Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

ik heb nog nooit een assassins creed gespeeld.

maar ik heb wel interesse. wel liefst een action packed game. als het is zoals uncharted, teveel zoek en puzzelwerk, geef ik snel op.
is AC voor mij, of niet? zoja welke?

Uncharted is toch de definitie van action packed? :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Het verhaal van Ezio blijft toch het beste hoor. Alleen die typisch ubisoft kak van op torens klimmen voor een pluim of een area te unlocken (Ja ik kijk ook naar u Far Cry) is hersendodend.
 
Nu misschien toch even een kleine pauze inlassen en Hades kopen. Al veel positieve reviews van gezien, het spel ziet er prachtig uit. Zou een goede afwisseling kunnen zijn.
Ik heb zopas voor het eerst een Switch gekocht, met als 1ste game Hades. Vind het echt super goed, heel erg weinig op aan te merken eigenlijk (behalve kramp in mijn linkerhand).

PS: oud TW lid? Ik herken je avatar + naam nog :tongue:
 
(behalve kramp in mijn linkerhand).
Heel herkenbaar. Investeer in een Pro Controller (die echt geweldig is)
De gewone Joycons zijn niet gemaakt voor mensen met grote handen/lange vingers

Verder uitgespeeld: Panzer Corps 2 long campaign

Zal eens moeten herbeginnen en andere (niet-historische) campaign paths volgen.

latest
 
Laatst bewerkt:
Heel herkenbaar. Investeer in een Pro Controller (die echt geweldig is)
De gewone Joycons zijn niet gemaakt voor mensen met grote handen/lange vingers
Helaas heb ik 'enkel' een Switch Lite (ik was niet echt van plan het ooit op tv te spelen), dus dat word niks denk ik? Misschien een van die houders waardoor het een controller-like vorm heeft, is dat de moeite? (en even terzijde, kreeg ook kramp van bij een kameraad op de normale switch te spelen :tongue:)

Vind het persoonlijk ook minder fijn hoe licht die sticks zijn, hou toch meer van de extra weerstand zoals bij de playstation controllers :tongue:
 
Ondertussen een paar uur ver in Shadowrun Returns and I’m digging it. Het verhaal en de setting intrigeren me, de mechanics zitten goed in elkaar, meerdere mogelijkheden om een missie te vervullen, ... Alleen heb ik het gevoel dat ik nu al de combat gebroken heb door al redelijk wat punten in dodge te steken en dus bijna niet meer te raken ben. Ik ga ervan uit dat dit nog gaat veranderen :).
 
Ik heb zopas voor het eerst een Switch gekocht, met als 1ste game Hades. Vind het echt super goed, heel erg weinig op aan te merken eigenlijk (behalve kramp in mijn linkerhand).

PS: oud TW lid? Ik herken je avatar + naam nog :tongue:

Haha oud TW-lid inderdaad. Goede tijden, maar in vergelijking is Hades dan toch een tikkeltje minder tijdrovend 😅. Wie was jij daar op dat forum?

Ondertussen al wat progressie gemaakt en met +- alle wapens 2 heat uitgespeeld. Prachtig spel. De steeds veranderende dialoog naarmate het spel vordert is verfrissend en doet verlangen naar telkens een nieuwe run om een extra stuk van het verhaal te leren kennen. Het verhaal staat veel meer centraal dan in bvb Dead Cells.

Hier gaan wat uurtjes inkruipen denk ik.
 
@Palasam eh misschien toch nog even wachten als je het op PS5 zou spelen, heb ondertussen al gelezen dat het niet zo’n geweldige port is. Veel bugs en glitches :-/ Misschien even kijken wanneer er een patch komt...
 
@Palasam eh misschien toch nog even wachten als je het op PS5 zou spelen, heb ondertussen al gelezen dat het niet zo’n geweldige port is. Veel bugs en glitches :-/ Misschien even kijken wanneer er een patch komt...
Alright, thanks for the heads-up! Misschien dan toch eens in sale op PC kopen of inderdaad wachten op een patch. Zou hem graag vanuit mijn zetel kunnen spelen.
 
Kleine heads-up voor degenen die Disco Elysium (The Final Cut) willen kopen of gekocht hebben: ik heb ‘m gisteren heel even gespeeld en op dit moment is het geen flawless ervaring. Audio bij dialogen verdwijnt soms plots, framerate is rough bij momenten en de action prompts zijn buggy. Ik speel zelf op een launch PS4, maar op PS5 is het dezelfde ervaring, lees ik. De issues zijn zo widespread dat de devs zeker al aan een patch bezig zijn. Niets dat superhard stoort, maar wacht dus gerust nog even om deze te spelen. Verder, niet twijfelen!

cc @FlyingHorseman @Palasam

Edit: Er is zonet een patch live gegaan op PS5, mogelijk PS4 ook, nog geen idee of die iets fixt, maar de devs zijn er alleszins mee bezig: “We'll be looking into all issues that are being reported to us, thank you for your patience!”

https://twitter.com/studiozaum/status/1377007716334510083?s=21
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan