Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Ook FF VII remake. Wou eerst wachten op een ps5 versie, maar gezien er nog geen sprake van is, en outriders weeral werd uitgesteld, toch maar gekocht.
 
Sniper Ghost Warrior Contracts, maar tot nu toe er nog niet veel van genoten. Controls voelen zo klunky precies.
 
Spider-Man: Miles Morales (PS5)

Kort, maar extreem krachtig. Keihard van genoten en de vibe met de muziek had me helemaal mee.
 
Call of Duty Modern Warfare 2 Campaign Remastered.
en nog 3 missies doen voor de Immortal trophy en de platina is binnen. (Ik hoop dat ie popt)
 
Cyberpunk 2077, per ongeluk, het was ineens gedaan 🤷‍♂️

Dus nu maar bezig met alle sides en proberen wat alternatieve eindes te unlocken
 
Miles Morales op PS5. Eerst de campaign als eens uitgespeeld en nu de NG+ voor de laaste trophies zodat ik platinum had.
Bij de eerste playthrough was de game erg buggy, maar de NG+ ging het wel allemaal vlot.
 
Dankzij de gratis games ben ik bezig Ana metro 2033.

Een oudje (10 jaar ondertussen) maar wat een mooie sfeer. En het feit dat je toch best wel op je Ammo moet letten. Zeer goed gedaan!
 
Scott Pilgrim vs. the World: The Game.
God, wat een miskoop. Crasht om de 5 botten, hopelijk krijg ik een refund van PS. Geen zin om te wachten op een patch.
 
Metro 2033 dus uitgespeeld, man wat een game!

en nu maar aan metro 2033 last light (redux versie) aan het spelen. En nadien wss de extended versie.


De mechanics zitten er toch boenk op. Lichtje uit en snipen (en hopen dat ze het niet ontdekken)
 
Terug
Bovenaan