WK Wielrennen 2022 (Wollongong, Australië)

Dat is toch geen kopman? Of is het daar zo een armoede?

Zeker schaduwkopman hoor. Rota is een zeer onderschatte renner. Maar Bettiol, Bagioli en Trentin zitten natuurlijk nog vanachter.

Al die kopmannen zitten gewoon "gevangen". Elk land pokert maar er zijn er maar 2 die gelijk hebben. Zwitserland (want Schmid daar is medekopman) en België natuurlijk. Wij zitten volledig in polepositie met Evenepoel. Ik zie die echt gewoon 35km solo naar winst rijden sebiet en dan wil ik het interview met Voeckler wel eens zien :biglaugh:

EDIT: de VS ook met Powless

Laatst bewerkt:
Maar 2 minuten? Er zitten ook gewoon té veel landen mee vooraan. Iedereen heeft wel een reden om niet te rijden achteraan...

En voor je het weet denken ze hetzelfde vooraan en valt het daar tota.stil. Het kan gereden zijn, maar ook totaal niet. We zullen de volgende passage wijzer zijn denk ik!

En voor je het weet denken ze hetzelfde vooraan en valt het daar tota.stil. Het kan gereden zijn, maar ook totaal niet. We zullen de volgende passage wijzer zijn denk ik!

Besef jij hoeveel 2 minuten is voor iemand als Remco Evenepoel? Die mag je normaal nog geen 20 seconden geven in zo een koers.

Dat het peloton nog terugkeert natuurlijk. Hij een kampioen, die wilt gewoon zelf winnen.

Idd. Van de Denen precies ook nog niet veel gezien.

Wel wat kopmannen die nu zitten vloeken...
Ik ben nog maar 10 minuten aan het kijken maar de kopmannen hebben hier niks te vloeken (buiten mss Wout dan). I mean, hoe kan deze situatie zelfs tot stond komen?

Remco rijdt weg en letterlijk elke andere kopman denkt "Wij hebben knecht x mee dus wij moeten niet rijden"... er is eigenlijk geen enkel ander land dat happy moet zijn met deze situatie buiten de QS Fransen.

Geen grote kopmannen buiten Remco, maar veel gevaarlijke outsiders in die kopgroep. Skjelmose, Tiller, Powless, Stewart, Lutsenko, Bardet, Hindley, Rota… dat zijn toch allemaal renners die meestrijden voor overwinningen in Protour koersen

De ochtendstond had goud in de mond blijkbaar, het verhaal van VdP dat is toch echt schrijnend, ik ben benieuwd naar het hele verhaal en dan Remco nog in de kopgroep, ik had vroeger moeten opstaan.

Ik kom hier net uit bed gevallen. En heb precies veel gemist…
Wat een bizar verhaal voor VDP, echt dat dit uw WK moet beïnvloeden is ongelofelijk…
Nu zullen we nooit weten wat erin zat.

WVA blijkbaar ook niet mee met de eerste groep. Vrees ervoor dat hij nog vooraan zal geraken als ik zie wie er wel mee is.

Ik ben nog maar 10 minuten aan het kijken maar de kopmannen hebben hier niks te vloeken (buiten mss Wout dan). I mean, hoe kan deze situatie zelfs tot stond komen?

Remco rijdt weg en letterlijk elke andere kopman denkt "Wij hebben knecht x mee dus wij moeten niet rijden"... er is eigenlijk geen enkel ander land dat happy moet zijn met deze situatie buiten de QS Fransen.
Je kan ook vloeken terwijl het je eigen schuld is hé :tongue:

Rrmco en de Belgen hebben het zéér goed gespeeld. Natuurlijk een enorm voordeel om 2 favorieten in je team te hebben.

Zwitserland en USA ok hé, die hebben een (mede)kopman mee.
Ja maar ik bedoel van topfavorieten hé...

De Fransen, Matthews, Pogacar... moeten allemaal niet happy zijn. Hindley en Tratnik zijn geen tegengewicht hé... tis geen Wout die dan gaat controleren, tis Remco die ze straks gewoon uitwringt.

Edit: plots een minuut is weer iets anders. Dat krijg je dan weer als iedereen voelt dat Remco 25% beter is dan de rest. Maar ze gaan in het peloton ook beginnen kijken.

Terug
Bovenaan