Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Little nightmares (1) uitgespeeld. Korte maar fijne ervaring! Zit echt goed in mekaar en de sfeer is leuk gecreëerd. Ga zeker de tweede spelen.
Heb die verleden week uitgespeeld en inderdaad fijne ervaring.
 
Control. Viel me zwaar tegen. De weg vinden in dat spel is al een uitdaging op zich. Niks afwisseling in vijanden. Eentonige movement. Viel allemaal toch wat tegen
 
Cod ww2 , leuk tussendoortje.
Zou nog die uitbreidingen nog durven kopen maar is het wel de moeite?
Iemand ervaringen mee?
 
Assassin's Creed Liberation Remastered (PS4)

Leuke aanvulling in de AC-wereld, interessante setting, maar zeer beperkt uitgewerkt omdat dit oorspronkelijk een PS Vita game was. Het spel op zich is kort en je voelt de vluchtigheid erin verwerkt doordat het een handheld-game was. De missies duren 5 à 10min max bv, wat een voordeel kan zijn voor iemand die in korte sessies gamet.
Aveline is op zich wel een interessante personage, maar ze is hierdoor zeer pover uitgewerkt, wel jammer in feite.
 
Dead Cells op Switch.

In hoeverre je dat kan uitspelen... Kheb het zeker niet 100% gecomplete en zal zeker nog terug komen later voor wat meer dingen te unlocken en nog wat runs te pushen, maar voor mij zat het er nu voorlopig op.

5 cells difficulty behaald, of?...

Ik ben het momenteel ook aan het spelen op de Switch. Zeer verslavend spelletje, zojuist de 2de boss cell kunnen bemachtigen. Waarschijnlijk een run of 100 moeten doen vooraleer ik door de 1ste boss cell geraakte. De neiging om het speedrun-aspect te negeren en rustig al de levels door te spelen zodat je aan voldoende scrolls komt en voldoende geld om de juiste synergies te verkrijgen, heeft uiteindelijk het verschil gemaakt.

Nu misschien toch even een kleine pauze inlassen en Hades kopen. Al veel positieve reviews van gezien, het spel ziet er prachtig uit. Zou een goede afwisseling kunnen zijn.
 
Momenteel al een aantal dagen ziek thuis en niet in staat om RDR2 verder te spelen... Dan maar Pokémon Silver nog eens bovengehaald, voor mij ultieme nostalgie!
 
Borderlands 1 + DLC
Borderlands 3

Moet ze zeggen dat ze sinds 1 serieus zich in diepte hebben opgewerkt. Vond BL3 de minste wel.
 
Rise of the Tomb Raider op PS4.
Had deze al eens op Xbone gespeeld, maar vond het wel de moeite om deze nog eens op de PS4 te spelen.
 
Dure week deze week! Eerst de ps5, dan ook maar ineens eens tv-upgrade gedaan naar een LG CX Oled, en uiteindelijk nog maar de extra 70 euro uitgegeven aan Ghost of Tsushima, wou deze al spelen sinds ik het voor het eerst zag, maar bewust gewacht op de ps5.

Man man, wat een game :eek:
En wat een rare sensatie om op een console te spelen met 60fps... eindelijk de mogelijkheid om wat te couchgamen zonder me te ergeren :D
 
Nog steeds met TLoU remasterd (op Ps5) bezig, samen met Overwatch dat ik (bijna) dagelijks op pc speel.

TLoU Part II alvast gekocht, ben nu al benieuwd naar de upgrades. TLoU blijft een Ps3 game en dat zie je soms, maar stoort absoluut niet.
 
5 cells difficulty behaald, of?...

Ik ben het momenteel ook aan het spelen op de Switch. Zeer verslavend spelletje, zojuist de 2de boss cell kunnen bemachtigen. Waarschijnlijk een run of 100 moeten doen vooraleer ik door de 1ste boss cell geraakte. De neiging om het speedrun-aspect te negeren en rustig al de levels door te spelen zodat je aan voldoende scrolls komt en voldoende geld om de juiste synergies te verkrijgen, heeft uiteindelijk het verschil gemaakt.

Nu misschien toch even een kleine pauze inlassen en Hades kopen. Al veel positieve reviews van gezien, het spel ziet er prachtig uit. Zou een goede afwisseling kunnen zijn.
Late respons, maar neen geen 5 boss cells, tis een beetje zoals ik zei, iedereen trekt ergens anders de lijn bij 'uitgespeeld' in dit soort games.
Er valt nog zeer veel te doen in dit spel, maar voorlopig was het voor mij voldoenden met wat ik gedaan had en waar ik zat, ook is er genoeg ruimte om later nog eens terug te keren en nog wat verder te doen. Betreft Hades, ik heb deze dit weekend besteld voor Switch in GM, was aan het wachten op een physical release en kijk er naar uit vrijdag er mee van start te gaan. Hoe vind je hem tot dus ver?
 
