Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Bezig met AC Brotherhood en ik ga voor de plat... heb net de grootste hinderpaal overwonnen! Voor zij die het nog kennen... de tank missie, uitspelen zonder geraakt te worden :p

Kheb wel gebruik gemaakt van een glitch, want als je sync failt, moet je de missie volledig opnieuw beginnen.
 
New Super Lucky's Tale, heel leuke platformer die je best kan vergelijken met Spyro, zeker een aanrader als je van zo'n games houdt!

Nu bezig met Darksiders Genesis, tot nu toe al aangenaam verrast!
 
Valkyria chronicles 4 op de switch. Pokémon Shield (voor hoever dat uitgespeeld is, verhaallijn oké en full pokedex), binnenkort misschien eens proberen aan of Dragon Quest of Trails of Mana.

Op dit moment Ogre Battle op SNES bezig.
 
Cyber Shadow (Switch) - De nieuwe van Yacht Club Games (Shovel Knight)

Blind gekocht (enkel de trailer gezien) maar heb 100% vertrouwen in die ontwikkelaars.
Eerste level gespeeld en denk dat ik hier veel geniet van hebben, volledig mijn soort spel!
 
Cyber Shadow (Switch) - De nieuwe van Yacht Club Games (Shovel Knight)

Blind gekocht (enkel de trailer gezien) maar heb 100% vertrouwen in die ontwikkelaars.
Eerste level gespeeld en denk dat ik hier veel geniet van hebben, volledig mijn soort spel!

Had deze ook blind gepreordered, Yacht Club heeft inderdaad een solid track record en het zag er gewoon te goed uit. Geniet ervan!
 
Tell me why 😂.
al kunt ge da ni echt uitspelen noemen e 🤓.

Daarvoor Ori and the will of the wisps uitgespeeld: top spel :).
 
The last of us part II. Los von alle kritiek die ik al had gelezen op voorhand toch aangenaam verrast, vond hem enger dan de eerste. De sfeer is echt geweldig. Vond het een zeer lange verhaallijn maar wel boeiend. Niet volledig akkoord met het einde maar toch een topper..
 
AC odyssey. 93% complete, alle cultists, alle main missions, alle arena fights etc, enkel nog wat land en viewpoints. Na 94u heb ik alles wel gezien.

Niet slecht voor €20
 
The Turing Test.
Combinatie van Portal en The Talos Principle.

Haalt het niveau van Portal niet, maar zeker ook niet slecht als ge van Puzzelgames houdt.
 
Op PS1 Gran Turismo 2 (denk ik) tot in de 80%, Tekken 3 (ben ook niet zeker of 3 of 1 is)
Op PS2 GTA Vice City

Op PC (single play dus)

- Quake 1
- Unreal 1 (de single play nog voor de online Tournament, weinig over geweten)
- Heretic 2
- Splintercell 1 (en ik denk ook 2)
- Soldiers of Fortune (HEEL PLEZANT DESTIJDS HAHA)
- ... mss als er mij nog iets te binnenschiet, het is al zolang geleden ...

Edit:

SoF

Ik kan mij nog herinneren (2000) de eerste keer als je de shotgun gebruikte/hoorde, ik dacht dat er telkens een ontploffing was; wooow zo dik geluid toen. Ik heb trouwens nog steeds het spelletje op originele cdrom (ofwas het al dvdrom?)

Unreal

Dit is de voorloper van UNREAL TOURNAMENT, eerst was er een single player 1998 en in 1999 de multiplayer. Weinig over geweten aangezien de grote massa bij Unreal direct denken aan het Tournament spel, maar iig er was eerst een single play ... wss hun testfase/platform (???)
 
Laatst bewerkt:
Onlans op Steam Serious Sam 4, ooit de eerste gespeeld op een oudjaars LAN avond, eens iets anders dan feesten. Ik vond het vooral een leuk en simpel verstand-op-nul monsters afknallen game 😎
 
@David79 Zit gij niet in het verkeerde topic? :ROFLMAO:
Ik veronderstel dat dit in "favo games" topic moet :).

Cfr. uwe Unreal... nee hoor de meesten weten dat wel. UT was een vrij goed en populair spel. Ik heb het graag gespeeld. Maar:
- het was heel goed, maar de generatiegenoten waren great... Half Life, Duke 3d, Quake, Goldeneye, Medal of Honor. Unreal was vooral "dat mooi spel". De anderen waren "geweldig en fun om te spelen".
- HEEL kort erna (lijk 1 jaar) kwam de multiplayer boom, en dat heeft alle spotlight weg genomen. In een paar jaar had ge toen opeens Quake 3 EN UT99 EN Counter Strike EN Halo EN...
 
Tell me Why uitgespeeld
The Walking Dead: A new frontier uitgespeeld
The Walking Dead: Michonne episode 1 uitgespeeld
 
Terug
Bovenaan