Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

watchdogs legions uitgespeeld. Altijd goed die games vind ik. Verhaal kan soms wel ne wirwar zijn om te volgen
 
Wat rec room gedaan maar bleef crashen, nog wat the climb 2 gespeeld om af te ronden.

Gisteren FF7 remake begonnen
 
Dead Cells op Switch.

In hoeverre je dat kan uitspelen... Kheb het zeker niet 100% gecomplete en zal zeker nog terug komen later voor wat meer dingen te unlocken en nog wat runs te pushen, maar voor mij zat het er nu voorlopig op.
 
Dead Cells op Switch.

In hoeverre je dat kan uitspelen... Kheb het zeker niet 100% gecomplete en zal zeker nog terug komen later voor wat meer dingen te unlocken en nog wat runs te pushen, maar voor mij zat het er nu voorlopig op.

Deze vond ik geweldig, denk dat ik er 50u in gestoken heb op pc en ik ben vooral gestopt omdat ik anders lang niet aan andere spellen zou toe komen. Zou het misschien zelfs opnieuw kopen als er eens een sale is op de PS.

Zelf net gespeeld: Celeste

retro 2D platformer met een wat hogere moeilijkheidsgraad. Erg van genoten, het basisspel is vrij kort met 8 gevarieerde levels maar de uitdaging ligt in het verzamelen van moeilijker te bereiken aardbeien in elk level én vooral in de moeilijkere B-side versies van elk level.

Ik heb op mezelf alle basislevels uitgespeeld, 160 van de 175 aardbeien verzameld en 3 van de 8 B-sides uitgespeeld, maar nu ga ik waarschijnlijk gebruik maken van assist mode om de rest uit te spelen. Hiermee kan je bepaalde parameters van het spel in je voordeel aanpassen om het wat makkelijker te maken. Een purist zal het als een ingebakken cheat mode zien, maar ik vind het tof dat ik hiermee de mogelijkheid heb om op z'n minst de laatste levels te ervaren op mijn eigen niveau.
 
Dead Cells op Switch.

In hoeverre je dat kan uitspelen... Kheb het zeker niet 100% gecomplete en zal zeker nog terug komen later voor wat meer dingen te unlocken en nog wat runs te pushen, maar voor mij zat het er nu voorlopig op.
Vrijwel oneindige speelwaarde. Bang 4 buck zijn die roguelites puur anti "Soulles AAA milking DLC BS".

In diezelfde trend ben ik nu bezig met Slay The Spire. Al een goede 150u op geklokt, en nog niet eens halfweg beu. Eerste Ascension run met de Defect gecleared vandaag, mannekes toch ik heb afgezien😬
 
Control blijft maar duren 😅

Dacht dat ik het eindelijk uithad maar na wat bizarre aftiteling ging het verder. Dan nog een eens een aftiteling gehad en blijft het nog gaan..
 
Vrijwel oneindige speelwaarde. Bang 4 buck zijn die roguelites puur anti "Soulles AAA milking DLC BS".

In diezelfde trend ben ik nu bezig met Slay The Spire. Al een goede 150u op geklokt, en nog niet eens halfweg beu. Eerste Ascension run met de Defect gecleared vandaag, mannekes toch ik heb afgezien😬
Die heb ik 2 maand geleden gespeeld, en ja 150 uur is al iets toch xD

Ik speel wel graag van die roguelites/roguelikes maar meestal speel ik ze geen 100+ uur aan een stuk, wat ik eerder tracht te doen is ze allemaal eens een eerste "GO!" te geven en ze een paar keer "uit te spelen" en dan later een andere te doen, nadien kan ik dan keer wat afwisselen naar mijn goesting als het ware. Eens keer STP een paar nieuwe runs doen, Binding of Isaac nog eens paar keer een run doen of eens keer Dead Cells, Caydence of Hyrule, ..., ..., ... Zo wat tussendoortjes als het ware wanneer het me eens uit komt :p
 
Tegenwoordig is er keuze te over aan goede roguelites/roguelikes!

Momenteel bezig met Undermine, ook weer een leuke.
Daarna is het de beurt aan Curse of The Dead Gods dat me een combinatie tussen Hades en Slay The Spire lijkt.
 
Nog steeds bezig met TLoU remastered, net naar beneden gevallen in een kelder ergens waar ik een 'bloater' tegen kwam. Hoe moeilijk gaan die beesten dood! Mijn gezicht meermaals uiteen getrokken. Af gezet, andere keer nog eens proberen :sarcastic:
 
Gisteren Persona 5 Strikers op PS4 uitgespeeld.

Nu nog de Post Game afwerken en zien of ik het zie zitten om te grinden voor de Plat.
 
Terug
Bovenaan