Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Ik heb met de sale cook, serve delicious gekocht voor 4 euro en ik geniet ervan, niet gemakkelijk maar blijft wel boeien en dat voor 4 euro!
 
Laat maar weten. :D

+ Elke steen, kiezel, put, ... wordt vertaald in een vibratie
+ Tijdens het remmen en gas geven voel je verschillende weerstanden in de triggers.
+ Het lijkt erop dat elke auto een ander "gevoel" heeft. Een klassieke Lancia voelt bijvoorbeeld stugger aan

- Nog niet echt tegengekomen
 
+ Elke steen, kiezel, put, ... wordt vertaald in een vibratie
+ Tijdens het remmen en gas geven voel je verschillende weerstanden in de triggers.
+ Het lijkt erop dat elke auto een ander "gevoel" heeft. Een klassieke Lancia voelt bijvoorbeeld stugger aan

- Nog niet echt tegengekomen
Ik ben niet zo voor racegames... Maar dit wil ik toch wel eens voelen
 
Concrete Genie eens gespeeld aangezien die gratis was. Leuk tussendoortje.
Nu beginnen aan Control.
 
Nu de yakuza games bijna allemaal op gamepass staan heb ik deel 3 uitgespeeld en ben begonnen aan 4. 5 staat ook al klaar.
 
Gisteren eindelijk The Last of Us 2 uitgespeeld. Prachtige game. Qua gameplay zit dat ook echt snor, zo vloeiend dat ge iedereen op verschillende manieren kunt uitschakelen. Ook hoeveelheid gameplay vs story kwam goed uit, waardoor je het bijna in 1 ruk wilt blijven spelen.
 
Cyber Shadow (switch)

Must play voor de liefhebber van (veel te) moeilijke actie platformers! Sublieme gameplay + zalige muziek. Ik heb afgezien maar vooral genoten van dit spel. Topper! Deze game is een ode aan de Ninja Gaiden van het NES tijdperk.

12u over gedaan, 488 keer gestorven.
 
Cyber Shadow (switch)

Must play voor de liefhebber van (veel te) moeilijke actie platformers! Sublieme gameplay + zalige muziek. Ik heb afgezien maar vooral genoten van dit spel. Topper! Deze game is een ode aan de Ninja Gaiden van het NES tijdperk.

12u over gedaan, 488 keer gestorven.
Hier heb ik even mijn oog op laten vallen, toch maar eens kopen dan.
 
Metro Redux: last light.
Man, dat zijn echt geen games die goed zijn voor mijne tikker. Te veel spanning, zekers als ik in de gebieden zit met die mutanten of er tegen moet vechten. Geef mij maar ne shooter met `gewone stervelingen`.
Maar de game is dus in zijn opzet goed geslaagd. Spannend en goede afwisseling tussen de gewone vijand en de monsters. Soms wel iets te lastig om de weg te vinden, paar keer gehad dat ik maar net toekwam met maskers en er enkel geraakte doordat ik al tien keer gestikt was, maar uiteindelijk al rennend de weg blindelings kon afleggen :p
 
Resident evil 7. 45 minuten vastgezeten net na de family dinner, begin van de game dus. Torn er de brui aan gegeven en nu meer dan een jaar later, gisterenavond aan begonnen, daarstraks uitgespeeld.
Dag ervoor yakuza 4 uit.
 
Terug
Bovenaan