de gevel, 300 euro om het jaar nadien nog eens 300 te dokken vr de gasmeter antenne.
Ze verplichten de mensen in feite dien brol binnenhuis te pakken.
Ondertussen draaien we nog altijd terug met ferrarris meter dus ik ga nog wat verder zinloos onderhandelen.
De hele winter voor een groot stuk electrisch verwarmd heeft me veel bespaard op gas.
Ik snap niet waarom ze die terugdraaiende tellers weghalen.
Voor de consument een uitstekende zaak zeker nu die injectietarieven zo gereduceerd zijn.
Oprecht en eerlijke vraag: ben je gewoon lastig aan het doen om lastig te doen in functie van jouw terugdraaiende teller? Of zit je echt in met dat 4g signaal? (Wat sowieso door je huis gaat, met of zonder telefoon).Ik wou geen digitale meter met 4g modem antenne binnen vanwege stralingsrisico's
Fluvius heeft dan een meter gemaakt met een ander stralingszender opstelling.
Ik dacht eentje met gewoon een netwerkverbinding.
Echter hun oplossing is een meter met een draad aan en antenne buiten.
En wie betaalt die persoon die rondkomt voor de metingen te noteren?Eerst voornamelijk vanwege het probleem met onnodige straling van eigenlijk een domme meter.
Waarom moet daar nu een antenne opzitten die gegevens doorstuurt?
Ik kan mijn meterstanden toch gewoon doorgeven zoals altijd of laat iemand extra zijn centen krijgen voor de metingen te komen noteren.
Helemaal terecht dat mensen die moeilijk doen om moeilijk te doen, de rekening gepresenteerd krijgen. Ik wil niet opdraaien voor jouw rebelsheid.Nu beiden ... als ik zie hoeveel druk er achter die plaatsingen zitten.
Tevens het feit dat ze een alternatiet aanbieden maar het zo degoutant duur maken dat het in feite geen alternatief is.
Je mag bij contact fluvius ook geen vragen stellen of je wordt direct weggezet als een weigeraar.
Vertel, want je dropt hier nu drie stellingen, die wij maar zomaar moeten aannemen.De digitale meter geeft meer informatie en controle voor de overheid en dat is ook iets waar ik niet achter sta.
De overheid is nu niet echt het land aan het draaien als goede huisvader.
En dan nog privacy ivm dat draadloos doorsturen.
Jammer dat het geen steek houdt.Alle ik ben aan het zagen maar ik doe dat eens graag.
Whatever al die wensen voor eerlijkheid maar de energiemaatschappijen bedriegen u op grote maat.
Geef die bedrijven nog meer informatie idd.