Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Ori and the Blind Forest: Definitive Edition, mooie en sfeervolle platformer. (I know, I'm late to the party). Benieuwd naar de sequel (Will of the Wisps), maar eerst maar even iets anders tussendoor ter afwisseling.
Daar ben ik ook pas een paar maand geleden aan toegekomen.

Ik vond het echt erg toen Kuro dood ging. :cry:
 
Little Nightmares 1. Korter dan ik had verwacht, maar was nog wel geinig om uit te puzelen.
 
Laatst bewerkt:
Judgement (PS4) uitgespeeld.

Topgame, hopelijk passen ze sommige gameplayaspecten in zijn opvolger aan. Het schaduwen en het zoeken naar bewijsmateriaal vond ik ondermaats. Het vechten, het verhaal en de personages en de geschifte side cases vond ik wel top.
 
Ratchet & Clanck
Goed spel! Verhaal stond mij minder aan maar wel tof gebracht.


Ben aan het twijfelen om verder te doen met Persona 5... die was gratis en lijkt wel top te zijn na een 4u te spelen. Maar als ik in de toekomst Persona 5 Royal zou kopen dan moet je alles opnieuw beginnen en daar heb ik ook geen zin in. Dus twijfelen om gratis te spelen of de volle pot voor Persona 5 Royal neer te leggen.
 
Ratchet & Clanck
Goed spel! Verhaal stond mij minder aan maar wel tof gebracht.


Ben aan het twijfelen om verder te doen met Persona 5... die was gratis en lijkt wel top te zijn na een 4u te spelen. Maar als ik in de toekomst Persona 5 Royal zou kopen dan moet je alles opnieuw beginnen en daar heb ik ook geen zin in. Dus twijfelen om gratis te spelen of de volle pot voor Persona 5 Royal neer te leggen.
Of je koopt P5 Royal eens als ie in korting staat? :)
 
Bijna 8u erop zitten met the division 2 (gratis demo) Wel leuk tot hier toe, maar zowieso dat het repetitief gaat worden met de tijd en dat lees ik ook als commentaar. Ergens cheap proberen scoren. 4k 60fps op ps5 is wel niiice.
 
Bijna 8u erop zitten met the division 2 (gratis demo) Wel leuk tot hier toe, maar zowieso dat het repetitief gaat worden met de tijd en dat lees ik ook als commentaar. Ergens cheap proberen scoren. 4k 60fps op ps5 is wel niiice.
Een tijd terug kunnen kopen voor 1 euro... was wel op pc
 
Een tijd terug kunnen kopen voor 1 euro... was wel op pc
Ja idd las dat ook dat je het voor 3$ kon kopen in het verleden op pc... Goedkoopste is Amazon.nl met geregeld onder de 10€ geprijsd, nu 12€.. Had al eens gezien 2dehands maar als je persé nog 10€ wil, dan ga ik daar niet voor uit mijn zetel komen en naft oprijden voor 2€ "winst" 😆 Iemand anders vroeg 13€ en moest dan maar kopen op Amazon voor 12€ haha 😂
 
Als je het koopt, koop het samen met de dlc war of NY. Dan heb je het volledige verhaal. Vond het zelf de moeite waard. Het repetitieve begon voor mij pas als ge echt heelgoede gear had, alle missies had gedaan, alle manhunts. Maar u aansluiten bij een clan en bijv raids doen (moet je wel high dps gear hebben en mic) helpt
 
Hm die bundel met war of NY ben ik precies nog ni tegengekomen? Vind alleen Gold edition en Washington dc edition...
 
Laatst bewerkt:
Nu 2 dagen bezig met Celeste. Leuke platformer en grafisch oogt het ook allemaal heel mooi. Ik kan de keren dat ik stierf niet optellen en de aardbijen pakken lukt ook niet helemaal maar wat een fun en frustratie.
 
Terug
Bovenaan