Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Pokémon Sword

Spel begon veelbelovend, maar naar het einde toe wat langdradig. Voor de rest matig verhaal en the wild doet het voor mij helemaal niet.
De nieuwe gimmick had me ook meer aangesproken als je gigamax Pokémon had kunnen vangen zonder die raid shizle in de wild. Nu vond ik het zijn tijd niet waard om dit te gaan doen en dat is jammer. Beter dan Sun & Moon en op gelijke hoogte met X en Y (die ik ook minder vond), dus een 7/10 ish voor mij. Jammer, hier zat meer in.
 
Ja bij mij ligt het niet aan de besturing onder controle krijgen 🤭. Door mijn invaliditeit kan ik men rechterstick moeilijk(er) bewegen, dus games waarbij je “op tijd/snelheid” een (klein) weakpoint moet raken op een bewegende tegenstander zijn gewoon niet voor mij gemaakt 😃. Ook de reden waarom ik weinig online shooters PvP speel 😅.

misschien gewoon op de allerlaagste moeilijkheidsgraad zetten en spelen voor het verhaal
The biggest problem I had with the control options was the aim assist feature. It doesn’t work. Yes there is an option to turn on aim assist, but no matter what I did I still had to aim my reticle perfectly in order to hit targets. I read online that some people were claiming that the aim assist in Horizon wasn’t fully automatic, in the sense that it didn’t lock onto targets. The idea is that it only slightly guides your arrows in the general direction of your target, but I didn’t even notice this change. Horizon’s saving grace is its difficulty modes. There are four difficulty modes to choose from: ultra hard, hard, normal, and easy. Easy mode is literally described as “an accessible difficulty level for those who simply want to explore the world and story” and this is accurate. A lot of the gameplay in Horizon consists of exploring the open world and doing side quests for other tribes, so easy mode complements this very well. Choosing this mode lowers the amount of damage to your health, as well as increasing your strength allowing you to kill robotic enemies with just a few hits. You can hit most enemies with melee attacks without having to worry too much about getting killed. This mode is essential for disabled gamers with fine motor skill impairments to play Horizon. I recommend easy mode for any disabled gamer with fine motor skill impairments because it makes combat much less stressful.

Met andere woorden: de makkelijkste setting zou zeker te doen moeten zijn, en dan kan je idd genieten van het verhaal!
 
  • Leuk
Waarderingen: Yogi
AC Brotherhood: verhaallijn, alle opdrachten en Rome100% rebuild, maar al de rest kan de boom in. Zijn er nu echt mensen die al die vlaggeskes en veren gaan proberen bijeensprokkelen?
 
36 uur op it takes two, wel al 2 derde van de trophies binnen bij eerste walkthrough

Morgen beginnen aan de clean up, voornamelijk de mini games dus
 
lol, ik kan dat echt niet vatten. Dat is toch saai? Ik bedoel dat is gewoon klimmen en springen, maar er is geen gevaar meer of verhaal te volgen... en wat is dan de uiteindelijke beloning als ge ze bijeen hebt gekregen? zelfs al krijg je nog een outfit of wapen: ge hebt heel de game toch al gespeeld, dus dat heeft dan toch ook geen nut meer?
 
Tgoh, je komt soms nog eens op mooie plekjes die je anders niet had gezien. Watch Dogs Legion was daardoor wel een leuke qua collectibles. Vaak ook nog wat puzzelwerk vereist.

Ghost of Tsushima daarentegen voelde qua shrines en hot springs nogal copy-pasted. Daar niet aan begonnen.

Brotherhood had trouwens maar 10 veren. Was eerder een knipoog naar de beruchte "missie" in de vorige game. 😄
 
Tgoh, je komt soms nog eens op mooie plekjes die je anders niet had gezien. Watch Dogs Legion was daardoor wel een leuke qua collectibles. Vaak ook nog wat puzzelwerk vereist.

Ghost of Tsushima daarentegen voelde qua shrines en hot springs nogal copy-pasted. Daar niet aan begonnen.

