Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Hades -> ben geen echte Roguelike fan, maar deze vond ik geweldig, en heb 'm dan ook zonder afdwalen uitgespeeld, met daarna nog wat voor extra's gegaan.
Spirit Hunter: Death Mark -> weet nog niet heel goed wat ik er van moet vinden (sfeer wat betreft de audio is wel heel goed), hier en daar soms wel bijna cringe-worthy momenten, en het feit dat je zo makkelijk kan retryen haalt wel spanning weg
Celeste -> supertof spel op alle vlakken, alleen af en toe vind ik de controls een beetje tegensteken (wat ik bvb. nooit bij SMB heb gehad)
It Takes Two -> heel tof om te spelen en mooie settings. Enige minpuntjes zijn soms wat uitdaging tekort en het voelt soms ietwat more of the same onder het oppervlak.

Op PS4 wil ik toch graag nog eens Hellblade opnieuw beginnen, ooit het eerste anderhalfuur gespeeld en vond dat best wel cool. Is het de moeite om verder (als in opnieuw beginnen en dan) uit te spelen?
 
Laatst bewerkt:
Dawn of War III: singleplayer campaign uitgespeeld. Tof zolang het duurde, maar geen spel dat ik daarna nog vs AI of echte spelers wil spelen.
 
Halo reach nu nog halo 4 & 5 en we zijn eindelijk up-to-date met het verhaal.

Toch 1 van de beter shooters die ik al gespeeld heb qua verhaal.

En volop bezig met Forza horizon 4
 
Reach is zo zo goed. Check zeker ook de Firefight mode en gruntpocalypse met bijna alle modifiers op max voor de meest grappige chaotische shooter. Hadden ze van mij een volwaardig spel van mogen maken.
 
Reach is zo zo goed. Check zeker ook de Firefight mode en gruntpocalypse met bijna alle modifiers op max voor de meest grappige chaotische shooter. Hadden ze van mij een volwaardig spel van mogen maken.
Zal ik onthouden ma nu eerst halo 4, 5, nieuwe re en biomutant.

O en morgen seconde extinction ziet er wel fun uit voor tussendoor.
 
Ondanks een trage maand alleen maar bangers uitgespeeld in april:
  1. Cyber Shadow | PS4 | 16u | ★★★★½
  2. Disco Elysium | PS4 | 30u | ★★★★★
  3. Olija | PS4 | 5u | ★★★★☆
 
Doom 2016 en Doom Eternal gefinished voor een tweede maal.

Bioshock Infinite geinstalleerd maar na een uur terug uitgezet. Het gaat me te traag na eerst Doom te spelen. Infinitee is nochtans één van mijn favoriete games ooit.

Nu aan het bekijken wat ik nu kan spelen. AOE2 op hett oog maar alleen spelen is ook maar alleen.
 
Door een stressvolle periode op het werk afgelopen maand Demon’s Souls helaas even opzij moeten leggen. Heb enkel wat Battlefield 1 en Rocket League met vrienden gespeeld en Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 op m’n eigen. Ben nu aan Spider-Man Miles Morales begonnen om er weer wat in te geraken, daarna staan Oxenfree als tussendoortje en opnieuw Demon’s Souls op het programma.
 
Ghost of Tsushima: main verhaal, alle side quests en alle markers op de map gedaan.
Wat een spel :love:

In het begin vreesde ik er wat voor of ze variatie in de omgevingen konden brengen maar wow, dat is zeker goed gelukt. Absoluut prachtig!
Combat ook super fijn

Nu Yakuza 0 beginnen om in Japan te blijven :unsure:
 
Net Hades in Hades verslagen met de speer. Oh well. Story done. Tijd om een volgende spelletje te checken.
 
Terug
Bovenaan