WK Wielrennen 2022 (Wollongong, Australië)

Ik herinner mij nog vorig jaar na de Druivenkoers wat er door sommigen verteld werd hier. Nog niets laten zien bij de grote jongens, kan geen koersen aan boven de 200km, kan geen steile beklimmingen aan, kan geen 3 weken aan...

Een jaar later:
Luik-Bastenaken-Luik
San Sebastian (opnieuw)
Vuelta
WK?

Ongelooflijk :love: :love:
Zeveraar.
Dat ging toen over of hij al terug dat topniveau had na zijn blessure en dat kon je op basis van die wedstrijden niet zeggen (net zoals MvdP nu).

Kijk eens naar Lombardije vorig jaar, kwam hij er ook niet aan te pas.
 
Goh, “het grote gelijk van Sven VT” zegt Karl. Vooral een bevestiging dat vorig jaar helemaal fout zat qua tactiek. Dit had ook vorig jaar al gekund.
Dit helemaal. Niemand van de andere kleppers wilt daar vol rijden met WVA in het wiel.
 
Volgend jaar gewoon de Tour rijden Remco, niet zeveren. Elke carrière kan plots gedaan zijn. Pakken wat je kan pakken, 't is duidelijk dat je er klaar voor bent. Podium zou al top zijn.
Absoluut niet hoop ik. Giro is op zijn lijf geschreven met die tijdritten
 
Tuurlijk, en er komen nog kansen genoeg.

Remco gaat dit ook echt geen 5 edities na elkaar doen...
Dat van die kansen genoeg dat zou ik in twijfel trekken.
Kijk naar VDP bijvoorbeeld of een Sagan, het kan soms snel gaan en ineens ben je 31 en is uw beste vorm verleden tijd.

Je moet het ijzer smeden wanneer het heet is. En dat is ook wat Remco gedacht heeft.
Hoe dan ook wint de beste renner hier vandaag!
 
Zeveraar.
Dat ging toen over of hij al terug dat topniveau had na zijn blessure en dat kon je op basis van die wedstrijden niet zeggen (net zoals MvdP nu).

Kijk eens naar Lombardije vorig jaar, kwam hij er ook niet aan te pas.
Je hebt gelijk, daar werd ook over getwijfeld. :laugh:
 
Dat van die kansen genoeg dat zou ik in twijfel trekken.
Kijk naar VDP bijvoorbeeld of een Sagan, het kan soms snel gaan en ineens ben je 31 en is uw beste vorm verleden tijd.

Je moet het ijzer smeden wanneer het heet is. En dat is ook wat Remco gedacht heeft.
Hoe dan ook wint de beste renner hier vandaag!
Whut, is Sagan nog maar 31? Eigenlijk bij veel renners zijn die pas top. Eigenlijk wel jammer zo :( opgebrand dan?
 
Terug
Bovenaan