WK Wielrennen 2022 (Wollongong, Australië)

Van de opgave of van het nachtelijk avontuurtje?

Trouwens ben toch benieuwd wat daar juist gebeurd is, want wat Roodhooft daar verklaart dat kan toch niet? Voor een simpele verklaring gaan ze u toch niet in de cel steken en u voor de rechter laten komen lijkt me.
Gohja, geen idee hoe de regels in Australië zijn, maar zijn paspoort werd ook bijgehouden, dat doen ze hier ook niet dacht ik... Om maar te zeggen dat het daar normale procedure kan zijn.
 
2:21 binnen komen op nummer 2, dat is toch wel heel straf op een WK.
Geen al te grote fan van Remco als persoon, maar dat moet je op zo'n momenten aan de kant kunnen schuiven.

Super sterke prestatie!
 
Gohja, geen idee hoe de regels in Australië zijn, maar zijn paspoort werd ook bijgehouden, dat doen ze hier ook niet dacht ik... Om maar te zeggen dat het daar normale procedure kan zijn.
Paspoort kan ik nog perfect begrijpen, maar voor een gewone verklaring gaan ze u echt niet in de cel zwieren hoor.

Nu er is niks vervelender dan een stelletje rotkinderen, dus mocht Mathieu daar verbaal tegen uitgevlogen zijn, kan ik dat perfect begrijpen.
 
Van de opgave of van het nachtelijk avontuurtje?

Trouwens ben toch benieuwd wat daar juist gebeurd is, want wat Roodhooft daar verklaart dat kan toch niet? Voor een simpele verklaring gaan ze u toch niet in de cel steken en u voor de rechter laten komen lijkt me.
Er zou geduwd zijn geweest, maar hij zelf zegt van niet. De camera's in de gang, ik vermoed toch dat die er zijn, zullen wel uitsluitsel geven.
 
Paspoort kan ik nog perfect begrijpen, maar voor een gewone verklaring gaan ze u echt niet in de cel zwieren hoor.

Gij zijt op de hoogte van de procedures in Australië? Ze nemen zijn paspoort af, denk je dat het vanzelfsprekend is om überhaupt vrij rond te lopen zonder paspoort in Australië? Is echt een heel strict land op.dat vlak.
 
Gij zijt op de hoogte van de procedures in Australië? Ze nemen zijn paspoort af, denk je dat het vanzelfsprekend is om überhaupt vrij rond te lopen zonder paspoort in Australië? Is echt een heel strict land op.dat vlak.
Ik zeg toch juist dat ik kan begrijpen dat ze zijn paspoort afnemen? Er zal wel iets gebeurd zijn wat niet koosjer was hoor. Vandaar dat de uitleg van Roodhooft nergens op slaat.
 
Ze nemen zijn paspoort af, denk je dat het vanzelfsprekend is om überhaupt vrij rond te lopen zonder paspoort in Australië? Is echt een heel strict land op.dat vlak.
Hij zal wel een bewijs van inbeslagname hebben gekregen. Snap het punt niet goed, hij mag het land niet uit, maar het is ook niet meer dan dat.
 
Gij zijt op de hoogte van de procedures in Australië? Ze nemen zijn paspoort af, denk je dat het vanzelfsprekend is om überhaupt vrij rond te lopen zonder paspoort in Australië? Is echt een heel strict land op.dat vlak.

Maat van mij heeft 6 maand vastgezeten (als in het land niet mogen verlaten) in Australië na een verkeersongeval, ze zijn daar zéér strict.
 
Tijd om de tacktieken van de verliezers te fileren.

Heel vreemd dat er veel toplanden niet reden en dat sommige landen dachten dat het een goed idee was om met Remco voorop te blijven, enkel Duitsland reed in het peleton.

  • Frankrijk : bardet - met Laporte die 2de wordt , allaphilipe , cosnefroy , madouas zaten daar ook nog.
  • Australië : hindley voortaan, met kopman in peleton Matthew deed ook niks
  • Italië : 2de kopman Rota met zat vooraan dus dat was logisch dat die niet meereden.
  • GB : tullet , sorry met Hayter moet je altijd rijden erachter
  • Denemarken : had skjelmose ook een kopman voorraan
  • Zwitserland : kopman voorraan
  • Noren: niet gezien behalve de chasse patat van leknessund
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het vermoeden dat WVA de Tour moet skippen als hij eens iets van zijn najaar wil maken. Twee hele goeie pieken, maar die derde piek is toch echt wel minder. Vorig jaar was dat al duidelijk, maar dit jaar toch ook. Geen goed, maar niet top zoals in de Tour of het voorjaar
 
Volgend jaar met dat wk in augustus zal het weer keuzes maken worden. Geen tour rijden? Blijft de belangrijkste koers vh jaar natuurlijk.

Dit wk skipt hij de tijdrit en zit hij in de tang in de wegrit, ik denk dat hij toch nog eens wakker zal liggen van het feit dat hij die tijdrit geschrapt heeft. Je kan de tour skippen en in Glasgow platrijden op 10km van de meet.
 
Terug
Bovenaan