Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Wil ooit nog eens een AC spelen, deze dan aan te raden?
Neen. Ik zou dan eerder de Ezio Trilogy aanraden als je de echte AC experience wilt. Zo leer je ook de oude controls kennen en zal je je niet ergeren bij de overstap van een recente AC naar een oudere.

Wil je echter een recente AC spelen, dan raad ik Origins aan.
 
Hitman 2
U niet verkleeden en gewoon vanuit een bosje of andere schuilplaats schieten met uw silenced gun, is meestal de gemakkelijkste oplossing :p
De mission reveals zorgen er algoed voor dat ge toch goesting hebt om een bepaalde weg af te leggen.
 
Indies zijn meestal niet echt m'n ding, maar had niet veel zin om aan een nieuwe +100 uren game te beginnen vandaag, en vandaar eens "the fall" gestart vanmiddag. Na een 5 tal uur zat het erop. Was zeker niet slecht qua verhaal en is wel een aanrader voor "adventure game" liefhebbers.
Gezien de korte doorlooptijd ben ik wel blij dat het een Epic freebie was van deze week.
 
Control 6/10, viel mij zwaar tegen. Zeer repititief en die map is zo onoverzichtelijk dat ik er ambetant van werd
Re1. 7/10 voor mij. Begon heel goed maar na een tijd had ik het wel gehad na de zoveelste puzzel
Zelda minish cap. Zeer mooi retro spel 9/10
 
Na 15 of meer nog eens begonnen met RuneScape. Eerst begonnen met Old School (uit nostalgie), maar op aanraden van mijn broer RS3 geprobeerd, en dat speelt toch een stuk aangenamer. Lang geleden dat ik mij nog zo geamuseerd heb met een spel.
 
Resident Evil 2 Remake

Zowel Leon als Claire story uitgespeeld.
Kort maar krachtig. Remake done right
 
FAR CRY 3. heerlijk. was vergeten hoe heerlijk die wel niet was.

het enige minpuntje is die verplichte hunting voor crafting....


het lukte me niet om HAAIEN te doden, waardoor ik nooit een 4e wapen kon dragen. toch een beperking imo
 
Het makkelijkste is om nen jetski te nemen en er gewoon over te varen.
't gaat met elke boot maar een jetski was de kleinste/meest wendbare :)
ook geprobeerd, maar je ziet ze ook zo moeilijk zwemmen; die rotbeesten.


ach het craft en xp systeem zit ook wel wat verkeerd vind ik....

opt eind krijg je die bushmaster zo'n bad ass gun, als je alle radio towers hebt bevrijd. maar dan is de game quasi gedaan en kan je er amper iets mee doen .... zelfde met die takedown masters....


enkele nieuwe games hebben daardoor het NEW GAME + systeem in leven geroepen (ik dacht tomb raider rise of shadow en far cry 5).

op die manier kan je een nieuwe game starten met al je unlocked items en skills. helaas zit dit nog niet in FC3. misschien wel in de herwerkte PS4 versie? kweetniet..
 
Hangt natuurlijk af van aan wie ge het vraagt. Voor mij is AC III & IV met alles errond de schandvlek van de AC franchise. Voor anderen is het net het beste...
IV dan toch, want III wordt toch algemeen aanzien als vrij zwak? Zeker tussen de Ezio trilogy en IV (ik heb het ook niet voor IV btw).
 
Ik ben begonnen met AC black flag en die vond ik super (2x uitgespeeld), maar geen enkele andere die me interesseert. Ik heb AC Unity gratis gekregen, maar vond ik niet zo bijzonder en van origin en odyssey heb ik de gameplay bekeken op youtube en zei me ook niets. Ook de allerlaatste trekt me helemaal niet aan. Dat is gewoon hack and slash geworden.
 
Black Flag is ook een goede instapper om AC te leren kennen. Modern Day is wel niets waard gezien de Desmond-verhaallijn afgewerkt wordt in AC3.
De kennismaking met heel de Assassins vs Templar wordt ook wel goed geïntroduceerd in Black Flag.

Maar ik blijf erbij dat de Ezio Trilogy het beste is om mee te beginnen imo.
 
Black Flag is ook een goede instapper om AC te leren kennen. Modern Day is wel niets waard gezien de Desmond-verhaallijn afgewerkt wordt in AC3.
De kennismaking met heel de Assassins vs Templar wordt ook wel goed geïntroduceerd in Black Flag.

Maar ik blijf erbij dat de Ezio Trilogy het beste is om mee te beginnen imo.
ik heb nog nooit een assassins creed gespeeld.

maar ik heb wel interesse. wel liefst een action packed game. als het is zoals uncharted, teveel zoek en puzzelwerk, geef ik snel op.
is AC voor mij, of niet? zoja welke?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Days Gone, man man, heb ik genoten van dit spel. En dan moet je weten dat dit spel meer dan een half jaar in men kast heeft gelegen, netjes in zijn folie. :cool:
 
ik heb nog nooit een assassins creed gespeeld.

maar ik heb wel interesse. wel liefst een action packed game. als het is zoals uncharted, teveel zoek en puzzelwerk, geef ik snel op.
is AC voor mij, of niet? zoja welke?
Dan raad ik AC: Origins aan. De eerste van de RPG-era.

De klassieke AC zal je snel vervelen vrees ik dan.
 
meh, net es de walkthrough bekeken op youtube.
ziet er niet oké uit voor me
 
Terug
Bovenaan