Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Gisteren L.A. Noire eindelijk uitgespeeld.
Bij de originele release nooit uitgespeeld.
Interessant spel.
Heb die ook gekocht maar na een kwartier al afgezet. Ongelofelijke miskoop. Das gans de tijd op zoek gaan naar clues. Pfff
 
Gato roboto. Zalig spel vond ik. top gameplay
What remains of edith Finch. Is niet echt een game maar gewoon een verhaal. Viel wel mee op zich
The medium. Vond ik heel goed. Coole sfeer, deed me denken aan little nightmares. Opgejaagd worden en niet kunnen terug vechten
 
En nog es opnieuw begonnen met AC Black Flag. Blijft echt 1 van mijn favo's in de reeks :)
Zal dan nog wat opkuiswerk doen in mijn trophies, maar zal alles kunnen doen behalve de multiplayer ones, jammer :(

Dan een beetje later kijken voor Unity & Syndicate in huis te halen :p
 
Als oude gamer speel ik af en toe ook nog eens een spelleke.
Maar de meeste games zijn meer van : been there, done that. De achtenderstige FPS ofzo...

2 jaar geleden ongeveer ne Oculus Quest gekocht.
In iedere 'must have games' lijst staat wel : 'Moss'.
Ik dacht altijd, hoe kan dat nu. Een third person spel in VR, dat is toch onnozel. En dan nog met een muis.

Vorige week niks te doen. Dan toch maar beslist, ik zal dat eens proberen. Aangezien ge toch alles kunt 2u kunt spelen en dan refunden.

Uitgespeeld ondertussen. Prachtig spel. 't Is eens iets anders :)
 
Little Nightmares II net uitgespeeld. Waarschijnlijk morgen verder doen om de missende trophies en dus ook de platinum te halen.
 
Speel nu afwisselend TLoU remastered en Spyro trilogie op de PS5. Was vergeten dat Spyro zo makkelijks was :sarcastic: . Wel heel mooiePS4 game van gemaakt.

Online nog steeds wekelijks te vinden op Overwatch (PC)
 
AC II. Blijkbaar had ik die in mn library zonder dat ik het wist. Echt geen idee hoe ik er aan kom :p
Maar heb er wel plezier aan gehad. Niet het niveau van Black Flag en soms geirriteerd aan de besturing en locking, maar overall wel goed. Heb enkel de main mission en de zes zegels uitgespeeld en daar zal het bij blijven denk ik. Geen motivatie om nog 80 veren te gaan zoeken :crazy:
 
Ik ben er ook nooit door geraakt ondanks dat ik het zeer interessant vond. Misschien nog eens op mijn lijstje zetten :).
Idem. Vooral die ondervragingen. Je moest dan voort gaan op clues en de gezichtsuitdrukkingen van diegene die je ondervraagt maar dat was echt moeilijk. En elke keer je doubt koos, reageerde je character anders dan verwacht. Meestal ging die compleet psycho..
De zin was er dan snel af.
 
Idem. Vooral die ondervragingen. Je moest dan voort gaan op clues en de gezichtsuitdrukkingen van diegene die je ondervraagt maar dat was echt moeilijk. En elke keer je doubt koos, reageerde je character anders dan verwacht. Meestal ging die compleet psycho..
De zin was er dan snel af.
Die ondervragingen gingen inderdaad soms de verkeerde kant op. Dan had je soms super veel clues, maar geraakte je uiteindelijk nergens...
 
AC II. Blijkbaar had ik die in mn library zonder dat ik het wist. Echt geen idee hoe ik er aan kom :p
Maar heb er wel plezier aan gehad. Niet het niveau van Black Flag en soms geirriteerd aan de besturing en locking, maar overall wel goed. Heb enkel de main mission en de zes zegels uitgespeeld en daar zal het bij blijven denk ik. Geen motivatie om nog 80 veren te gaan zoeken :crazy:

Is inderdaad niet het niveau van Black Flag. En daar dank ik God elke dag voor.
Heel de Ezio trilogy is het absolute hoogtepunt van Assassin's Creed.
 
Assassin's Creed Brotherhood, derde keer ofzo dat ik die uitgespeeld heb, eerste keer op Playstation.
Topgame, zeker qua verhaal, alhoewel de gameplay wat verouderd aanvoelt vind ik de game nog stukken beter dan de laatste paar AC. Revelations komt er binnenkort ook bij, eerst wat andere games spelen nu :clap:
 
Medal of Honor: Allied Assault Chest

Had er nu al maanden nog eens zin in, want ik zit in een redelijke nostalgische bui qua gaming de laatste jaren.
Maar mijn origineeltje van back in the day heeft het papiertje niet meer met de code.
Dus dan maar eens GOG gecheckt.
En OMG, kheb een kleine cumstain nadat ik alles nog eens uitgespeeld heb :unsure:
 
Net eens de laatste campagne uit Age Of Empires 2 uitgespeeld die ik als kind nooit kon afmaken.
Blijft toch een topgame.
Er komen nog altijd expansion packs voor uit, dat zegt ook iets.
Sinds Januari dit jaar zit het stadhuis van Brussel officieel in Age of Empires als wonder van de Bourgondiers. :D
age-of-empires-2-de-burgundians.jpg
 
Terug
Bovenaan