Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Divinity: The Original Sin 2. Eindelijk de MP die we met een groep vrienden waren gestart, kunnen eindigen.
Blijft toch een geweldig spel en in MP imo zo mogelijk nog leuker. Enige jammere was een bug in de endgame.

Nadat je de end boss verslaat, kan elk party member kiezen wat ze doen: ofwel de nieuwe Divine worden ofwel de wereld redden. 3 van ons kozen er voor om de Divine te worden, 1 om de wereld te redden.
We worden een soort arena gedropt om onder elkaar uit te maken hoe het afloopt. Maar door een bug stonden de speler die de wereld wou redden en ik nog als allies in een party. En was het dus een 2v1v1 in plaats van de free for all. Beetje een anti climax als einde.
 
Ik moet die eigenlijk ook nog eens verderspelen... De eerste was fantastisch en de tweede is precies nog beter! Ik game gewoon praktisch nooit nog aan de pc.
 
Sinds de game begin vorige maand op PS Plus kwam ben ik FF7 remake aan het spelen. Ben er nu een tiental uur ver in en toch echt een toffe game. Heb nog nooit FF games gespeeld en bevalt me beter dan ik verwacht had. Betwijfel alleen of ik hem ga uit doen want is vrij lang heb ik gelezen.

Ook eens aan oddworld soulstorm begonnen gisteren, heb vroeger nog Abe’s exodus gespeeld op de PS. Leuke remake, maar het word toch rap frustrerend als ze je zien en je opnieuw moet beginnen 😝. Ben er niet zo geweldig in.
 
Wrc9 voor PS5; en eerste indruk is zeer goed. Goeie graphics, echte rally, 60 fps, goeie carreer, en de feedback van de dualsense :love:
 
Nu al een uurtje of 10 versleten op Zelda BotW op de switch. Mijn eerste zelda sinds OoA op de color :tongue:
Kan het moeilijk neerleggen, dus een goe teken.
 
Net begonnen aan Legend of Heroes: Trails of Cold Steel (PS4)

Weer een JRPG van 60-100 uur...

cover2.jpg
 
Momenteel verslaafd aan satisfactory
Van wat ik al gezien heb qua gameplay lijkt die me echt geweldig.

Zelf aan Cyberpunk 2077 bezig. Ca 150 uren bezig en ik ben qua main quest blijkbaar wel al aan de 'point of no return'. Wel jammer want dat wil zeggen dat de main quest precies wel kort is.
Mijn 150 uren zijn vooral de random dingen zoals NCPD en side quests. Die NCPD en andere side quests beginnen wel wat te vervelen. Ik zit belange nog niet op endgame qua level maar ik kan eigenlijk quasi overal run&gun binnen lopen en alles naar de kloten maken.
 
Bezig met Guacamelee 2, pure fun, even goed als zijn voorganger!
Uurtjes vliegen voorbij als ik deze speel.
 
Eerste indrukken?
Ik zie waar Fire Emblem: Three Houses de mosterd heeft gehaald.

Het verhaal zal misschien wel zwakker zijn maar de gekende schoollife/training/sidequest mechanics zijn prominent aanwezig.

Combat is ook een speciale mengeling van turn-based en tactical combat omdat b.v. de constatnte (her)positionering van je characters tijdens de gevechten wel van belang zijn.

Grafisch soms wat kaal, hier laat het spel zijn leeftijd zien (PS3 port).

I'm hooked in ieder geval!
Ben benieuwd hoe het zal verdergaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yurf
Was afgelopen week terug begonnen aan Horizon Zero Dawn, had die met de launch na enkele uren laten liggen. Na elke uren weet ik weer waarom 🤣 teveel pijl en boog en “mikken” op weakspots mét bewegende robots lukt me niet.

Gisteren dan maar begonnen aan Ghost of Tsushima. Wat een game, die sfeer, die combat, 60fps.. denk dat ik hier wel ff mee zoet ben 😃
 
Gisteren begonnen met Crash Bandicoot 4. Na een level kon ik me weer herinneren waarom mensen hun bakje naar de tv flikkeren. Met momenten toch wel stressy en zeker bij de time trials.
 
Wrc9 voor PS5; en eerste indruk is zeer goed. Goeie graphics, echte rally, 60 fps, goeie carreer, en de feedback van de dualsense :love:
Probeer maar eens aan 120 FPS. Je vliegt zo door de bochten 😁

Vandaag eens Ori gespeeld via game pas. Niet echt mijn type game maar wat een prachtig beeld op een Oled TV. Je kan het spel zelfs spelen op 6K 60 FPS 😱 (4K 120fps zag er al gelekt uit)
 
Ben begonnen aan Subnautica.... Damn soms toch echt wa schrik int diepe ze. Kan me ni voorstellen om zoiets in't echt te maken :D
 
Was afgelopen week terug begonnen aan Horizon Zero Dawn, had die met de launch na enkele uren laten liggen. Na elke uren weet ik weer waarom 🤣 teveel pijl en boog en “mikken” op weakspots mét bewegende robots lukt me niet.

Gisteren dan maar begonnen aan Ghost of Tsushima. Wat een game, die sfeer, die combat, 60fps.. denk dat ik hier wel ff mee zoet ben 😃
I feel your pain, ik heb het daardoor ook erg moeilijk gevonden om in het spel te komen en het spel erg lang aan de kant gelegd, maar op een bepaald moment krijgt je de besturing onder controle (control scheme zit bij het spel bij op een blaadje, leg het naast u) en ga je beseffen waarom dat spel zo hoge scores behaalde.
 
I feel your pain, ik heb het daardoor ook erg moeilijk gevonden om in het spel te komen en het spel erg lang aan de kant gelegd, maar op een bepaald moment krijgt je de besturing onder controle (control scheme zit bij het spel bij op een blaadje, leg het naast u) en ga je beseffen waarom dat spel zo hoge scores behaalde.
Ja bij mij ligt het niet aan de besturing onder controle krijgen 🤭. Door mijn invaliditeit kan ik men rechterstick moeilijk(er) bewegen, dus games waarbij je “op tijd/snelheid” een (klein) weakpoint moet raken op een bewegende tegenstander zijn gewoon niet voor mij gemaakt 😃. Ook de reden waarom ik weinig online shooters PvP speel 😅.

misschien gewoon op de allerlaagste moeilijkheidsgraad zetten en spelen voor het verhaal
 
Terug
Bovenaan