Druk / Another Round
Deze stond wel al langer op mijn to watch lijstje.
Het is een goede film, maar een beetje noch vlees noch vis. Ik had verwacht om ofwel een wat gevoeligere film met een wat diepere filosofering te zien, of gewoon "a good laugh". En op beide vlakken schiet het gewoon tekort.
Daarbuiten blijft het wel een zeer kundig gemaakte film, zoals we wel gewoon zijn van Vingerverf. Wederom slaagt hij er wondergoed in om alles heel realistisch te doen overkomen. Dat de 4 hoofdrollen uitermate realistisch staan te acteren helpt daar uiteraard heel goed aan mee.
Er zitten wel een paar absurdere scenes in de film (eind dans, dronken rock dans, reactie families) die echt braken met de algemene toon van de film, en die mij eruit haalden.
John Wick 4
Meh
Niet slecht ofzo, maar ondertussen heb ik het echt wel gehad met de wereld, de stijl en het karakter. Paar coole zaken, maar ze deden imo echt wel de moeite om zaken extra belachelijk te maken, wat bij mij niet in de smaak viel.
Super Mario
Super meh
Kinderfilm, niet slecht, leuk gedaan, maar very very meh. En de muziek was ronduit verschrikkelijk.