Wereldbeker Mountainbike 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zit van 20 - 27 juni te biken in Les Gets. Balen dat we een week te vroeg daar zijn om die manche mee te pakken ☹

Mathieu is er stevig aan begonnen gisteren, wat een beest.

Ja maar niet allemaal toch? Pikt er hier en daar wat uit. De afgelopen jaren was het toch zo.
Hij is ook een hele tijd geschorst geweest omwille van die idiote doping toestand.
 
Laatst bewerkt:
Haha, inderdaad. En de winnares toch op een fully.
Voor de rest wel behoorlijk saai ...
 
Geen idee wie die mannen zijn die commentaar geven maar dat Fluckinger zijn dropper niet meer omhoog komt is toch al lang duidelijk
 
Geen idee wie die mannen zijn die commentaar geven maar dat Fluckinger zijn dropper niet meer omhoog komt is toch al lang duidelijk
Brentjens is de co commentator. Daarom dat ik zonder dropped rijd, wat je niet hebt kan niet stuk gaan.

Het was een beetje warm voor Van der Poel denk ik.
 
Hoe sterk is Pidcock seg
Hij had een lekke band op het einde en hij moest vrij ver achteraan starten. Dus inderdaad enorm sterk.
Als hij zo blijft rijden dan gaan ze hem toch géén wildcard weigeren voor de OS Mountainbike? (Want rechtstreeks kan hij zich niet meer plaatsen)
 
Hij had een lekke band op het einde en hij moest vrij ver achteraan starten. Dus inderdaad enorm sterk.
Als hij zo blijft rijden dan gaan ze hem toch géén wildcard weigeren voor de OS Mountainbike? (Want rechtstreeks kan hij zich niet meer plaatsen)
Zou idd triest zijn als die niet mag starten maar één of andere Zimbabwaan wel :unsure:
 
Hij had een lekke band op het einde en hij moest vrij ver achteraan starten. Dus inderdaad enorm sterk.
Als hij zo blijft rijden dan gaan ze hem toch géén wildcard weigeren voor de OS Mountainbike? (Want rechtstreeks kan hij zich niet meer plaatsen)
Waarom kan hij zich niet meer rechtstreeks plaatsen?
Van der Poel had toch ook geen punten meer en mocht enkel in de XCC starten vanwege nieuwe regels door corona?
 
Zou idd triest zijn als die niet mag starten maar één of andere Zimbabwaan wel :unsure:
Ik kende nooit veel van de selecties bij de Olympische Spelen - ik volg ook maar sommige sporten met een half oog, maar een Olympische Medaille is toch wat in waarde verloren bij mij.

De marathon op de Olympische Spelen bestaat blijkbaar uit gedecimeerd deelnemersveld waar de halve wereldtop thuis moet blijven omdat ze allemaal uit dezelfde landen komen. Bij judo heeft België Casse als wereldtop, maar er was nog een Belgische judoka, 16e van de wereld die 'recent' tegen de nummer 2 en 3 nog gewonnen heeft. Outsider als medaillekandidaat, maar mag niet naar de Spelen want België mag maar één iemand afvaardigen.

Als je een Olympische medaille behaalt, maar Pidcock staat niet aan de lijn... tjah

Persoonlijk vind ik dat redelijk lame; al snap ik uiteraard wel het waarom.


Dit even geheel terzijde :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan