Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Far cry 4
Uncharted 4
Miles Morales
3 top games (y)

Bezig met Far cry 5, toch een pak minder.
RRD2 ook nog twijfels over.
 
Een paar spellen die ik recent uitgespeeld heb:

Hollow Knight
Één van mijn favoriete spellen van de laatste jaren. Mooie artstyle en muziek, speciale sfeer, goeie gameplay met flink wat progressie in en vooral een zeer goed ontworpen wereld die aanzet tot ontdekken. Een verademing na het dozijn spellen dat ik onlangs gespeeld heb, waar je meestal wat bij het handje gehouden wordt.

Tekken 7
Gekocht als tussendoortje en uit nostalgie omdat ik Tekken 3 kapot gespeeld heb op de eerste playstation. Het singleplayer gedeelte stelt wat teleur, de story mode is nogal magertjes. Treasure battle is wat toffer door de beloningen die je krijgt. ik speel normaal niet zoveel fighting games dus kan moeilijk oordelen, maar de gameplay leek me wel vrij diep met heel veel moves en mogelijkheden. Daardoor is er online wel een redelijke drempel, want toch regelmatig slaag gekregen.
 
Uitgespeeld in januari:
  1. Hypnospace Outlaw | Switch | 8u | ★★★★☆
  2. Outer Wilds | PS4 | 25u | ★★★★★
  3. The Red Strings Club | Switch | 5u | ★★★½☆
  4. Grindstone | Switch | 24/01/2021 | 35u | ★★★★☆
  5. Gris | PS4 | 5u | ★★★★☆
Als iemand geïnteresseerd is in (één van) deze games, wil ik met plezier een mini-review doen.
 
Uitgespeeld in januari:
  1. Hypnospace Outlaw | Switch | 8u | ★★★★☆
  2. Outer Wilds | PS4 | 25u | ★★★★★
  3. The Red Strings Club | Switch | 5u | ★★★½☆
  4. Grindstone | Switch | 24/01/2021 | 35u | ★★★★☆
  5. Gris | PS4 | 5u | ★★★★☆
Als iemand geïnteresseerd is in (één van) deze games, wil ik met plezier een mini-review doen.

Ik heb Outer Wilds gekocht toen het op Steam uitkwam, maar speel eigenlijk nog exclusief op de PS4. Het enige spel dat ik ooit min of meer blind gekocht heb, geen lange reviews of gameplay beelden van opgezocht dus geen idee wat voor spel het is, puur gekocht op basis van reacties van mensen die het een unieke ervaring en een van de beste spellen van de laatste jaren noemen.

Deze vijf sterren herinneren me eraan dat ik het spel überhaupt heb, bij deze ga ik er maar eens aan beginnen.
 
Het enige spel dat ik ooit min of meer blind gekocht heb, geen lange reviews of gameplay beelden van opgezocht dus geen idee wat voor spel het is, puur gekocht op basis van reacties van mensen die het een unieke ervaring en een van de beste spellen van de laatste jaren noemen.

Ik sluit me er volledig bij aan, het is één van die games die ik maar al te graag opnieuw voor de eerste keer zou spelen, neem er je tijd voor & enjoy!
 
Hitman (1) main campaign. Gratis gekregen via Epic, nu dat ik de drie heb gezien op YouTube dan maar eens begonnen aan de een. De drie is precies gewoon een dlc?
 
Assassin's Creed Revelations.

10 jaar geleden de eerste 2 delen uitgespeeld en nooit de kans gehad om de trilogie af te werken... tot nu! Het verhaal van Ezio is afgewerkt, kan nu beginnen aan de Kenway sage (waarvan ik al Black Flag gespeeld heb).
Vind wel Revelations qua gameplay enorm verbeterd tegenover de vorige 2. Is fantastisch eigenlijk om games van vroeger te zien groeien in hun tijdsperiode. Het verhaal is wel korter, maar stelt zeker niet teleur. Ben benieuwd hoe Desmond zijn avontuur verder gaat (hoewel ik weet wat er uiteindelijk zal gebeuren, maar soit)
 
Dit weekend de nieuwe Hitman 3 gekocht op Epic store.
Al een beetje gespeeld, not bad at all.

Paar weken terug een supporter pack van Path of Exile gekocht. 240 dollar erdoor gejaagd. Maar voor een spel waar ik letterlijk honderden uren al op gespeeld heb, worth it om zo af en toe te ondersteunen :)
 
Darksiders Genesis, minste game van de reeks qua verhaal maar wel leukste game van de reeks qua gameplay!
 
Far Cry New Dawn: ik snap de haat niet ten opzichte van dit spel. Persoonlijk vond ik het een top spel. Fraai weergegeven wereld. Shooten was ook smooth en genoeg variatie in wapens zodat ge ofwel stealth of gun blazing kon gaan.
Ook nog es uitgespeeld zopas. Vond hem echt ook wel goed. Zie geen minpunten. Wat Mad max feeling zelfs
 
Terug
Bovenaan