Dit jaar uitgespeeld (console):

13 Sentinels: Aegis Rim

Deze vond ik persoonlijk zo geweldig qua verhaal!
Ys Origin

Fast-paced action, bazen waren soms gruwelijk moeilijk
Grim Fandango Remastered

Deze nog eens uitgespeeld omdat hij in de PS Now bibliotheel stond en ik iets luchtig zocht. Geleden van pre-2000 dat ik het originele nog heb uitgespeeld. Manny's still the man/skeleton

MediEvil

De remake van de originele die ik ook nog indertijd op de PSX heb kapotgespeeld.

Control: Ultimate Edition

Niet slecht, leuke mechanics met een raar verhaal. DLC was maar 'meh'
Ik hoopte wel stiekem dat nadat the playthrough de gecensureerde stukken in de lore zouden tevoorschijn komen.



Momenteel gecombineerd bezig met: Bravely Default II (eerste eind bereikt), Doom: Eternal (late to the party) en Panzer Corps 2 (eindelijk gekocht in korting)




Vorig jaar had ik wat meer tijd en heb het volgende uitgespeeld:

Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy
Fire Emblem: Three Houses
Super Mario Odyssey
The Wolf Among Us
Firewatch
Dragon Quest I
Star Wars Jedi: Fallen Order
Yakuza 5
Dragon Quest Builder 2
The Legend of Zelda: Link's Awakening
Horizon: Zero Dawn
Final Fantasy VII Remake
Persona 5 Royal
Uncharted: The Lost Legacy
Assassin's Creed Odyssey
Game of Thrones
Ghost of Tsushima
Trials of Mana
Super Mario Bros.
Ryse: Son of Rome
Yakuza 6: The Song of Life
Fire Emblem Echoes: Shadows of Valentia
Astral Chain
Judgment
Costume Quest
Marvel's Spider-Man
Marvel's Spider-Man (DLC)
Gears of War: Ultimate Edition
Yakuza 7: Like a Dragon


Opgegeven:

Mario + Rabbids Kingdom Battle
Kingdom Hearts: FInal Mix 1.5
Zelda: Breath of the Wild
Tomb Raider: Definitive Edition
Wargroove
Nioh
 
Devil May Cry 5 (PS4)

Uitstekende gameplay en bijna elk level eindigt met een eindbaasgevecht. Ik vind het leveldesign enorm tegenvallen. Mogelijk is m'n geheugen door nostalgie aangetast, maar ik meen me te herinneren dat de levels vroeger minder rechtlijnig waren, nr. 2 uitgezonderd.
 
Jurassic World Evolution, grote JP fan maar dit is gewoon een slecht spel. Gelukkig gratis via epic. Het bouw aspect is gewoon vreselijk slecht, constant building restrictions of terrain fouten, soms moet je 50m tussen 2 bouwen laten en soms kan je vlak ernaast bouwen. En dan de tools waarmee je iets moet bouwen zijn gewoon zo slecht en onhandig om te gebruiken, die monorail... Het enige wat je hebt om een kooi in te vullen zijn bomen en rotsen, iedere kooi ziet er dus gewoon hetzelfde uit. Theme park gedeelte stelt eigenlijk ook heel weinig voor, en zeer vreemd hoe die winkeltjes enzo werken. Enige dat er nog overschiet is eigenlijk de verschillende dino's bekijken waarvoor je constant op een klok moet gapen om nieuwe soorten te onderzoeken.
 
Bravely Default 2 - 55u - true ending

Heel leuk spel. Alles wat je van een 'klassieke' RPG verwacht en meer!
 
Ben nu bezig met Assassin's Creed Rogue en ik ben hier aan het klaarkomen dat geen naam heeft. Dit spel verbindt gewoon alles van AC3, Liberation en AC4 met elkaar. Fucking love it :love:
 
Ik ging normaal een tijdje niks meer kopen, Demon's Souls is de uitzondering als ik 'm goedkoop genoeg vind, maar voorlopig helaas nog niet.

Nu toch gekraakt en Limbo en Inside gekocht op Playstation omdat ze sterk afgeprijsd zijn. De eerste lang geleden al eens gespeeld, de tweede nog niet.

30 maart komt Disco Elysium: The Final Cut uit op PS5. Ga die dan waarschijnlijk ook kopen.
 
Rage 2 - dankzij epic games (free)

Goh.. hoofdlijn is echt wel énorm maar écht ENORM kort. Het is door de open wereld dat je hier wat kunt ontdekken en doen maar that's it..

Borderlands meets Doom.
 
Terug
Bovenaan