Brotherhood had trouwens maar 10 veren. Was eerder een knipoog naar de beruchte "missie" in de vorige game. 😄
maar dan wel over de honderd vlaggetjes als vervanging. Ik heb ook niet echt het gevoeld dat ik mooie plekjes mis, want ik kan zien waar ze zijn en dat is toch voornamelijk in de buurt van plekke waar ik ben geweest, maar dan op een toren of pilaar waar ik geen goesting meer voor heb om dat nog allemaal te gaan beklimmen.
Maar goed: als anderen daar wel fun mee hebben: zoveel te beter voor hen natuurlijk. Bij mij valt de motivatie altijd direct weg als de mainstory is gedaan :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Dragon Age Inquisition

Bij launch op PS4 nooit ingeraakt, nu op PC alle toeters en bellen open en extra mods...
Ondertussen kleine 40 uur in, heel toffe ervaring! Vlotte combat, nog steeds fantastische gfx...

Ook bezig met Half Life Alyx
 
maar dan wel over de honderd vlaggetjes als vervanging. Ik heb ook niet echt het gevoeld dat ik mooie plekjes mis, want ik kan zien waar ze zijn en dat is toch voornamelijk in de buurt van plekke waar ik ben geweest, maar dan op een toren of pilaar waar ik geen goesting meer voor heb om dat nog allemaal te gaan beklimmen.
Maar goed: als anderen daar wel fun mee hebben: zoveel te beter voor hen natuurlijk. Bij mij valt de motivatie altijd direct weg als de mainstory is gedaan :p
In platformers ga ik ook altijd voor de collectibles, op voorwaarde dat deze doenbaar zijn, dus niet te frustrerend/crazy Asian moves stuff.
Als ik AC speel, dan kan ik genieten van ipv main questline of side quests te doen, zo een uurke gewoon collectibles verzamelen. Dat is een chille activiteit als tussendoortje.
Als ik een spel uitgespeeld heb, dan is mijn goesting ook zeer laag om terug in die wereld te keren. Daarom dat ik dan alles probeer te 100%'en tot het point of no return en dan pas speel ik het uit.
 
It takes two ( hoe fun is dees om dit samen met je vrouw te spelen), ikzelf heb al afgezien met haar maar ze doet toch goed haar best. :biglaugh:
 
It takes two ( hoe fun is dees om dit samen met je vrouw te spelen), ikzelf heb al afgezien met haar maar ze doet toch goed haar best. :biglaugh:
Haha. Ik ken het gevoel
Ge moet ook eens overcoocked en moving out spelen.
Dat zijn serieuze relatietesters 😄
 
Haha. Ik ken het gevoel
Ge moet ook eens overcoocked en moving out spelen.
Dat zijn serieuze relatietesters 😄

Ik heb het haar voorgesteld voor overcoocked maar ze vindt dat maar niks, mss iets te hectisch & ik wil nog volgend jaar met haar trouwen. :biglaugh:

Moving out zal ik eens testen op de Xbox (via game pas ultimate), mss dit weekend eens uittesten, we spelen ook nog Sackboy (ps5) & A Way Out (Xbox Series X)
 
Ik heb het haar voorgesteld voor overcoocked maar ze vindt dat maar niks, mss iets te hectisch & ik wil nog volgend jaar met haar trouwen. :biglaugh:

Moving out zal ik eens testen op de Xbox (via game pas ultimate), mss dit weekend eens uittesten, we spelen ook nog Sackboy (ps5) & A Way Out (Xbox Series X)
A way out wil ik ook dowloaden op gamepass.
Is dat iets?

Die moving out vinden we hier wel tof
 
A way out wil ik ook dowloaden op gamepass.
Is dat iets?

Die moving out vinden we hier wel tof

A Way out valt nog mee, het is altijd leuk om eens te ontsnappen uit een gevangenis. Voor mij toch een nadeel: je kan de dialogen niet doorspoelen (die duren soms enorm lang & ik ben zo iemand die niet graag luistert naar wat ze zeggen, I just want to play :) )

Probeer het eens uit, vind je er niks aan, verwijderen dan maar. Ik vind het voor mezelf al leuk dat ze wilt mee spelen, vroeger deed ze dat niet omdat ze geen interesse toonde. Sackboy met men dochter (7 jaar) lukt ook nog goed.
 
Crash 4 aan het spelen denk dat ik al vrij ver zit, telkens het even nie lukt gewoon tien minuten pauze 😆
 
Crysis Remastered. Naar het einde toe echt meerdere keren mogen checkpoint herladen omdat bepaalde vijanden niet spawnden en de missie dus ook gewoon niet verder ging. Heel veel bugs, was van de pc-release destijds dat ik de game had gespeeld (nooit uitgespeeld) en vond hem toen alleszins stukken beter dan nu. :p
 
Terug
Bovenaan