Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Cyber Shadow (switch)

Must play voor de liefhebber van (veel te) moeilijke actie platformers! Sublieme gameplay + zalige muziek. Ik heb afgezien maar vooral genoten van dit spel. Topper! Deze game is een ode aan de Ninja Gaiden van het NES tijdperk.

12u over gedaan, 488 keer gestorven.
Ziet er goed uit. Van de studio achter Shovel Knight precies. Die was ook top.
 
Aliens: Colonial Marines

Gespeeld indertijd op PS3 maar was echt een baggerspel.
Zag nu onlangs op Steam dat die een positive rating had. Dus nog eens opnieuw geprobeerd en er zijn inderdaad veel bugs gefixed.
Niet op het niveau van Isolation maar als fan van de films mij toch mee geamuseerd.
 
Tales of vesperia gekocht op de PS store voor 10 euro, wou altijd al eens een Tales game uitproberen maar twijfelde altijd welke, we zullen zien of het me boeit, op eerste zicht is het wel aanpassen op vlak van besturing
 
Battlefield Heroes: jaren gespeeld en toen door EA afgevoerd.
RH is hier al even dit terug op de kaart aan het brengen, daarnet gespeeld en direct terug dat hoge fun gehalte terug gehad :love:
 
Little Nightmares. Ooit eens gekocht in een sale, maar nooit echt aan begonnen. Freaky spelleke 😉 was er wel redelijk snel door. De collecitibles heb ik opgekuist met een YouTube video. Maar no way dat ik voor die ‘hard to the core’ achievement ga 😬

Nu op naar deel 2
 
Tales of vesperia gekocht op de PS store voor 10 euro, wou altijd al eens een Tales game uitproberen maar twijfelde altijd welke, we zullen zien of het me boeit, op eerste zicht is het wel aanpassen op vlak van besturing
Eén van de beste Tales games. Door deze game te spelen ben ik fan geworden van Tales, veel plezier ermee! :D
 
Assassins Creed 2 (ezio trilogy)

Omdat de eerste mij toendertijd zo hard tegenviel nooit aan de 2 begonnen. Dankzij Origins terug in de serie gerold en nu dan maar vanaf 2 begonnen. Geweldige game deze, al heb ik wel iets te vaak gevloekt op de controls die toch wel redelijk verouderd zijn en het bepaalde parcours levels toch zeker niet gemakkelijker maakten. Aan die pluimen ga ik niet beginnen dus de platinum laat ik aan me voorbij gaan. Waarschijnlijk keer ik wel nog eens terug deze week om alle 16 glitches te halen zodat ik het filmpje kan zien dat daarbij hoort.

Binnekort de andere 2 vd trilogy een kans geven en dan aan 3 remastered beginnen (die zat gratis bij de Oddesey gold edition afgelopen sale)
Momenteel aan God of War bezig gezien ik wel telkens een andere game tussen 2 AC's wil steken, kwestie van niet te repititief te worden.
 
Assassins Creed 2 (ezio trilogy)

Omdat de eerste mij toendertijd zo hard tegenviel nooit aan de 2 begonnen. Dankzij Origins terug in de serie gerold en nu dan maar vanaf 2 begonnen. Geweldige game deze, al heb ik wel iets te vaak gevloekt op de controls die toch wel redelijk verouderd zijn en het bepaalde parcours levels toch zeker niet gemakkelijker maakten. Aan die pluimen ga ik niet beginnen dus de platinum laat ik aan me voorbij gaan. Waarschijnlijk keer ik wel nog eens terug deze week om alle 16 glitches te halen zodat ik het filmpje kan zien dat daarbij hoort.

Binnekort de andere 2 vd trilogy een kans geven en dan aan 3 remastered beginnen (die zat gratis bij de Oddesey gold edition afgelopen sale)
Momenteel aan God of War bezig gezien ik wel telkens een andere game tussen 2 AC's wil steken, kwestie van niet te repititief te worden.
Geniet van de reeks! Ik vond 2 en Brotherhood (nog steeds eigenlijk) de beste in de reeks met Revelations nog steeds een mooie game (mooie afronder van de trilogie). 3 vond ik dan waarschijnlijk de minste van de hoop, maar goed, was wel ok.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sond
Darksiders: Warmastered Edition
Darksiders II: Deathinitive Edition
Disney Classic Games: Lion King & Aladdin

PS4 in retail

Aegis Rim: 13 Sentinels

PS4 via PSStore
 
The Messenger (switch)

Had deze al eens op PS4 uitgespeeld maar nu dus ook op Switch. Must-Play voor elke platform/metroidvania fan. Uitdagende gameplay (als je voor 100% wil gaan), strakke controls, coole mechanics, leuk verhaal, geweldige humor. Had er nu meer van genoten dan op PS4. Dit is de perfecte handheld game!

Momenteel slechts 10 euro in de store!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan