Googke
Well-known member
Ja eigenlijk ja. Korte termijn geheugen van mich precies.Minder jaar
3de in San Remo, winst in DDV en de Ronde, 4de in AGR, ritzege in de Giro
Idd minder jaar zeg![]()
Minder in de Tour, dan
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja eigenlijk ja. Korte termijn geheugen van mich precies.Minder jaar
3de in San Remo, winst in DDV en de Ronde, 4de in AGR, ritzege in de Giro
Idd minder jaar zeg![]()
België heeft toch wel 2 zeer grote kanshebbers. Een parcours waarop ze allebei kunnen winnen. Dit is toch een mooie kans.
Skjelmose FTWIk hoop op een outsider waar niemand rekening mee hield, genre Pedersen Harrogate.
Een 39-jarige die met een gebroken elleboog wint. Veel respect voor de dame in kwestie, ik kan zelfs met een gezonde elleboog geen 168 km aan een stuk rijden. Maar werpt dat wederom geen vragen over de kwaliteit van het vrouwenwielrennen? Ik zie een WVA of een Vingegaard het toch niet doen. En dat zijn dan mannen met kwaliteiten die we jarenlang niet gezien hebben.
TramadolIk heb beelden gezien na de finish of wel hebben ze haar zoveel pijnstiller gegeven dat ze niet eens zou weten of haar arm er af lag of wel viel die breuk al bij al nog mee. Je doet niet zomaar een truitje aan met een gebroken elleboog denk ik. Zal dus wel zo'n Hamilton breukje zijn, die reed ook de Tour uit met een gebroken sleutelbeen.
Nu deugd zal het wel niet gedaan hebben natuurlijk en de komende dagen kan ze waarschijnlijk wel een terugslag verwachten.

Ik slaap wel verder in de zetel als het saai is.
Ik ben tot 1 uur gaan werken toen net. Ik dacht daarna te gaan slapen, maar toch een douchke gepakt. Nu ben ik klaarwakker en zit ik voor de TV. Hopelijk houdt ik het vol tot deze morgen.Ik zit klaar, ben heel vroeg gaan slapen gisteren.Ik slaap wel verder in de zetel als het saai is.
VDP blijkbaar pas om 4u terug in zijn hotel na nog gearresteerd te zijn na een incident in het hotel. Iets met nachtlawaai waar hij nogal fel op gereageerd moet hebben.![]()