Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Net Hades in Hades verslagen met de speer. Oh well. Story done. Tijd om een volgende spelletje te checken.
Story not done, maar ik snap wat je bedoelt ;). Heb die kort na mijn eerste complete run ook aan de kant gelegd, maar die zal ik binnenkort nog wel eens terug oppikken.
Is Disco echt zo goed? Ziet er mij zo raar uit
Disco Elysium is keihard een spel dat je moet liggen, want het is gewoon 1 grote conversation simulator (kort door de bocht gezegd). Ik vind hem persoonlijk fantastisch goed, maar ik denk dat ik de originele niet zou kunnen uitgespeeld hebben omdat er geen voice-overs waren. Nu met de voice-overs is dit perfect voor mij.

Als je twijfelt, CohhCarnage heeft een playthrough op zijn YouTube channel staan. Je kan altijd het eerste uur ofzo eens kijken.
 
Laatst bewerkt:
Story not done, maar ik snap wat je bedoelt ;). Heb die kort na mijn eerste complete run ook aan de kant gelegd, maar die zal ik binnenkort nog wel eens terug oppikken.
Exact. Ik weet dat je nog een hoop runs kunt doen om de wapens te upgraden en de story bij elke next complete uit te breiden, maar momenteel al blij dat ik een fist complete heb. Hier ook even aan de kant en later misschien nog wel eens opnieuw.
 
Is Disco echt zo goed? Ziet er mij zo raar uit

Zoals @Palasam hierboven al zei: als het je ding is en klikt, klikt het echt hard. Ik begrijp volledig dat het niet voor iedereen is, maar de algemene consensus is wel dat het één van de beste games van de laatste jaren is. Met de full VO is de Final Cut inderdaad ook een stuk toegankelijker geworden.
 
Zoals @Palasam hierboven al zei: als het je ding is en klikt, klikt het echt hard. Ik begrijp volledig dat het niet voor iedereen is, maar de algemene consensus is wel dat het één van de beste games van de laatste jaren is. Met de full VO is de Final Cut inderdaad ook een stuk toegankelijker geworden.
Ik speel wel graag eens iets speciaal. Ga deze toch eens proberen
 
Halo 5 campain op heroic soms toch :wallbash:

Nu ben ik up-to-date met het verhaal nu wachten op Infiniti.

Ondertussen de gears serie is beginnen.
 
Ondanks een trage maand alleen maar bangers uitgespeeld in april:
  1. Cyber Shadow | PS4 | 16u | ★★★★½
  2. Disco Elysium | PS4 | 30u | ★★★★★
  3. Olija | PS4 | 5u | ★★★★☆
Alle upgrades bij Cyber Shadow gehaald?
 
Days Gone. Zat in april bij PS+ en dat was een spel dat mij wel interesseerde maar niet genoeg om het te kopen. Zombies zijn niet altijd mijn ding. Ik ben er zonder verwachtingen ingedoken en ik was aangenaam verrast. Ik heb er mij echt lang mee geamuseerd, enkel naar het einde toe begon het wat te repetitief te worden naar mijn zin.
 
Days Gone. Zat in april bij PS+ en dat was een spel dat mij wel interesseerde maar niet genoeg om het te kopen. Zombies zijn niet altijd mijn ding. Ik ben er zonder verwachtingen ingedoken en ik was aangenaam verrast. Ik heb er mij echt lang mee geamuseerd, enkel naar het einde toe begon het wat te repetitief te worden naar mijn zin.
Dit spel had veel beter kunnen zijn. Was idd int begin vooral zeer goed maar ging snel bergaf
 
Super Mario 3D World + Bowser's Fury

Klassieke 2D Mario platformer in een 3D jasje. Een fijn spel zoals je het verwacht van Nintendo. Als je in elke level ook alle sterren wilt verzamelen toch wel een beetje uitdaging. Ook een goed spel om enkele levels tussendoor te spelen (y).

Nu aan Hades beginnen en nadien Bowser's Fury eens testen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Yurf
AC Revelations: vond ik eigenlijk de minste van de ezio - trilogie en teleurstellend einde. De veranderingen/toevoegingen aan de gameplay waren geen verbetering. Ook veel bugs: een fix moeten doen voor het beeld goed te krijgen, missies die vastlopen doordat het volgende waypoint niet vrijkomt, awareness die niet daalt (of geen noblemen en heralds meer te bespeuren ondanks dat awareness bijna volledig rood staat.), etc
 
Revelations is idd de minste maar had wel een paar geweldige setpieces die ik me nu meer dan tien jaar later nog herinner. Die grot in Cappadocie en de toren in Galata bv.
 
Ori and the Blind Forest: Definitive Edition, mooie en sfeervolle platformer. (I know, I'm late to the party). Benieuwd naar de sequel (Will of the Wisps), maar eerst maar even iets anders tussendoor ter afwisseling.
 
Ooit via een Steams sale de eerste 3 Assassin's Creeds gekocht maar nooit gespeeld. Vandaag eens met de eerste begonnen. Na anderhalf uur toch nog altijd niet die commands echt goed onder de knie. Dat is vaak maar wat knoppen rammen als ik over de daken moet springen...
 
Terug
Bovenaan